aikavaikea 05.12.2005 08:39:08 | |
---|
Kaikenlaisille osastoille sitä eksyykin, kun on töissä ja m.netissä hiljaista. Kuulun joko-tai -käyttäjäkuntaan. Joko lyhyet tai pitkät; sekä-että ei kuulu vaihtoehtoihini. Hemmetti, eihän niitä voi yhtäaikaa pitää, kertyy sellainen kaniinin kokoinen vaahtopallo nivusiin sisätiloissa oleskellessa. Hey, let’s get serious... God knows what he’s doin’ He wrote this book here An’ the book says: He made us all to be just like him, So... If we’re dumb... Then God is dumb... (an’ maybe even a little ugly on the side) |
Hemmetti, eihän niitä voi yhtäaikaa pitää, kertyy sellainen kaniinin kokoinen vaahtopallo nivusiin sisätiloissa oleskellessa. Niin, no sisätiloihin tullessa ne otetaankin pois. |
aikavaikea 05.12.2005 09:48:26 | |
---|
Niin, no sisätiloihin tullessa ne otetaankin pois. Voisivat vähän katsoa pitkään tuossa duunipaikan aulassa :-). En kykenisi tekemään töitä jos olisin tietoinen että minulla on kalsarit kaapissa. Ei. Joko/tai. Hey, let’s get serious... God knows what he’s doin’ He wrote this book here An’ the book says: He made us all to be just like him, So... If we’re dumb... Then God is dumb... (an’ maybe even a little ugly on the side) |
Juzzu 05.12.2005 12:31:36 | |
---|
Voisivat vähän katsoa pitkään tuossa duunipaikan aulassa :-). Nooh... kyllä sitä voi vaikka vessaan asti mennä :o) Aikoinaan opiskellessa kuljin talvellakin fillarilla kouluun - silloin kun vielä asuin kauempana koulusta. Kun ulkona lyö pakkasta sen -30 raatia niin kyllä sitä ihan mielellään laittaa jalkaan kalsaria. Ei muuta kuin aamunavauksena koulussa sitten vaihtamaan keveämpää päälle. Muutenhan sitä toki olisi vaahto pursunut lahkeesta niinkuin totesitkin. |
papitsu 05.12.2005 16:31:34 | |
---|
Muutenhan sitä toki olisi vaahto pursunut lahkeesta niinkuin totesitkin. Oleko ainoa joka ei ymmärrä tuota vaahto-juttua? Selittäkää. IHAN OIKEESTI PIKKU GEE ON COOL! MULLA ON SEN KAIKKI KOLME LEVYÄ JA SEN KAHEKSAN SINKKUA!! JA SITTEN VIELÄ SE ERIKOIS LEVY SE XXS!!
VÄHÄxx SE ON IHQ!!1
THV-Klubi #42 IHFC #5 |
Mikho89 07.12.2005 21:04:05 | |
---|
Voiko sinne laittaa toiset alle??? Ei ole käynyt mielessäkään. vapaana roikkuva on aina mukavempi ja ilmavampi. Tuntuvat vain valuvan helposti nuo veijot ja reikä siinä samassa hieman vilkkua. "A drummer is a musicien´s best friend" ehehee |
murhaaja 11.12.2005 13:34:04 | |
---|
Talvella tulee eniten pidettyy lyhyet pitkien alla Kannattaa olla mieluummin aidosti tyhmä, kuin esittää viisasta. |
jami87 13.12.2005 18:29:09 | |
---|
Ponskerit tykkien alle tietenkin tai pallit jäätyy. Mnetin karvaisimmat sääret! THV-Klubi #29 Romantikkoitkijät #17 :´-) |
Juzzu 14.12.2005 08:08:56 | |
---|
Oon itse asiassa tässä joinakin iltoina pukeutunut kotona illalla vain pitkiin kalsareihin ja kuljeskellut pitkin asuntoa välillä kasseja raapien. Minusta on ilmeisesti tulossa mies. |
HungryFD 12.02.2006 21:53:22 | |
---|
Oleko ainoa joka ei ymmärrä tuota vaahto-juttua? Selittäkää. Et, ja pidän pitkiä vaan äärimmäisissä tapauksissa ja sillon on lyhyet alla. "And did we tell you the name of the game, boy,
We call it Riding the Gravy Train." THV-klubi #51 |
Rattata 12.02.2006 21:57:15 | |
---|
Oon itse asiassa tässä joinakin iltoina pukeutunut kotona illalla vain pitkiin kalsareihin ja kuljeskellut pitkin asuntoa välillä kasseja raapien. Minusta on ilmeisesti tulossa mies. Näin minäkin teen usein näin talvella. Mikä sen kotosampaa kun kävellä pelkät pitkät kalsarit jalassa. Mutta normaalisti pistän lyhyet pitkien alle ja kyllä, pidän talvella usein pitkiä. Ei kiinnosta erotiikka sillon ku paleltaa. |
sus 13.02.2006 00:23:17 | |
---|
Mä tykkään ainakin pitää niitä lyhkäsempiä alla silloin joskus kun on pakko laittaa pitkät kalsarit. tuo on verbaalista kultaa |
mechanic 13.02.2006 10:10:18 | |
---|
Tottakai lyhykäiset veijojen alle. Joku moraali on säilytettävä. Tuntematon Sivari |
komposti 13.02.2006 16:01:42 | |
---|
Täh? Ei oo tullu koskaa mieleekää laittaa niitä lyhkäsiä pitkien alle. muikkuja, perkele! |
enema 13.02.2006 22:21:21 | |
---|
Jos on jallut päällä niin bokserit tottakai Eskimo ninja deathmetal |
Jaz 17.02.2006 21:32:31 | |
---|
Mutta normaalisti pistän lyhyet pitkien alle ja kyllä, pidän talvella usein pitkiä. Ei kiinnosta erotiikka sillon ku paleltaa. Nyt mä näkisin, että sä olet asian ytimessä! |