Aihe: Korn
1 2 3 4 5 6 7 8 933 34 35 36 37
KoRn_GoD
27.11.2005 14:06:28
No nyt ne on täysin lähtenyt nu-metalli tyylistään. Enää pieniä rippeitä jäljellä. Tosi paljon industrial vaikutteita ja sitten noi rankemmat biisit on taas enempi metallin puolelle menevää ja kasarihevi tyyliäkin vähän esim. kappaleessa "Politics" laulu on vähän Ozzy tyylistä säkeistöissä.

Korn on aina onnistunut uudistumaan jokaisella levyllä, eikä ole periaatteessa junnanneet samassa, vaikka edellinen levy oli vähän suossa polkemista, mutta ihan kelpo sekin on, jos tykkää vihaisesta matskusta.

Tämä uusin uppoaa mulle kuin kuuma veitsi sulaan voihin.

Suosittelen kaikkia tutustumaan tähän uuteen levyyn ja huomaatte, että ne on uudelleen syntyneitä täysin.
http://www.freewebs.com/korn-fin Korn fanit sinne mars!
Kanjonit
28.11.2005 12:03:32

Pakko sanoa kyllä että hyvä biisi tuo Twisted transistor vaikken Kornista aiemmin _niin_ paljoa ole perustanutkaan. Videokin on oikein hupaisa.

"This song is not about booty, it's about transistors."
Silhuetti
Röytäen olisit jo perillä.
Demostuodio: Silhuetti - Peili ja minä
Twist
03.12.2005 20:11:52
No tännekkin pitää laittaa mitä mieltä olen. Eli olen nyt saanut kuunneltua tämän SYOTOS-levyn monesti jo läpi (viime yönäkin kolmeen kertaan piti läpi vetästä). Ja biiseistä rupeaa vihdoinkin irtoamaan sitä.. Kornia. Kyllä tämä levy on yhtä rankkaa kuin ennenkin. Lyriikat ovat menneet parempaan suuntaan eikä ole enään sellaista pelkkää "itkemistä" kuinka Jonathanin elämä on persuksilleen ollu.
"Get a new attitude on and get inspired. Fuck what's "hip", brother - trendkill!" - Dimebag Darrell, R.I.P.
White Pony
04.12.2005 00:01:25
Uudessa kornissa kyllä mielestäni kuuluu head:n poissaolo!!Puutuu se oleellinen 7-kielinen kidutus ja missä on kunnon vanhanajan bassot??ei perkules poijjat...
elementti
05.12.2005 12:18:39
Ootteko hommanneet perusversion vai tuon ltd:n? Vähän himottaisi tuo ltd mutta kun on kyllä melko hinnakas.
"Order some golf shoes. Otherwise, we'll never get out of this place alive. It's impossible to walk in this muck -- no footing at all..."
hermanhez
05.12.2005 13:39:54
Meinasin kuolla nauruun kuunneltuani levyn läpi.

Huumorimusiikkia?!
Uskomattoman paska levy. Piste.

Edellinen levykin oli jo vähän puuduttava, mutta kuitenkin vanhaa kunnon Kornia!
Eli voimaa, funkia ja hienoja melodioita.

Ymmärrän jos jollekin aikaisemmin Kornia kuuntelemattomalle levy uppoaa, mutta ei mulle.

Tulipahan vuodatettua! ;)
jos metsään haluat mennä nyt niin takuulla yllätyt...
Twist
05.12.2005 13:59:51
Ootteko hommanneet perusversion vai tuon ltd:n? Vähän himottaisi tuo ltd mutta kun on kyllä melko hinnakas.

Mää hankin ton perusversion. Netistä kumminkin löysin Hypocrits videon kun ne soittaa siellä Moskovassa. Kyllä niihin bonus-juttuihin törmää sitten erikseen netissä.. aina käy niin.
"Get a new attitude on and get inspired. Fuck what's "hip", brother - trendkill!" - Dimebag Darrell, R.I.P.
treman
05.12.2005 16:36:16

tuolta saa ltd-version ihan mukavana pakettina:
http://www.levykauppax.fi/search.php?searchtype=artist&search=korn

toimii muuten erittäin loistavasti koko levy. varsinkin liar ja love song ovat nousseet itselläni parhaimpien korn biisien veroisiksi!
KoRn88.
05.12.2005 17:36:44
Korn, tuo karujen tasankojen nu-metal lutkuttaja. Bändi joka ei minuun uppoa.

selvä
metallia Kemistä: UNIC
Twist
05.12.2005 18:00:36
Korn, tuo karujen tasankojen nu-metal lutkuttaja. Bändi joka ei minuun uppoa.

Voiskohan sitä ihan nu-metalliksi sanoa?
Kitaroija
05.12.2005 19:38:52

Aika usein oon ainaki kuullu korniin viitattavan nu-metallina mut en sit tiä.
Informaatiokameli
05.12.2005 20:05:19

Enpä ole parista edellisestä Kornin levystä pitänyt pätkääkään mutta kun kuulin uuden biisin tässä vasta radiosta, niin pidin siitä kovasti. Reippaasti popimman ja iloisemman kuuloista kuin vanha Korn. Aika näyttänee, onko se hyvä asia. Täytynee tutustua.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Ziggy Bubba
05.12.2005 20:16:43

Mun muistin mukaan eka bändi jota nu-metalliksi "haukuttiin" oli Korn. Eiköhän lehdistö tuon genren synnyttänyt siinä ekan levyn jälkimainingeissa. Väittäisin jopa että koko alalajia ei olisi olemassa ilman Kornia.

Saattaa tietty olla ettei Korn ole ENÄÄ nu-metallia, se onkin jo kinkkisempi kysymys...

Ei kuulostanut kovinkaan kummoiselta tuo uusi levy nopean kuuntelun jälkeen. No, ainakin ne edellisen lätyn hirveät virvelisoundit on saatu korjattua.. Soundit on muutenkin oikein asialliset, mutta pallit vaan tuntuu puuttuvan. Untouchablesilla on varmaan ne parhaat Korn-soundit. On muuten törkeen hyvä levy se, kakkosena heti ekan jälkeen :)
www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet!
huapanen
05.12.2005 23:59:16
Korn on kyllä tehnyt mahtavan uran. Nerokkaita muusikkoja. Täytyy sanoa että uusi levy on parantunut pikka riikkisesti siitä kun sen kuuli ekaa kertaa. Mielestäni siitä puuttuu silti "kivekset". En tiedä oliko Head sitten se kuka piti huolen että matskusta löytyy ytyä.. Käsittääkseni Head ei ollut Davisin mukaan enää kauhean täpinöissään Issues -levyn jälkeen julkaistuista lätyistä. Tiedä häntä sitten. Tänään kuuntelin Take a Look in the Mirrorin (vai mikä lie)ja jumanzuikka että toimii. Toki uusimmalla levylläkin on hetkensä.

Off-topic:ia, mutta osoitteessa http://www.guitarworld.com/dearguitarhero/ voi ehdottaa kysymystä Munkylle. Lukekaa lisää sieltä jos kiinnostaa.
Muuten millä vai onko millään julkaisulla biisiä Eaten Up Inside?
ÄLÄ IKINÄ ASIOI UUDESSAKAUPUNGISSA SIJAITSEVASSA UKIN-MUSIIKKI (LEVYKAUPPA.ORG) -NIMISESSÄ LEVYKAUPASSA. NIM. KOKEMUSTA LÖYTYY, VALITETTAVASTI. http://www.radiohelsinki.fi/phorum/read.php?f=10&i=1619&t=1619 http://www.dvdplaza.fi/forums/archive/index.p
Twist
06.12.2005 00:57:18
Muuten millä vai onko millään julkaisulla biisiä Eaten Up Inside?

Limited edition levyssä on.
maelstorm
06.12.2005 10:34:23
Aika usein oon ainaki kuullu korniin viitattavan nu-metallina mut en sit tiä.

mulleki o pikkulinnu tollai laulanu.
Siivet.
elementti
06.12.2005 12:04:53
Mitä tässä ostopäätöstäni tehdessä oon muutamia biisejä netistä kuunnellut, niin tämähän kuulostaa erittäin hyvältä verrattuna siihen käsitykseen, jonka esim. täältä saa. Ihan selvää KoRnia tämä mun mielestä on. Konejuttuja on, mutta silti KoRnia. Erittäin maukkaita riffejä.
"Order some golf shoes. Otherwise, we'll never get out of this place alive. It's impossible to walk in this muck -- no footing at all..."
treman
11.12.2005 23:34:07

Selkeästikin loisto levy tämä uusi! Ainesta jopa vuoden parhaaksi levyksi!
KoRn_GoD
12.12.2005 00:29:26
Totta. Tässä on vuoden levy ainesta tosiaan, paitsi ahdasmielisille tämä on vähän huono levy ja Suomessahan sellaisia on valitettavan paljon.
http://www.freewebs.com/korn-fin Korn fanit sinne mars!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)