Aihe: Gibson Touch Up -kynät
1 2
Fortune
06.12.2005 15:08:08
Mitäs mieltä olette kitaran tahallisesta naarmuttamisesta?Aika yleistä muuten.
Omasta mielestäni aidosti kulunut soitin on hieno mutta kun sitä ruvetaan itse raapimaan niin homma alkaa jo hiukan epäilyttään...
Nuo tehtaiden vanhetut soittimetkin hieman tökkii.tulee vähän itsepetoksen makua jos semmoisen hankkisi.

Ei niitä ole pakko ostaa. Ja omille soittimille saa tehdä mitä haluaa, jos minua huvittaisi ampua jousipyssyllä Gibsonista läpi, niin ei sen luulisi ketään liikuttavan.
Look behind you, a three-necked guitar!
Les Fender
06.12.2005 15:23:40 (muokattu 06.12.2005 15:25:48)
Mitäs mieltä olette kitaran tahallisesta naarmuttamisesta?

Oon ajatellu kehittää tuoltapohjalta liikeideaa, pari tuotetta olis mietittynä.
Emännille joku tuollainen puseromallinen johon hiat asbestista, ainakin meillä meinaa vaemolla joskus palaa hiat kun meikäläinen kuulemma käyttää liiallisesti aikaa soittamiseen, kitaroitten räpläämiseen ja niistä jeesusteluun. Tosin toi materiaali täytyy kai vaihtaa kun asbesti on julistettu pannaan.

Toinen olis tuollinen relicointi-poplari jota myytäis eri karkeuksista tehdyllä hiekkapaperi hioilla 1000-50, tilauksen mukaan.

Jos ei mene kaupaksi niin alan reliköidä itse kitaroita urakalla jolloin noita asbestihiallisia ei enään myyntiin riitäkkään. Emännältä palaa hiat, vaik ois tehty mistä.

Eli en siis pidä naarmuttamisesta tahallaan tahi reliceistä.. Nih!"

E:jos minua huvittaisi ampua jousipyssyllä Gibsonista läpi, niin ei sen luulisi ketään liikuttavan.
Ooota, elä viä laakase! Minua liikuttaa!!!
Kitara tykkää kun sillä soitetaan!!
Izer
06.12.2005 17:25:16
On se kumma, kun heti alkaa vinoilu jos sanoo ettei tykkää naarmuista kitarassa. Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä; joku pitää naarmuisesta kitarasta, toinen ei. Se on kuulkaas ihan makuasia.
Long Live Rock 'N' Roll
Jucciz
06.12.2005 17:31:21
Ei tulis mieleenkään paikata näitä kolhuja, vaikka eivät olekaan minun aikaansaamia.

http://jucciz.com/jucciz.com/gfx/guitars/strato.jpg
kalamies#11 >-)))>
« OSTAKAA! · räpellystä »
Turtle
06.12.2005 17:40:33
Tarkoitan TAHALLISTA naarmuttamista ja kopistelua.
Eräskin kitaristi raahasi hihnasta treenikämpän betonilattialla juuri ostettua kitaraa että se olisi enemmän rock.
En minäkään ala paikkaileen tulleita kolhuja,ne olkoon ja onhan vanha soitetun näköinen peli tosi kaunis.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)