Aihe: Paljonko kehtaisi pyytää Mapexeista?
1
Stereophile
05.12.2005 19:19:08

No niin, arvoisat kollegat. Olen tässä kehitellyt jonkinlaista toimintasuunnitelmaa rumpukaluston uudistamiseksi vuoden 2006 aikana ja siihen kuuluu olennaisena osana entisen setin myynti.

Joten asiaan:
Antakaa minulle hieman pohjaa, mihin hintaan kannattaisi alkaa myymään näitä minun hyvin palvelleita Mapex Mars Pro-sarjan pönttöjä.

Ostin itse nämä käytettynä vajaa 5 vuotta sitten, soundipuoli toimii vielä varsin kohtuudella ja ei nämä mitkään hirmu huonokuntoisetkaan ole: 12" ja 14" tomeissa on pari pientä kolhua, soundiin ei haittaa eikä yleisöllekkään näy. Myyntiin olisi siis tulossa pelkät kannut (+tomitelineet) ja virveli. Käykää katsomassa lisätietoja profiilista, lisää kuvia löytyy rumpu.netin galleriasta.

Huom, kuvissa esiintyvä Supra EI kuulu pakettiin, vaan Mapexin ilmeisesti saman sarjan peltivirveli, badgessa lukee Chromium..

Ps: Jos jotakuta kiinnostaa, niin vaihdossa otetaan vastaan haitsut (miel. Sabian) ja/tai Yamahan tai Taman (Roadpro) telineistöä.. Kiire ei kuitenkaan vielä ole.
Paskaa!
Akahito
05.12.2005 20:32:31

No, Pro-M -sarjan setit on nykyään hitusen eri kastia kuin nuo sinun - kaikella kunnioituksella, ovat silti varmasti oivat värkit. Mutta huomioiden näihin uudempiin setteihin tulleet uudistukset, musiikkikamojen yleisen hintatason romahdus, sekä fakta että setti on jo toisella omistajallaan, 500 - 600 euron hintaan ne pelkät pöntöt joku voisi ostaa, tarttisi lähemmin päästä tarkistamaan että tietäisi sanoa paremmin.
Valitettavaa yksityisen myyjän kannalta nykyään, joka myy vanhemmanpuoleista (=5v+) käytettyä settiä on, että periaatteessa halvemman sarjan setit, joissa on kuitenkin samat featuret ja rungot kuin noissa vanhemmissa Mars Proissa, saa lakkapinnoitteella, puisilla basarinvanteilla ja telineillä 900 euron pintaan, ja valmistajan takuu vielä lisiksi. Siitä tuo telinepaketti pois, niin se on se 600e niistä rummuista itsestään. Siltä pohjalta, käytä omaa harkintaasi.
"Viiskytluvun kerrostalot tekee jostain syystä hyvän olon, niiden rappukäytävien viileys; Miksi mä lähtisin täältä?"
HeavyManDrummer
05.12.2005 23:49:36
Kyllä tuo 600€ ihan kohtuullinen hinta on.
Lyhyestä virsi kaunis.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)