Aihe: Stagg-symbaalit
1 2 3 4 57 8 9 10 1126 27 28 29 30
Muovinen
07.12.2005 14:50:52

Tuli tosta mieleen että ainoa valtavirtamerkin china joka on kuulostanut mun korvaan kunnon chinalta (ts. hirveältä epäsoivalta kiukaallevettä-plätsiltä) on ollut Sabian Paragon 19" china. Sitä suosittelen kaikille.

En nyt tiedä että mikä sun mielestä on "oikeanlainen" chinasoundi, mutta itse olen tykännyt Zildjianin K sarjan chinoista. Varsinkin sellainen K mini china (olikohan se 14") on todella maukkaan kuuloinen. Montaa kolinachinaakin oon kuullut joista pahimpia ehkä eräs avedis low malli.

Wuhan on loistava vaihtoehto jos hakee sellaista äkäisen räjähtävää soundia. En ole aivan isoimpia kokeillut joten niistä en osaa sanoa mutta pienet ovat ainakin oikein mukavia mausteita settiin.

Staggit joita olen kokeillut ovat olleet aivan hirvittävän erilaisia keskenään. Toiset hyviä ja toiset aivan perseestä. Eli testaamaan siitä mars!
Rumpukapulat
25.12.2005 19:22:09

Olen noita Stagg-maahantuojien(millbrook) sivuja kattellu ja eipä listoilta tunnu löytyvän sopivan kokosia tai mallisia peltejä. Mieli halajaa 22 tuumaista ride-peltiä, Heavy-tai hardrock -mallina. Hinnastosta löytyy vain 20 tuumaisia, eikä niissäkään ole sopivia malleja. Jos ei maahantuojilta löydy, mistä näitä voisi tiedustella? Vai tilaako maahantuojat pyynnöstä erikseen tavaraa?

Kiitos vastanneille jo etukäteen.
Migo
26.12.2005 10:14:59
Olen noita Stagg-maahantuojien(millbrook) sivuja kattellu ja eipä listoilta tunnu löytyvän sopivan kokosia tai mallisia peltejä. Mieli halajaa 22 tuumaista ride-peltiä, Heavy-tai hardrock -mallina. Hinnastosta löytyy vain 20 tuumaisia, eikä niissäkään ole sopivia malleja. Jos ei maahantuojilta löydy, mistä näitä voisi tiedustella? Vai tilaako maahantuojat pyynnöstä erikseen tavaraa?

Kiitos vastanneille jo etukäteen.

Mulla on tuommonen staggin kataloogi ja siellä on kyllä 22"ride peltejä. Kannattaa kysellä millbrookista, että pystyisikö he tilaamaan niitä..
Minimaalisen Isonenäinen ja Kuolemattoman Kaoottinen Optimisti. http://www.akuankka.fi/tekemista/touhola/sudenpentunimigeneraattori/
Rumpukapulat
26.12.2005 13:14:27

Mulla on tuommonen staggin kataloogi ja siellä on kyllä 22"ride peltejä. Kannattaa kysellä millbrookista, että pystyisikö he tilaamaan niitä..

Itellä on sama kataloogi ja sieltä olen näitä peltejä katellutkin. Paikallinen myyjä vain kertoi tilaavansa pellit Millbrookilta, ja ellei Millbrookin listoilta jotain peltiä löydy, he eivät sitä pysty hankkimaan. Pitääpi laittaa maahantuojalle viestiä.
mukaatti
30.12.2005 20:20:22
Tänään ostin 10" Furia splashin ja 16" Myra rock crashin. Ovh 10" oli 40e jonka tinkasin 34e, 16" hinta oli 100e jonka tinkasin 85e. Yhteensä siis 119e eli halvalla lähti. Toivottavasti kestää vaikka myyjä lupas molemmille vuoden takuun. Jos menee rikki ja myyjä ei suostu vaihtaan, niin lähtee noottia kuluttaja viranomaisille. Tästä tähän.
Migo
31.12.2005 21:31:17
Tänään ostin 10" Furia splashin ja 16" Myra rock crashin. Ovh 10" oli 40e jonka tinkasin 34e, 16" hinta oli 100e jonka tinkasin 85e. Yhteensä siis 119e eli halvalla lähti. Toivottavasti kestää vaikka myyjä lupas molemmille vuoden takuun. Jos menee rikki ja myyjä ei suostu vaihtaan, niin lähtee noottia kuluttaja viranomaisille. Tästä tähän.

Joo mulle anto ihn 45 vrk takuuta. Uutta vuotta!
I feel you glaring, WHY WON'T YOU STOP STARING?
Veksi
01.01.2006 14:37:11
Mulla on ollut Stagg pellit pari vuotta, DH Exotix sarjaa, komppipelti on
Jazz Ride 20 " todella hyvät pellit ainakin tanssimusiikkiin, eivät paljon
eroa valtamerkkien ns. laatu pelleistä, kokeilemalla löytyy sopivat !
Niq
04.01.2006 09:09:17

Sain eilen jäsen ramzuz:lta paketin, josta paljastui Stagg SH 14" Crash. Aivan tajuttoman hieno, nopeasti sammuva, hieman splash-mainen (splashihan tuo on kooltaankin ;)) sihinäsoundi. Kyllä tuohon kelpaa heviä kompata. Olen kyllä enemmän kuin tyytyväinen, varsinkin kun tuo oli pelliksi sikahalpa.
"I have a cunning plan" -Baldrick
drum_man
04.01.2006 20:31:51
Sain eilen jäsen ramzuz:lta paketin, josta paljastui Stagg SH 14" Crash. Aivan tajuttoman hieno, nopeasti sammuva, hieman splash-mainen (splashihan tuo on kooltaankin ;)) sihinäsoundi. Kyllä tuohon kelpaa heviä kompata. Olen kyllä enemmän kuin tyytyväinen, varsinkin kun tuo oli pelliksi sikahalpa.

Komppaat 14'' krässiin? No onnea vaan yritykselle =)
kOkObb
04.01.2006 20:46:06
multa löytyy kans staggin dh "20 medium bri ride, dh "18 medium bri crash ja dh "10 china. En ole kauaa soitellut ja ite tykkään tosi paljon noista symbaaleista, ei kyl löydy moittimista, ja hintalaatusuhde kohdallaan. Sopii varmasti kyllä myös ammattilaisille, ei siinä mitään. :)

kuittaan.
Niq
04.01.2006 22:20:22

Komppaat 14'' krässiin? No onnea vaan yritykselle =)

Njoo, ehkä nyt ei ollut kyseessä komppaaminen sillä tavoin, millä se yleisesti ymmärretään. :)
"I have a cunning plan" -Baldrick
ramzuz
07.01.2006 22:45:50
STAGG SH-RM20B Ride 20" ja
STAGG SH-RM20R Ride 20"

E: Siis äänessä, pintahan on hieman erillainen

äänessä on järjetön ero! Briliantti paljon kirkkaampi ja pingimpi. itellä on 22 regular ride ja aivan jazz pelti. 20 regular on kuiva rock ride mitä oon kokeillut. Brilliantti taas kirkas Dh tyylinen rock ride.
napander
12.01.2006 15:10:12
Täytyis ostaa 17" A custom projectionille toinen crashi vierelle. Vastaakohan noista staggeista mikään sarja soundimaailmaltaan A customia. Oliskohan toi 18" DH mediumi hyvän kuulonen lätyskä, kertokaahan joku.
Maardi
12.01.2006 16:46:34
Täytyis ostaa 17" A custom projectionille toinen crashi vierelle. Vastaakohan noista staggeista mikään sarja soundimaailmaltaan A customia. Oliskohan toi 18" DH mediumi hyvän kuulonen lätyskä, kertokaahan joku.

Miulla oli aikaisemmin DH 18" medthin exotic ja oli kyllä persoonallisen kuuloinen. Sen verran mitä olen noita A customeja kokeillut, niin aika erilainen saundi niissä minusta on. Noita Staggeja pitää jokaisen päästä itse kuulemaan, ei täällä netissä voi niitä oikein suositella.
drum_man
14.01.2006 00:04:25
Himottas kyllä nuo staggit... Kuopion musiikissa niitä näyttää olevan myynnissä. Ei olis ainakaan pahan hintaisia! Mutta, mutta ei varmaan nuo staggin crashit sovi hirveän hyvin yhteen 2002:sten kanssa?!
ltg
15.01.2006 18:17:32
Himottas kyllä nuo staggit... Kuopion musiikissa niitä näyttää olevan myynnissä. Ei olis ainakaan pahan hintaisia! Mutta, mutta ei varmaan nuo staggin crashit sovi hirveän hyvin yhteen 2002:sten kanssa?!

Kyllä nuo omat exot tuntuu pienen totuttelun jälkeen sopivan ihan hyvin mustaleimaisen 2oo2 -haikkaparin kanssa.
Miusta suutin on niinko semmonen, josta tulee tavaraa ulos. Vähän niinko suu, tosin sinne kyllä pistetään aika paljon tavaraa sisäänkin.
THV-klubi #5
Romantikkoitkijät #39
Legatus
15.01.2006 18:23:20

Kyllä viikinki myy kanssa ja parempaan hintaan siis edullisempaan.
Roddy on jumala!!
drum_man
15.01.2006 19:38:28
Kyllä viikinki myy kanssa ja parempaan hintaan siis edullisempaan.

Myyvätkö staggia? Kummakun en oo ikinä nähny!... Ei oo ainakaan siinä telineissä mitkä on niissä rappusten kohdalla, josta mennään kitarapuolelle... Viikingissä oon nähny myytävän vaan Paistetta, Zildjiania, Sabiania( tosta en oo ihan varma), wuhania ja Istambulia... Mutta jos näin on, että Viikingissä on myös Staggia niin taidanpa joku päivä niitä vähän käydä kolistelemassa ja jos sieltä synttäreiden kunniaksi joku lähtisi mukaankin!
Legatus
15.01.2006 20:22:10 (muokattu 15.01.2006 20:22:39)
On siellä staggia. On ollu jo varmaa puol vuotta :)

E: Ja just siinä portaitten telineissä
Roddy on jumala!!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)