Aihe: Äänikortti kotikäyttöön
1
cubasisti
05.12.2005 11:42:23
Eiks sen POD XT:n kautta saa suoraan äänitettyä PC:lle? Siinähän pitäis olla USB-liitäntä, jonka kautta kytkettynä POD XT toimii "äänikorttina". Vai olenko ymmärtänyt ihan väärin?
varakeef
05.12.2005 12:38:01
Eiks sen POD XT:n kautta saa suoraan äänitettyä PC:lle? Siinähän pitäis olla USB-liitäntä, jonka kautta kytkettynä POD XT toimii "äänikorttina". Vai olenko ymmärtänyt ihan väärin?

Oikein olet ymmärtänyt.

The USB port allows direct digital recording from your PODXT or PODXT Pro™ to your Mac® or PC, plus the ability to use PODXT Pro to play back audio from your computer like a soundcard.
"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle" - Laura Latvala
Firewalk
05.12.2005 12:39:42
Ominaisuuksien / hinnan puolesta oma valinta olisi Delta 1010lt:

http://www.thomann.de/thoiw3_m-audio_delta_1010lt_prodinfo.html

Delta 44:sen omistan ja on ihan hyvä laite, itseasiassa olen miettinyt toista samanlaista rinnalle.
jtr00
05.12.2005 16:25:09

No kas, näinpäs tekeekin. Eipä ollut ikinä tullut tutkittua tarkemmin podin ja windowsin yhteiseloa. No katsotaas riittäisikö tämä alkuun. Saa silti toki suositella niitä äänikortteja. Nykyinen on jokin perus-SB-härveli, eikä se ole katu-uskottavaa ;)
cubasisti
05.12.2005 16:45:47
Äh! Mun olis pitäny myydä toi tieto sulle vähintään satasella. Sähän säästit tässä 200 euroa.
Kemppilä
11.12.2005 13:59:04
Nykyinen on jokin perus-SB-härveli, eikä se ole katu-uskottavaa ;)

Sound bläästerihän on just kova kortti :D. Missäs se keskustelu on kun joku teki moniraitaäänitystä usealla soundblasterilla?
"Jos olet kävelyllä ja aivot putoavat päästä, niin emme löydä tietä kotiin, sillä emme enää pysty ajattelemaan selvästi."
Starlia
11.12.2005 14:38:17
Delta 44 löytyy täältä ja tyytyväinen olen ollut. Suosittelen!
Santtu_123
11.12.2005 20:10:23

Ominaisuuksien / hinnan puolesta oma valinta olisi Delta 1010lt:

http://www.thomann.de/thoiw3_m-audio_delta_1010lt_prodinfo.html

Delta 44:sen omistan ja on ihan hyvä laite, itseasiassa olen miettinyt toista samanlaista rinnalle.

Varmaan ihan hyvä kortti sinänsä, muttta kuka haluaa tommosen johto-helvetin koneensa perään ? Itse ostasin ehdottomasti semmosen kortin jossa on ulkonen loota noille liittimille.
Starlia
12.12.2005 14:29:08
Varmaan ihan hyvä kortti sinänsä, muttta kuka haluaa tommosen johto-helvetin koneensa perään ? Itse ostasin ehdottomasti semmosen kortin jossa on ulkonen loota noille liittimille.

Niinpä. Delta 44:sta menee yksi johto tuohon ulkoiseen boksiin ja näin ollen pysyy nätisti kaikki kasassa.
kingofpain
13.12.2005 14:28:18

Voiko voiko tuollaisen m-audio delta-sarjan kortin kytkeä esim. kannettavaan?
Ainakin 1010lt:ssä näyttäisi olevan jotain tietokonepiuhan näköistä kiinni, vai onko se johonkin muuhun tarkoitukseen?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)