korvakuulolta oon aina soittanu nyt oon toki ruvennu harjotteleen tota nuottienkin lukua... Nuoteista oon aina soittanut mutta nyt alkanut harjoitella korvakuulolta, kun ehtii paremmin kytätä hyvänäköisiä akkoja keikalla. My name is Baron, Sir Baron. |
korvakuulolta. nuotitkin on tullut opeteltua tässä vuosien varrella, onhan se kiva pistää omat biisi-ideat suoraan nuoteiksi - vaikken niistä sit itekään kummiskaan soittele koskaan. noh, jäävät jälkipolville ihmeteltäviksi: "mitä v-tun scheissee tää jäbä on oikee duunannu?!?" :D "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |
Korvakuulolta pääasiassa ja jos en millään opi niin sitten kahtelen netistä jos löytyy soinnut tai jotain muuta vinkkiä. Guitar pro 4 avulla on moni piisi opeteltu myös :) Nuotitkin osaan jotenkin... mutta jos yritän nuoteista soittaa, kestää 20 minuuttia ennenkun pääsen edes ekan rivin loppuun :D Jos osaan soinnut, on helppoa niiden pohjalta opetella melodia, ja toisinpäin. Eli vähän joka tavalla, mutta korvakuulolta pääosin. |