ReBeat 12.11.2005 05:24:04 | |
---|
Ei sitä jostain kymmenestä eurosta jaksa tapella käräjille asti, en mä ainakaan. Enemmän vaivaa ja aikaa siinä menee sitten niiden paperisotien kanssa. :p Tuossa voisi ainakin sen tehdä, että veisi sinne paikallisen kauppakeskuksen ja kirjaston ja jokaiselle mahdolliselle ilmoitustaululle helvetin isolla kirjoitetun A4:n, jossa olisi kerrottuna tuo sopimusrikkomus ja paikallisen marttakerhon epäluotettavuus :D Hyväntekeväisyyssoitto on OK, mutta jos on luvattu jonkinlainen kulukorvaus niin se on luvattu. Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole. |
Maksoin aikoinaan 17 e/ 45-60 min. Ihan pätevä opettaja. Eli kaipa se perus hyvä taksa on tuolla jossain 10-20 e/ h. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
Emit 14.12.2005 11:07:09 | |
---|
Itselläni on pari euroa alle 20 € kerta. |
Tusanderi 23.12.2005 10:21:31 | |
---|
Olen aloittelemassa rumpujen soittoa ja haluisinkin kysyä muutamia seikkoja. kuinka kauan yleensä tunneilla ollaan kerralla? 30min?45min? Kyselin yhdeltä opettajalta tunteja.. hinta olisi ollut 15€/30min.. onko liian kallis? |
baron 23.12.2005 10:58:59 | |
---|
Olen aloittelemassa rumpujen soittoa ja haluisinkin kysyä muutamia seikkoja. kuinka kauan yleensä tunneilla ollaan kerralla? 30min?45min? Kyselin yhdeltä opettajalta tunteja.. hinta olisi ollut 15€/30min.. onko liian kallis? Mun tuntien kesto on periaatteessa 45 minuuttia, mutta ei kumpikaan kelloa vilkuile, jos siltä tuntuu, jatkuu pitempään ja jos kaikki hommat tehty voi olla lyhyempikin. My name is Baron, Sir Baron. |
kid ego 25.12.2005 11:33:28 | |
---|
90-luvun alussa vanhemmat maksoi mun tunneista vissiin 75 mk / 45 min tai 100 mk / 1 h. Eli varmaan se siinä parinkympin hujakoilla pyörii, mutta jos pääsee vähemmällä niin kiva. Opettajat joilla on nimeä, pyytävät varmaan ainakin se 20. Paska soi ja balalaikka haisee. ••• Kuolema kuittaa kalavelan. |