Aihe: "Väärä palsta" -valitus
1 2 3
Toveri
16.07.2003 22:08:22

Äitinne on suhteettomia vertauksia ja jyrkästi sanottuja. Jos ei osaa lukea, vertailla ja tehdä päätelmää, voi samantien jättää kirjoittamatta. Roti pitää olla.
Oon vaarallinen. Janoatko mua?
Vilhelmus
16.07.2003 22:10:05

Ehkä vähän jyrkästi sanottu :D

Ai jaa =D
Olihan tuo, mutta periaate. Elikä eihän joku yksi kirjoitus väärällä palstalla niin ketään haittaa, mutta helposti lipsahtaa homma näpeistä.
Vichy maistuu tutulle.
the jokke
16.07.2003 22:13:41
mulle oikeestaan ihan sama, mutta miksi te ette valita myös noissa muissa topiceissa, jotka kuuluvat jonnekin muualle? niitähän löytyy läjäpäin tuosta etusivultakin.

joo, ehkä vähän turhan iso riita tästä syntyi.

mä ainakin pahoittelen omaa virhettäni ja tästä lähin teen niinkuin pitää..
qfleax
16.07.2003 22:17:09
No en mä tiedä onko se asiallista teettää toistuvasti hommia ylläpidolla ja moderoijilla suotta vaan sen takia ettei jaksa tuhlata elämästään paria sekuntia palstan valintaan.
Luulenpa, että harva Mnetin käyttäjistä haluaisi vapaaehtoistyönä heitellä viestejä oikeesiin paikkoihin itse asioista keskustelun sijaan.

Olen kuitenkin salaa tyytyväinen tilanteeseen, sillä suurin osa typeristä viesteistä ohjautuu näin Yleistä palstalle ja muilla palstoilla käydään tasokkaampaa keskustelua (lukuunottamatta paria palstaa).

No mun elämä ei siihen kaadu minne viestinne pistätte, mutta voihan sitä jokainen omalta osaltaan vähän helpottaa ylläpidon duunia ja parantaa näin Mnetin tasoa.
Toveri
16.07.2003 22:17:20 (muokattu 16.07.2003 22:18:14)

Nothing pers-anal, ei tässä kummia. Vakikirjoittajakin olet, vaikka ei se vähennä tätä törkeän rikoksen vakavuutta. Tästä nyt vaan kehkeytyi.

Aika laulaa, tanssia ja kasvaa.

EDIT : Jokelle.
Oon vaarallinen. Janoatko mua?
arancia
16.07.2003 22:52:30
Ja eikös se oo muutenkin ylläpidon tehtävä poistaa/siirtää ne kirjotukset eikä Foorumipoliisien?

Eiköhän ylläpidolla ole ihan riittävästi töitä muutenkin, että ei varmasti ole liian iso vaiva miettiä mille foorumille keskustelu sopisi.
Asenteella siitä selvitään..
the jokke
16.07.2003 23:14:34
kato jehna.. mä sain miinustakin tästä.
jenni.rotten
17.07.2003 18:47:49
Tarkoitukseni oli kuitenkin vain huomauttaa, ettei kannata nostaa mitään meteliä jos jollakin on kirjoitus vähänkin ns. "väärällä" alueella. Iah turhia tässä nyttenkin "tapellaan".

Joo ja sori the jokke kun vedin sut mukaan tähän juttuun.
Sekunda jo eläessään - kusipää jo syntyessään
Deep Shadow
17.07.2003 18:55:57
Tarkoitukseni oli kuitenkin vain huomauttaa, ettei kannata nostaa mitään meteliä jos jollakin on kirjoitus vähänkin ns. "väärällä" alueella. Iah turhia tässä nyttenkin "tapellaan".

Joo ja sori the jokke kun vedin sut mukaan tähän juttuun.

Samaa mieltä... Toki jokaisen kannattaa yrittää laittaa se viesti sinne oikealle palstalle jo siksikin ettei ylläpito menetä hermojaan.. Mutta jos nyt on sellainen hiemankin epäselvempi tapaus niin ei siitä tarvitse turhaa riitaa haastaa. Mutta esim. gallupit pitäsi kyllä aika automaattisesti osata laittaa oikealle osastolle eikä tunkea niitä joka palstalle..
~Duurisointu on fantasiaa, mollisointu on realismia~
superfly
17.07.2003 19:15:07
Tämä Media Player-tapaus oli vaan niin selkeeästi väärällä palstalla, että ei voi kuin ihmetellä. Turhan iso poru tästä kuitenkin nousi, ei ollut tarkoitus kenenkään nenille kauhiasti hyppiä. Sori Jokke.
Harppu on alaston piano
isojussi
18.07.2003 02:51:41
Tarkoitukseni oli kuitenkin vain huomauttaa, ettei kannata nostaa mitään meteliä jos jollakin on kirjoitus vähänkin ns. "väärällä" alueella...

Ei se mikään mitätön juttu oo kysyjänkään kannalta. Satavarmasti saat enemmän vastauksia ja tietoo kysymyksiisi, kun pläjäytät ne oikeelle palstalle. Alan miehet (ja naiset) lukee alan palstoja! Karrikoidusti: Kitaravahvistinongelmaan löytyypi varmemmin vastaus kitaraosastolta, kun esim. laulaminen ja laulukamat - osastolta.

Joten kun ohjaamme sinua kirjoittamaan kysymyksesi oikealle palstalle, tarkoitamme vain sinun parastasi!
Osta mut - ma olen kaupan!
superfly
18.07.2003 08:27:26
En minä ainakaan jaksa selata läpi kaiika palstoja. En minä esim.kovinkaan usein katsele jotain "Backstage" puhumattakaan jostain "kaikki muu on turhaa..."palstoja. Enkä kuvittele olevani ainoa joka käyttä tätä forumia valikoiden. Jos minulla olisi joku kysymys jostain "off topic'ista" laittaisin sen sinne missä jengi pyörii, oli kysymys minkä laatuinen tahansa. Pääasiahan on että asiat ratkaistaan mahdollisimman nopeasti ja tehokkaasti. Vai onko? Suomalaisissa ja suomessa on aina ollut valloilla tuollainen tsaarinvallanmentaliteetti. En ymmäärrä mistä je johtuu, Pyritään aina pitämään kiinni "julkisenvallan" kaikesta pienimmästäkin ohjeesta ja neuvosta. Joillekin tämä on aivan neuroottista. Mitä ja ketä tällainen hyödyttää. Korkeintaan EU komissiota työssään.

Niin, mikä virka noilla eri alueilla sitten sinun mielestäsi on?EU:n byrokraattista kiusantekoako?
Harppu on alaston piano
the jokke
18.07.2003 09:29:23
no huhhuh. ei tässä nyt mitään pahoittelemaan tartte alkaa. ei tää nyt niin iso juttu oo.
isojussi
18.07.2003 17:51:08
...Mitä ja ketä tällainen hyödyttää...

Ainakin kysyjää: Saapi varmemmin vastauksen!
MC Dirty Lady
20.07.2003 11:07:03
Siis oikeasti..
Alkaa oikeasti nyppimään tuo valittaminen siitä, miksi "taas" kirjoitetaan väärälle palstalle jostain aiheesta.

Sama juttu uutisryhmissä. Ainakin siellä tuntuisi johtuvan siitä, että newseissä pyörii pääasiassa samat tyypit, joille säännöt ja netin käyttö muutenkin ovat selvää kauraa. Sitten kun joku onneton nyypiö, joka ei ole nettiguru, menee postaamaan väärään ryhmään, niin nämä kaikkitietävät asiantuntijat käyvät porukalla kimppuun. Lopputulos: kyseinen nyypiö ei enää ikinä viitsi kysyä uutisryhmissä mitään, kun heti ekalla kerralla tuli turpaan... Ymmärtäkää nyt hyvät valittajat: kaikki eivät ehkä ole yhtä viisaita kuin te!
saturnzreturn
21.07.2003 08:02:32
Perustetaan työryhmä, laaditaan pelisäännöt ja muodostetaan direktiivit.

siis tästä sainkin idean. pitäähän täälläkin olla hallitus ja hallitsija, poliisi ja sosiaalihuolto täällä interneetissä varsinkin kun täällä tapahtuu niin paljon kaikkea laitonta.

muusikoiden.netistäkin voisi saada hyviä eduskuntaehdokkaita.demokraatteja ja republikaaneja.
isojussi
21.07.2003 13:40:03
Arvoisa "Likaisen Rouvan Moottoripyöräkerho":

Epäilen vahvasti, että oikealle palstalle postaaminen vaatisi "nettigurutaitoja". Korkeintaan vähän viitseliäisyyttä.

Kuten aiemmin totesin, oikealle palstalle postaaminen on myös kysyjän etu.
kassu_90
21.07.2003 14:05:39
Siis oikeasti..
Alkaa oikeasti nyppimään tuo valittaminen siitä, miksi "taas" kirjoitetaan väärälle palstalle jostain aiheesta. Viimeisin miltä katselin oli tuo kun the jokke kyseli Windows Media Playeristä ja tämä A Fortune In Lies otti kommenttia valittamalla väärälle palstalle kirjoittamisesta. Ärrrggghh!

Jos tarvitsee kipeästi jotain tietoa, vaikka esim. tuossa the joken tapauksessa, kannattaa ainakin mun mielestäni käyttää Yleistä-palstaa, koska tämähän lienee eniten käytetty palsta. Ja mitä luultavammin tänne voi kirjoittaa myös vähän ulkomusikaalisia juttuja.

Yksi juttu taas on, mikä kuuluu täysin omalle palstalleen, on kyselyt ym. gallupit. Gallupeihin siis sellaiset.

Valivali..

Muakin ottaa nuppiin... Ja se nuppi on marshall! :)
Zed
21.07.2003 16:46:05 (muokattu 21.07.2003 16:51:16)

Säännöt ovat joka tapauksessa enemmän tai vähemmän viitteellisiä, ikään kuin raja-aitana sille missä menee järjen raja. Älkää käsittäkö väärin: totta kai on merkitystä sillä, mihin palstalle mitäkin kirjoitetaan, mutta palstajeesustelunuoleksiminen riipaisee kuitenkin hermojani. Täällä on joukko, jolla on hallussaan palstan 'osakkeita'. Mitä enemmän osakkeita omistat, sitä vähemmän on merkitystä sillä, noudatatko palstan sääntöjä ja sitä vähemmän tekstejäsi kyseenalaistetaan

2. Kaikki kirjoitukset, joissa on asiattomuuksia, kirosanoja, henkilökohtaisia loukkauksia ja muita hyvän tavan vastaisia asioita poistetaan.

Unohtuuko joskus? Kirosanoja esiintyy hyvin laajalti myös parhaassa statuksessa elävien nettifilosofien mielenilmaisuissa.

7. Jos sinulla ei ole mitään oikeaa sanottavaa älä turhaan vastaa toisten kirjoituksiin. Täysin turhat yhden tai kahden sanan kommentit poistetaan.

Näinhän se tietysti on, tosin Hoho on tilanteessa kuin tilanteessa pätevä vastaus ja reaktio, oli aihe sitten mikä tahansa. Voisi nostaa äläkän: siinähän on vain yksi sana, viestihän pitäisi poistaa, mutta älkäämme unohtako että kyse on elämää suuremmista mielikuvista ja arvoista.

Ketään en henkilökohtaisesti arvostele (olisiko siihen Minulla varaa? ;) ), joten ei aloiteta mitään sotaa. Onhan aina sanottu, että se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa.
Your ass is as sweet as ass can be.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)