pehko 05.12.2005 21:20:14 | |
---|
ite en ole moista peliä ostamassa, enkä tiedä, onko kukaan muukaan, mutta ihan uteliaisuuttani vaan haluaisin tietää, jos jollain semmonen on, ja onko tuo millanen peli? oon iteasiassam iettinyt jo aika kauan. Ite jos kitaran hankkisin, niin tuommonen joku vois olla aika kova..en tiedä, mistä moiseen päätelmään olen tullut, mutta kuitenki..yleensähän porukka on aikalailla dissaillu kaikkia signature malleja. http://www.espguitars.com/guitars_stephen.htm"Thanks for paying attention,fuck you if you don't, eitherway buy a t-shirt and fuck off!" Devin Townsend @ Waldrock 2005 |
this1sux 05.12.2005 21:39:54 | |
---|
minä oon tuollasen kuusikielisen, vihreän ltd-mallisen joskus kaupassa nähnyt ja nopeasti testannut, aika perus ltd kamaa. ei mitenkään erityisen huono muttei mua sytytäkään. ihan hienon näköisiä tuolla sivulla on kyllä ja varsinkin tuo otelauta ilman merkkejä on hauska, mutta aika lailla alavire-revittelyyn nuo on tehty, imo. päättäköön kukakin onko se hyvä vai huono asia. varsinkin seiskakielisen voisin arvella olevan tarkoitukseensa oikeinkin pätevä. deftones ei taida vaan olla kovin pinnalla täällä päin joten noita ei niin paljoa näe, toisin kuin esim. villinlapsen mallia. alex |
Migo 05.12.2005 21:51:19 | |
---|
Tämä LTD SC-600 on todella maukkaan näköinen. Tykkään soittaa soittimilla. |
Jostakin syystä tänään tuntuu pahemmalta kuin eilen. Ja eilen tuntui pahemmalta kuin toissapäivänä.. |
elbowski 05.12.2005 23:52:48 | |
---|
SC-607B on ainakin tajuttoman hyvä kitara. Soundaa hyvältä, näyttää hyvältä ja tuntuu hyvältä. Why don't you take some responsibility?
You're pointing fingers and blaming everybody
Shudder to think if I lived like you, they would be shaking too if they only knew
|
Exhausted 05.12.2005 23:59:38 | |
---|
Joskus kokeilin kaupassa jotain noista. Kaula tuntui käteen mukavalta. Ainakin sopivan jämerän tuntuinen kitara. |
DZN 06.12.2005 00:25:24 | |
---|
|
this1sux 06.12.2005 10:48:41 | |
---|
aika hurja hinta tuolla musamaailman yksilöllä. vaan aika hurjia keppejä tuolla japanin esp sivustolla, ei ole ihan tuttuja nuo kaikki paikalliset artistit tai heidän kitaramallinsa. mielelläni ottaisin tuommoisen t takamizawan enkelikitaran, mahtuu juuri sopivasti perinteiseen kitaralaukkuun.. alex |