Defactor 06.12.2005 20:16:23 | |
---|
Tuota biisä soittelin näistä tabeista: http://www.mysongbook.com/tab-tab_download-id_tablature=37527.htm . Noh, biisin Verse 1:sen aikana soivan riffin suunnilleen joka toinen sävel on merkattu A.H. 12. Miten nämä olisi järkevintä soittaa? Pincheinä kokeilin aluksi, mutta ajattelin, että voisiko tämän tehdä eri tavalla. Ehdotuksia? Oon mä kyllä aika lahjaton kun onnistuin täsäkin tekee typon ja kesti vielä sellasen viikon, että sen huomasin:
Soundi lähtee kumisaappaista!
Mitä pienempi homma, sen suuremmat työkalut! |
moottorisaha 06.12.2005 20:21:14 (muokattu 06.12.2005 20:21:36) | |
---|
Tuota biisä soittelin näistä tabeista: http://www.mysongbook.com/tab-tab_download-id_tablature=37527.htm . Noh, biisin Verse 1:sen aikana soivan riffin suunnilleen joka toinen sävel on merkattu A.H. 12. Miten nämä olisi järkevintä soittaa? Pincheinä kokeilin aluksi, mutta ajattelin, että voisiko tämän tehdä eri tavalla. Ehdotuksia? Ihan pinchejä ne vingautukset siinä ovat. En sitten tiedä kuinka oikein nuo tabit ovat. "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
Ihan pinchejä ne vingautukset siinä ovat. En sitten tiedä kuinka oikein nuo tabit ovat. OK, kiitos. Tabit saattavat kyllä olla hieman päin kuusikkoa. Oon mä kyllä aika lahjaton kun onnistuin täsäkin tekee typon ja kesti vielä sellasen viikon, että sen huomasin:
Soundi lähtee kumisaappaista!
Mitä pienempi homma, sen suuremmat työkalut! |
-Prokitaristi- 07.12.2005 16:32:55 | |
---|
Mitä eroja siis edes on sitten Artificialeilla ja Pincheillä? |
moottorisaha 07.12.2005 17:14:20 | |
---|
Mitä eroja siis edes on sitten Artificialeilla ja Pincheillä? No pinchitkin on artificialeita, mutta niitä voi toteuttaa myös muilla tavoilla, kuten esim tap harmonicceina tjsp(?) "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |