myrskis 29.11.2005 20:46:27 (muokattu 29.11.2005 20:47:56) | |
---|
Mie en oo tuonne uskaltautunu kun kaverille tekivät siellä nännilävistykset. Antovat jonkun harjottelijan tehä ne,ja vinoonhan ne menivät. Nännilävistykset laitetaan aika usein hiukan vinoon. Ainakin siis naisilla, sen takia että tulehduksien sattuessa se ei arpeudu vääristä paikoista ja mahdollinen imettäminen voi olla myöhemmin mahdollista. Omani olen ottanut Harnessissa ja tahallaan ne sen aavistuksen verran vinoon laittoivat, näin kaikilla muillakin naisilla. Mutta en tiedä mikä on käytäntö miehillä... Tosta Igorista oon kuullu kyllä muuten aika paljon kaikkea paskaa, joten ei mikään ihme jos vaan tietämättömyyttään pistivät tuolla ne nipplet vinoon. Tiedän ainakin viisi ihmistä jotka on ottanut erilaisia läväreitä tuolla, ja jokaisella on tulehtunut. Joitakin urbaaneja legendoja olen kuullut että tuolla Igorissa ne pyrkii säästämään heittämällä lävistysneulan pois vaan joka toinen kerta. Eli steriiliyteen ei voi luottaa... Ne ei myöskään harrasta kuulemma pihtien käyttöä läheskään kaikissa lävistyksissä, mikä on totuttu käytäntö kaikkialla muualla. Pihtien avulla iho saadaan niin kireäksi että lävistys tulee suoraan ja juuri haluttuun paikkaan (sellasissa kohdissa kehoa joissa on lähellä suuria verisuonia ja hermoja tämä on siis välttämätöntä ettei käy pahasti). Ihon kiristys myös vähentää itse lävistysneulan aiheuttamaan kipua. Suosittelen Duck's tattoota tai Harnessia, hinnat varsinkin jälkimmäisessä ehkä skidisti Igoria korkeammat, mutta toisaalta eipä tarvitse ravata lääkärissä ja apteekissa ja kärsiä kivuista ja mahdollisista kosmeettisista haitoista. Big three killed my baby. |
pampukarhu 03.12.2005 17:53:57 | |
---|
Nännilävistykset laitetaan aika usein hiukan vinoon. Ainakin siis naisilla, sen takia että tulehduksien sattuessa se ei arpeudu vääristä paikoista ja mahdollinen imettäminen voi olla myöhemmin mahdollista. Omani olen ottanut Harnessissa ja tahallaan ne sen aavistuksen verran vinoon laittoivat, näin kaikilla muillakin naisilla. Mutta en tiedä mikä on käytäntö miehillä... Juu, mutta näkisit ne. Ne on ihan eri kohdissa. Varmistakaa siis aina että lävärinne tekevät ammattilaiset! Basso on bändin munat. |
rrruby 04.12.2005 18:01:25 | |
---|
itse ajattelin joku aika sitten ottaa tuohon silmien väliin lävistyksen, bridge nimellä taitavat joissain paikoissa kutsua, mutta sitten päätin etten otakkaan. Voisin ottaa niskaan lävistyksen pienellä korulla tai sitten peukalon ja etusormen väliseen nahkaosaan.. Vasempaan alahuuleen ajattelin ottaa nyt lähiaikoina, mutta sitten mietin että joskos ne hankaavat ikeneen kolon ja huonommassa tapauksessa saattaisi joutua repimään hampaan pois tai muuta. Kokemuksia tuollaisista ikenien vahingoittumisista? |
rrruby 04.12.2005 18:04:20 | |
---|
Varmistakaa siis aina että lävärinne tekevät ammattilaiset! Joskus yläasteella muistan ku nuoremmat seiskaluokan kovikset pistivät vessoissa neuloilla (!) lävistyksiä toisilleen ja mitäs muutakaan siitä seuras ku tulehduksia ja verta. Laittoivat titse lävistyksiä, koska porukat eivät olleet antaneet lupaa lävistykseen ja täällä päin alle 16:lta tarvitaan joissain liikkeissä ainakin lupa. |
pardy 06.12.2005 23:20:03 | |
---|
Nännilävistykset laitetaan aika usein hiukan vinoon. Ainakin siis naisilla, sen takia että tulehduksien sattuessa se ei arpeudu vääristä paikoista ja mahdollinen imettäminen voi olla myöhemmin mahdollista. Omani olen ottanut Harnessissa ja tahallaan ne sen aavistuksen verran vinoon laittoivat, näin kaikilla muillakin naisilla. Mutta en tiedä mikä on käytäntö miehillä... Tosta Igorista oon kuullu kyllä muuten aika paljon kaikkea paskaa, joten ei mikään ihme jos vaan tietämättömyyttään pistivät tuolla ne nipplet vinoon. Tiedän ainakin viisi ihmistä jotka on ottanut erilaisia läväreitä tuolla, ja jokaisella on tulehtunut. Joitakin urbaaneja legendoja olen kuullut että tuolla Igorissa ne pyrkii säästämään heittämällä lävistysneulan pois vaan joka toinen kerta. Eli steriiliyteen ei voi luottaa... Ne ei myöskään harrasta kuulemma pihtien käyttöä läheskään kaikissa lävistyksissä, mikä on totuttu käytäntö kaikkialla muualla. Pihtien avulla iho saadaan niin kireäksi että lävistys tulee suoraan ja juuri haluttuun paikkaan (sellasissa kohdissa kehoa joissa on lähellä suuria verisuonia ja hermoja tämä on siis välttämätöntä ettei käy pahasti). Ihon kiristys myös vähentää itse lävistysneulan aiheuttamaan kipua. Suosittelen Duck's tattoota tai Harnessia, hinnat varsinkin jälkimmäisessä ehkä skidisti Igoria korkeammat, mutta toisaalta eipä tarvitse ravata lääkärissä ja apteekissa ja kärsiä kivuista ja mahdollisista kosmeettisista haitoista. Täältä voin sanoa kummankin nännin lävistämisen kokemuksella tuohon nänniasiaan että kyllä ne miehilläkin laitetaan hieman vinoon tarkoituksella. Harnessissa otin molemmat ja kyllä meininki oli erittäin hyvää ja asiantuntevaa. Siellä ajattelin kaikki tulevatkin lävistykset ottaa. |
Voisin ottaa niskaan lävistyksen pienellä korulla tai sitten peukalon ja etusormen väliseen nahkaosaan.. Ei kellään olisi muuten kokemuksia juuri noista peukalon ja etusormen väliin tulevista lävistyksistä? Itseä kiinnostais ne ottaa seuraavaks mutta kun ei yhtään tiedä että haittaako esimerkiks kun joutuu paljon roudailemaan musahommissa. Että onko repeytymisvaaraa tms. |
arancia 06.12.2005 23:36:40 | |
---|
Ei kellään olisi muuten kokemuksia juuri noista peukalon ja etusormen väliin tulevista lävistyksistä? Itseä kiinnostais ne ottaa seuraavaks mutta kun ei yhtään tiedä että haittaako esimerkiks kun joutuu paljon roudailemaan musahommissa. Että onko repeytymisvaaraa tms. Kokemusta ei ole, mutta luulisi olevan melkoinen repeämisriski sijaintinsa vuoksi. Ja varmaan voi kasvaa nopeasti ulos tuollaisesta paikasta, toki tämäkin yksilöllistä. Tavallaanhan basso ikäänkuin kuuluu tuohon rockmusiikkiin. -Toni Wirtanen |
pardy 06.12.2005 23:45:25 | |
---|
Kokemusta ei ole, mutta luulisi olevan melkoinen repeämisriski sijaintinsa vuoksi. Ja varmaan voi kasvaa nopeasti ulos tuollaisesta paikasta, toki tämäkin yksilöllistä. Juu tuota repeämistä lähinnä huolin eniten. Kuitenkin kun joutuu kaikkea kanniskelemaan aika paljon niin voi olla aika hazardia jos on tollaset just siinä kourissa. |
pampukarhu 07.12.2005 21:45:40 | |
---|
Ei kellään olisi muuten kokemuksia juuri noista peukalon ja etusormen väliin tulevista lävistyksistä? Itseä kiinnostais ne ottaa seuraavaks mutta kun ei yhtään tiedä että haittaako esimerkiks kun joutuu paljon roudailemaan musahommissa. Että onko repeytymisvaaraa tms. itellä ei oo kokemusta, mutta tää läväri on kuulemma tosi kehno paranemaan, ja uloskasvuriski/repeäsmisriski on suuri. Tällasta sanovat yazkan sivuilla: Käsi : Tämä kohta on täysin mahdollista lävistää, mutta lävistyksen pysyvyys on vain noin 10% mahdollisuuksien rajoissa! Itselleni tämä lävistys on tehty 3 kertaa, ja jokainen kerta on johtanut tulehtumiseen ja kovaan kipeytymiseen, turvotukseen ja lopulta ihon kuivumiseen niin, että koru on ollut joka kerran pakko poistaa. Muutamille asiakkaille on kyseinen lävistys tehty ja jokaiselta se on jouduttu poistamaan n. kuukauden päästä pahan tulehduksen ilmaannuttua. Tätä lävistystä en voi suositella, ainakaan huolettomalla mielellä Basso on bändin munat. |
Chaka 09.12.2005 09:40:50 | |
---|
kyllä ne miehilläkin laitetaan hieman vinoon tarkoituksella. En epäile etteikö noinkin voisi toimia, mut kun rupesin miettiin omaa nänniäni niin se on laitettu suoraan ja hyvin on siin pysyny :)) She carries me through days of apathy
She washes over me
She saved my life in a manner of speaking
When she gave me back the power to believe |
Mirrinsane 09.12.2005 18:21:48 | |
---|
itse ajattelin joku aika sitten ottaa tuohon silmien väliin lävistyksen, bridge nimellä taitavat joissain paikoissa kutsua, mutta sitten päätin etten otakkaan. Voisin ottaa niskaan lävistyksen pienellä korulla tai sitten peukalon ja etusormen väliseen nahkaosaan.. Vasempaan alahuuleen ajattelin ottaa nyt lähiaikoina, mutta sitten mietin että joskos ne hankaavat ikeneen kolon ja huonommassa tapauksessa saattaisi joutua repimään hampaan pois tai muuta. Kokemuksia tuollaisista ikenien vahingoittumisista? niebuhr, kymmenellä eri kirjoitusmuodolla kulkee tuo silmienvälys. kuinkas monta alahuulta sulla on? :> kauhutarinoita nuo hampaiden vahingoittumiset. huuli lävistetään usein 8 mm korulla, joka turvotuksen laskettua hankaa hampaita ja ikeniä, mutta ongelmasta pääsee eroon ostamalla lyhyemmän korun. |
pardy 09.12.2005 20:24:15 | |
---|
huuli lävistetään usein 8 mm korulla Aika paksu, luulis sattuvan? |
papitsu 09.12.2005 20:53:30 (muokattu 09.12.2005 20:53:47) | |
---|
Aika paksu, luulis sattuvan? 8mm pitkä? Ei itsellä mitään tietoa mutta tuosta Mirrinsanen "mutta ongelmasta pääsee eroon ostamalla lyhyemmän korun." lauseesta päättelin.. IHAN OIKEESTI PIKKU GEE ON COOL! MULLA ON SEN KAIKKI KOLME LEVYÄ JA SEN KAHEKSAN SINKKUA!! JA SITTEN VIELÄ SE ERIKOIS LEVY SE XXS!!
VÄHÄxx SE ON IHQ!!1
THV-Klubi #42 IHFC #5 |
Mirrinsane 09.12.2005 23:05:01 | |
---|
Aika paksu, luulis sattuvan? ihan sika hyvä juttu, kerro uudestaan :D niin siis tosiaan. 8mm _pitkällä_ korulla. paksuuttahan peruslävistyskorulta löytyy 1,6 mm. |
sikanaama 10.12.2005 17:27:34 (muokattu 10.12.2005 17:28:03) | |
---|
Mä haluan kaulan ympäri katkoviivan, siihen sakset ja tekstin "leikataan tästä". Tai sitten katkoviinan ja tekstin "Revi tästä". Ja ruotsiksi kanssa siihen viereen samat tekstit. Niin kuin mehu ja maitopurkeissa ynnä muissa. Ette matki mua. MUN! MUN! Kaulaan ei taideta vaan oikeen tatuointeja tehdä. Vissiin. Kuulemma. Emminä tiijä. Sattuu. Laitan sitten vaikka käteen. Rakas, mutta minähän olen vain penikseni mittainen mies. |
lapio 10.12.2005 19:21:36 | |
---|
Kaulaan ei taideta vaan oikeen tatuointeja tehdä. Vissiin. Kuulemma. Emminä tiijä. Sattuu. Laitan sitten vaikka käteen. Tehdään sitten patr juhannusjuhlissa uutenavuotena niillä Jussin vehkeillä sulle sellanen. Live fast, die 72 year old. |
ozmo 10.12.2005 20:01:53 | |
---|
Ja ruotsiksi kanssa siihen viereen samat tekstit. Niin kuin mehu ja maitopurkeissa ynnä muissa. Ette matki mua. MUN! MUN! Vanha vitsihän on, et goottitytön vakiotatska on katkoviiva vasemmassa ranteessa ja sit siinä lukee et "avataan tästä/öppnas här". Eli ei toi ny ihan SUN oo... ;) |
murhaaja 11.12.2005 08:45:28 | |
---|
Itellä on 3 itetehtyä läväriä Kaks rengasta alahuulessa, oikeella ja keskellä ja vasemmassa nännissä Mitään ongelmia ei näitten kanssa ole ollut mutta joskus kävin liikkeessä laittamassa silmien väliin niin laittoivat vinoon ja ei pysynyt ku 3-4 kk naamassa (kasvo pihalle) 1 tatskaki löytyy.. semmonen 2 cmx 2cm torahammaspääkallo oikeessa rinnassa... Millä perusteella ihmiset muuten otatte tatskanne? Sitä miten hieno se on? Vai pitääkö sen merkitä jotain esim. henkilökohtaista? Suunnitteleeko joku omat tatuointinsa? Kannattaa olla mieluummin aidosti tyhmä, kuin esittää viisasta. |
Mirrinsane 11.12.2005 10:39:27 | |
---|
Millä perusteella ihmiset muuten otatte tatskanne? Sitä miten hieno se on? Vai pitääkö sen merkitä jotain esim. henkilökohtaista? Suunnitteleeko joku omat tatuointinsa? Meen tiedä lasketaanko mun vastaustani, kun kaikki on vasta suunnitteilla, mutta vastaanpahan kuitenkin. En hakkauttaisi ihooni mitään, mikä ei merkitse minulle hyvin paljoa. Enkä myöskään mitään jonkun toisen tekemää valmista katalogikuvaa. Tatuointi on kuitenkin ikuinen ja olisi karua, jos jossain pippaloissa joku tulisi "Hei, sulla on makee perhonen/tähti/merihevonen/päivänkakkara nilkassa/lavassa/kädessä. Kato, mullon samanlainen!" |
Jani The Rock 11.12.2005 13:30:32 | |
---|
Millä perusteella ihmiset muuten otatte tatskanne? Sitä miten hieno se on? Vai pitääkö sen merkitä jotain esim. henkilökohtaista? Suunnitteleeko joku omat tatuointinsa? Lähes kaikki tatuoinnit olen suunnitellut itse. Ja kyllähän niillä pitää olla merkitystä, pelkkä "onpas hieno kuva" -ajattelu ei tossa oikein riitä. Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |