Aihe: Mitä vaihtoehtoja vauhtikitaraksi, jossa ei floikkaa
1 2 3
Tinmo
17.07.2003 14:52:59 (muokattu 17.07.2003 14:56:03)
Maverickilla on sellanen neckthrukeppi jossa kielet menee rungon läpi, en nyt muista mallinimeä mutta katso http://www.maverickguitars.co.uk
Kaula on tosi ohut, mutta jotenkin kivan tuntunen tuo keppi on kun ei siinä sitä floikkaakaan ole. Eikä muistaakseni niin hirveästi maksanut.

*edit* tuo Species-sarja siis, ja olen kokeillut vain tuota "superstrato" mallia, se oli hyvä vaikka usein tilukepit teilaankin.
Tekevälle sattuu ja varovaisella ei oo hauskaa
p130
17.07.2003 14:57:20

Hehkuttelin tuossa juuri ESP-threadissa LTD H-1000:a. Menee ainakin uutena tonnin budjetin yli, mutta ESP/LTD:llä on kyllä hieman edullisempiakin malleja joita saa ilman floikkaa. Hinta/laatusuhde kohdallaan.
HALUTAAN VUOKRATA: treenikämppä Oulusta/lähialueelta.
Fortune
17.07.2003 15:04:53
Schecteritkin kannattaa katsastaa, C-sarja eritoten:

http://www.schecterguitars.com/Dprods.htm

Soundata tuo maahan ja myy:

http://www.soundata.fi
"Hau, vitun hiiri, hau!" -Lähikauppias
Auta köyhää, osta Talman, katso tori.
Absoluto
17.07.2003 15:15:47
Lue mun arvostelu Schecter C-1 elitestä artikkelit osiosta. Siinä kitarassa on aika paljon etsimiäsi ominaisuuksia.
Ahh! Nyt erittyy hormooni! -Raptori
LaXu
17.07.2003 15:40:48 (muokattu 17.07.2003 15:42:37)
Maverickilla on sellanen neckthrukeppi jossa kielet menee rungon läpi, en nyt muista mallinimeä mutta katso http://www.maverickguitars.co.uk
Kaula on tosi ohut, mutta jotenkin kivan tuntunen tuo keppi on kun ei siinä sitä floikkaakaan ole. Eikä muistaakseni niin hirveästi maksanut.

*edit* tuo Species-sarja siis, ja olen kokeillut vain tuota "superstrato" mallia, se oli hyvä vaikka usein tilukepit teilaankin.

Se ei kuitenkaan ole neckthru, vaikka itsekin niin luulin kun kaupassa näin. Liimakaula, mutta hyvin muotoiltu yhtenäiseksi rungon kanssa, samaan tapaan kuin Ibanezin SZ-sarjan skeboissa.

Maverickilla on kuitenkin noita kiinteätallaisiakin skeboja tarjolla ja ne ovat mielestäni hyvinkin lähellä Ibanezin RG-sarjaa ulkonäöltään ja tuntumaltaan..eli hammastikkukaula ym.
"Walking the fine line between bacon and Christian."
Höpötystä omista soittimista ja vempeleistä.
PoLFus
17.07.2003 20:26:21

onhan jacksonilla joku tuommoinen....en muista mallia
~ jokainen zänssi on mahdollisuus ~
Antti1
17.07.2003 20:37:31
Tehdäänkös sitä Iban PGM:n hardtail-mallia enää? Ei taideta kai tehdä. Se on meinaan aika perkeleen hyvä keppi. Sen minä ostaisin, jos jostain vaan löytäisin. Siinä on ohut kaula, mutta ei ihan yhtä ohut ku jotkut wizardit. Muistelisin että jossain luki jotain 2mm paksumpi? No nopea kaula kuitenkin.
"Varo mitä haluat, sillä sä saat sen." -A. McCoy
Tinmo
17.07.2003 20:58:47
Se ei kuitenkaan ole neckthru, vaikka itsekin niin luulin kun kaupassa näin.....

Onko näin? No hyvin se oli kuitenkin muotoiltu, kuten sanoitkin.
Tekevälle sattuu ja varovaisella ei oo hauskaa
LaXu
17.07.2003 21:13:08
Tehdäänkös sitä Iban PGM:n hardtail-mallia enää? Ei taideta kai tehdä. Se on meinaan aika perkeleen hyvä keppi. Sen minä ostaisin, jos jostain vaan löytäisin. Siinä on ohut kaula, mutta ei ihan yhtä ohut ku jotkut wizardit. Muistelisin että jossain luki jotain 2mm paksumpi? No nopea kaula kuitenkin.

Tehdään, mutta vain Japanin markkinoille. Japanilaisille on tarjolla muitakin kivoja Ibanezeja, kuten kiinteätallainen versio RGT42:sesta.
"Walking the fine line between bacon and Christian."
Höpötystä omista soittimista ja vempeleistä.
Jucciz
17.07.2003 21:51:35
...elikkä siis nopeakaulaisempaa hevikeppiä olisi hakusessa...

Mä toivoisin ennemmin paikallaan pysyvän kaulan ja nopeat sormet.

Hoho.
Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin.
PoLFus
17.07.2003 21:54:54

Hoho.

HOHO!!
~ jokainen zänssi on mahdollisuus ~
Jormaz
17.07.2003 22:05:05

Hoho.

Ei sillä oo mitään merkitystä kummin päin menee. Mulla on nopeakaulanen keppi ja hitaat sormet ja hyvin pelittää. Body ei vaan aina pysy kaulan mukana menossa.
Back to the 80's
Master of reality
18.07.2003 01:41:10
Kokeile Peaveyn Wolfgang EVH - mallia. Siinä on kiinteä talla ja se on hyvä tiluttelukeppi
Rock´n´Roll ain't noise pollution!
p130
18.07.2003 09:43:23 (muokattu 18.07.2003 09:57:37)

Kokeile Peaveyn Wolfgang EVH - mallia. Siinä on kiinteä talla ja se on hyvä tiluttelukeppi

Musikbörsenillä oli muuten jokin aika sitten jenkkiwolffeja aivan naurettavaan hintaan... Muistaakseni jotain 700€:n pintaan se "oikea" ja special hieman halvempi. Sisältäen casen. Floikkavehkeet meni kai heti, mutta hardtaileja oli kuullemma n. kuukausi sitten vielä jäljellä... Parempaa tiluttelukeppiä ei meikäläinen ainakaan ole koskaan soittanut.

Sähköpostilla kysymystä vaan ruåttiin, tiedä vaikka niitä olisi vielä jäljellä. Ja vaikka ei sitten miellyttäisikään niin omansa saa kyllä suomessa pois helposti.

www.musikborsen.se

EDIT: Tämän hetkistä listahintaa en tiedä, mutta parisen vuotta takaperin Wolfgangin listahinta oli yli 2500€ ja Wolfgang Specialin parin tonnin paikkeilla.
HALUTAAN VUOKRATA: treenikämppä Oulusta/lähialueelta.
Jabe
18.07.2003 10:55:06 (muokattu 18.07.2003 10:58:08)

Ibanez PGM kiinteällä tallalla. Hyvin samantapainen kuin Ibanezin laadukkaat RG -skebat. Itse haluaisin semmoisen, ja olen jo tehnytkin tiedusteluja semmoisen hankkimisesta. Tällä hetkellä ei tiettävästi ole uusia Suomessa myynnissä. Käytettyjä saa mieluusti mulle tarjota, jos jollain on.

EDIT: Jaha, tästä olikin jo puhetta ylempänä. Olen tosiaan puhunut tästä Levytukun poikien kanssa, ja ainakin yksi kappale kiinteätallaista PGM'a on Suomeen tulossa. Mutta henkeä ei kannata pidätellä odotellessa - voipi olla Joulupukki ovella, kun se saapuu. Ja minä varaan etuosto-oikeuden :-)
"Love is the only force capable of transforming an enemy into a friend". --Martin Luther King, Jr.
Muhvinssi
18.07.2003 12:09:40 (muokattu 18.07.2003 12:19:22)
Ainoat itellä mieleen tuleva on jonkun mainitsema Schecterit, jotka pitäis käydä katsastamassa.
Muita ehdotuksia ottaisin mieluusti vastaan. Hintaa uudella (vaikka käytettynä ehkä hommaisinkin) saisi olla maksimissaan hiukan tonnin pintaan.

Hei! Osta schecterin läpikaulainen firebird tyylinen kitara. http://www.schecterguitars.com/Dproducts/guitars/ultra/ultra_a_pop.jpg
Fortune
18.07.2003 12:11:36
hei osta schecterin läpikaulainen firebird tyylinen kitara.

Hei, opettele lainaamaan ;)
"Hau, vitun hiiri, hau!" -Lähikauppias
Auta köyhää, osta Talman, katso tori.
Muhvinssi
18.07.2003 12:19:34
Hei, opettele lainaamaan ;)

Anteeks mitä?
Socialite
18.07.2003 12:25:36
Jos rahaa riittää ja hyviä ominaisuuksia tekee mieli, niin kannattaa tsekata Ibanez JS2000 !!

Ja sekin on HIJANO.
Blues power!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)