Aihe: Mielipiteitä Tokai Les Paul als-48:sta
1
Dave Adrian
06.12.2005 23:01:54

Toteutin eilen haaveeni ja ostin Tokain lespan ja ainakin kahden päivän kokemuksella tuntuu todella hyvältä. Eihän se tietty mikään Gibson ole, mutta esim. Epiphonen vastaavan Tokai pesee mielestäni mennen tullen ja vielä palatessakin. Tässä on tietty kahta koulukuntaa, kun osa tykkää Epistä ja osa Tokaista, mutta tämä on minun mielipiteeni. Kertokaa kokemuksia, varsinkin pitempään kyseisellä kepillä veivanneet.
Lesko
06.12.2005 23:22:39
Mulla oli viime vuonna hetken aikaa tuollainen.
Tais kaks viikkoa olla soitossa kun sai kyllä meidän taloudesta lähteä, ei ollut mieleen kyllä ollenkaan. Nyt ostin sitten Epin Standardin ja voi että sentään kun on helmi soittaa... siis itse pidän enemmän Epistä kuin Tokaista näiden kokeilujen perusteella, mutta niinkuin sanoit niin toinen tykkää toisesta ja toisinpäin. =) Rock
"-Nemo est tam senex, qui se annum non putet posse vivere" "-Nemo nisi mors" "-Labitur occulte fallitque volatilis aetas" "-Vade et fac tu similiter"
elbowski
06.12.2005 23:41:11
Mulla on tuollainen. Se on rakas ja paras.
Why don't you take some responsibility? You're pointing fingers and blaming everybody
Shudder to think if I lived like you, they would be shaking too if they only knew
Ze Kink
07.12.2005 10:43:38
Mulla oli tuollainen. Se on rakas ja paras.

Ei tosiaan mitään valittamista. Hyvä se minusta oli, en olisi myynyt jollen olisi tarvinnut rahaa uuteen kitaraan. Parempi se minusta oli kuin testaamani Epit, joten ilmeisesti noilla yksilöillä on vähän eroa.
I JUST WANNA RIDE MY MOOOTORSÄÄÄHHH.... CLE
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)