juhajuha 05.12.2005 10:10:37 (muokattu 05.12.2005 10:10:55) | |
---|
Bändiämme lähestyttiin tälläsen tapahtuman tiimoilta. Kyseessä ilmeisesti maailmanlaajuinen unsigned-band kiertuekilpailu, joka on tulossa myös Helsinkiin ehkä. Hintaa on 70 euroa joka laittaa aina heti miettimään. Oletteko kuulleet ilmiöstä jotakin? http://www.emergenza.net/eng/default.aspPian on taas maanantai |
salmivaara 05.12.2005 11:17:53 | |
---|
Mulle tuli myös s-postia "noilta". Spammiksi mä sen mielsin. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Hyvin skeptisesti minäkin tuohon suhtauduin kun posti tuli. Tuo, että siitä pitää itse maksaa on vähän kyllä siinä rajoilla muutenkin, etenkin kun hintaa on noin paljon. Voi olla, että kiertue on oikeastikin meinattu toteuttaa, mutta kuulostaa aika rahat pois meiningiltä. Jos jollakin on lisää tietoa, niin kertokaa lisää. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
juhajuha 05.12.2005 16:15:10 | |
---|
Mitä tuonne sivuille katsoin, niin siellä näyttäisi siltä että vastaavanlainen kiertue on joskus jo tehty. Lupaavat sponsoreilta "gadget"-pakkauksen kaikille bändeille eli kieliä ja kalvoja yms. Tuo nimekkäiden sponsorien mukanaolo sai kiinnostumaan. Suurialla valmistajilla tuskin on intressejä lähteä tukemaan mitään aivan rikollista toimintaa. Mutta kyllä vähän kuulostaa silti epäilyttävältä. Pian on taas maanantai |
JCM 05.12.2005 16:42:48 | |
---|
Mulle tuli myös s-postia "noilta". Spammiksi mä sen mielsin. Sama. Mut tosta hinnasta, emmä pahana tota pitänyt. Mutta silti, rahat pois meiningiltä vaikuttaa. |
Diablero 05.12.2005 17:55:09 | |
---|
Kusetuksena pidin tuota. Omat ruumiintoimintoni hämmästyttävät minua VIELÄKIN joka päivä |
aikavaikea 05.12.2005 18:58:41 | |
---|
Sydämeni röpöttää vain hänelle. |