Töykeät on hieno orkesteri; uusimpia levyjä en ole tosin juurikaan kuullut, mutta vanhemmista pidän Jazzlantista eniten. Itse olen yritänyt parantaa tapani tässä henkilökohtaisessa arvostelussa; vaikka en jonkun musiikista pitäisi niin eihän se tee siitä soittajasta ihmisenä yhtään huonompaa. Toisaalta tällainen "ameriikan meininki", että kehutaan kaikkia maasta taivaaseen ja varotaan sanomasta mitään kritiikkiä (ja puhutaan sitäki enemmän paskaa selän takana) ei ole sen parempi vaihtoehto... |
Töykeät on hieno orkesteri; uusimpia levyjä en ole tosin juurikaan kuullut, mutta vanhemmista pidän Jazzlantista eniten. Itse olen yritänyt parantaa tapani tässä henkilökohtaisessa arvostelussa; vaikka en jonkun musiikista pitäisi niin eihän se tee siitä soittajasta ihmisenä yhtään huonompaa. Toisaalta tällainen "ameriikan meininki", että kehutaan kaikkia maasta taivaaseen ja varotaan sanomasta mitään kritiikkiä (ja puhutaan sitäki enemmän paskaa selän takana) ei ole sen parempi vaihtoehto... Totta joka sana Saapuilija |