Zl z 12.09.2005 22:10:05 | |
---|
Olen tässä uutta kitaraa ostamassa ja mietin valintaa Jacksonin Kvx 10:n ja B.c. Richin platinium Jr v:n välillä. Kertokaahan kokemuksia noista kitaroista. |
Super-Jari 12.09.2005 22:17:02 | |
---|
Ootko tilaamassa vai hakemassa liikkeestä? Käy ihmeessä koittamassa jos on liikkeessä seinällä. "Eip helvata, minä tässä alasti koneen ääressä , ni eiköhän naapurin täti mene äitin kanssa ikkunan takaa ja kattoo tänne..."
KMT
"Olitko lähettämässä pikaviestejä?"
BaariMikko |
Twist 12.09.2005 23:03:28 | |
---|
Ei kannata signature-mallia hankkia (mielipide vain). Kannattaa kattoo jos löydät jostain samaa mallia ilman tuota signature hommelia ja varmasti löydät parempaa. Tietenkin riippuu paljonko on rahaa käytössä? Säkkipilli |
McNulty 12.09.2005 23:25:55 | |
---|
Saako tässä threadissa suositella myös kitaroita? :) Ei vaan, Jacksonin ottaisin jo siksi, etten ole koskaan pitänyt näistä "halpis" BC Rikkaista. Niissä 1000e skeboissakin on jotkut ihan onnettomat mikit ja tallat yms. No thanks! "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa) |
Ben_D 12.09.2005 23:36:25 | |
---|
Saako tässä threadissa suositella myös kitaroita? :) Ei vaan, Jacksonin ottaisin jo siksi, etten ole koskaan pitänyt näistä "halpis" BC Rikkaista. Niissä 1000e skeboissakin on jotkut ihan onnettomat mikit ja tallat yms. No thanks! Äläs ny. Tietyt Jacksonit ovat huippusoittimia. |
McNulty 12.09.2005 23:39:28 | |
---|
Äläs ny. Tietyt Jacksonit ovat huippusoittimia. Kyllä... kun lavassa lukee jotain Yankeelandiaan viittaavaa, ja ne vanhemmat japsit on kanssa varsin päteviä soittimia. "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa) |
Ben_D 12.09.2005 23:40:05 | |
---|
Kyllä... kun lavassa lukee jotain Yankeelandiaan viittaavaa, ja ne vanhemmat japsit on kanssa varsin päteviä soittimia. Kuten myös RR-5. |
McNulty 12.09.2005 23:41:01 | |
---|
Kuten myös RR-5. Misäs tuo RR5 on valmistettu muuten? Kerran olen kyseistä soitinta hiplaillut ja jos soittaisin hevanderia ja RR-tyyppinen pitäisi saada, niin tuo olisi juurikin SE vaihtoehto. "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa) |
Ben_D 12.09.2005 23:43:13 | |
---|
Misäs tuo RR5 on valmistettu muuten? Kerran olen kyseistä soitinta hiplaillut ja jos soittaisin hevanderia ja RR-tyyppinen pitäisi saada, niin tuo olisi juurikin SE vaihtoehto. Se on Japski. Erona RR-1:een ainakin ruusupuuotelauta ja kaksi JB mikkiä. |
BMF 12.09.2005 23:45:56 | |
---|
Tässä auttaisi, kn tietäisi kuinka paljon on pätäkkää käytössä, mutta kokemuksia siis. Itselläni on ollut tuo BC Rich:in Warlock, NJ sarjan keppi siis, ja aika huono se suoraan sanoakseni se oli. Lisenssi floikka oli aivan hanurista ja kaula on paksumpi kuin jaskoissa.(jos kapeasta tykkää) Ja tämä NJ sarja on kalliimpaa ja parempaa sarja kuin tuo platinum, eli en suosittelisi BC Rich:iä. Niin ja kannatta Jacksonilta hommata mielummin joku pro-sarjalainen kuin tuo, onko se nyt X sarja(?) Säästä vähän enemmän ja osta tuo, jos jaskan haluat. =) http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-169676.htmlEn ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin. |
Spez 13.09.2005 07:38:38 | |
---|
"Istun taikka kävelen, perse laskee sävelen" - Basistiystäväni. |
Jackson Dinky 13.09.2005 09:13:16 | |
---|
Jaskaa suosittelisin. En kyllä ite mitään bätmän kitaraa ostais. Nuottien määrä korvaa nuottien laadun, mutta ei päinvastoin. |
Sipher 13.09.2005 09:24:46 | |
---|
itellä jenkki pro richi ja hyvä tuo ainakin mun käteen on. ei siinä ainakaan mikaan möhkö kaula oo vaan päin vastoin. ja tykkään soundistakin. eiköhän nää oo taas näitä juttuja missä kannattaa kiltisti mennä kauppaan ja kokeilla itse kumpi miellyttää. mä en ainakaan ostais mitään ilman kokeilemista. Dead girls are easy |
BMF 14.09.2005 22:46:18 | |
---|
Eipä tainnut threadin aloittaja baritonia kaivata kuitenkaan? Valaseppas vähän tyhmää, ja kerro mitä tuo bariton meinaa.? En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin. |
SH1THEAD 14.09.2005 23:14:08 | |
---|
Valaseppas vähän tyhmää, ja kerro mitä tuo bariton meinaa.? Bariton-tyylinen kitara omaa normaalia pidemmän skaalan, jotta matalatkin vireet soisivat kunnolla. En ole aiheeseen perehtynyt sen tarkemmin, mutta tietääkseni PRS ainakin valmistaa. äsh :/ |
Iscariah 06.12.2005 21:41:59 | |
---|
mulla on jo ollut 6.7.2005 asti tuo B.C. Richin warlock ja ei ole ainakaan minulla mitään valitettavaa kyseisestä mallista. Hyvin on kaikki mikit sun muut härvelit toimineet |
luopio 06.12.2005 22:33:25 | |
---|
noista kahesta jacksoni Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
Shagrion 07.12.2005 07:59:32 | |
---|
Se on Japski. Erona RR-1:een ainakin ruusupuuotelauta ja kaksi JB mikkiä. mikä otelauta RR1:ssä on? ebony? Christians to ashes, angels to dust |
mikä otelauta RR1:ssä on? ebony? nih,kaikissa jenkeissä on eebenpuuta otelauta. ainaki näin muistelen. |
McNulty 07.12.2005 10:26:26 | |
---|
nih,kaikissa jenkeissä on eebenpuuta otelauta. ainaki näin muistelen. eipäs hötkyillä... kaverilla kun on sellanen Jackson Customshop-tuote missä on vaahteraa koko kaula otelautaa myöten :) Eye Of Horus - Official muusikoiden.net firestarter & instigator. Panzergeneral bonecrusher! |