Aihe: Schecter C-1 classic
1 2
tommi_899
03.12.2005 16:47:02

Tuollainen kitara olisi kiikarissa, onkos täällä kenellään kokemusta kyseisestä kitarasta? ja sitten suomen hinnoista, että mitä tuosta kannattaa maksaa suomen kaupossa. Mikithän noissä on hyvät. ruusuja? risuja?. nyt on käyty kokeilemassa melkein kaikki mitä halusinkin, tätä en kokeillut, mutta paria muuta schecteriä kyllä ja tuntuivat tosi hyviltä. tämä ja Tokai LC80S on jäänyt sitten isosta listasta jäljelle, nyt pitäisi päättää että kumpi.. hmm.. kokemuksia? mielipiteitä?
Bändi .:i:. Kitara .:i:. Kuuntelen shovi: eiks sua hävetä kuunnella himiä? -ota pastilli-
McNulty
03.12.2005 17:10:22
Otappa se haku-toiminto seuraavaksi kiikariin :)
Eye Of Horus - Official muusikoiden.net firestarter & instigator. Panzergeneral bonecrusher!
Niskamies
03.12.2005 17:53:10
Mulla on ollut C-1 Classic nyt puolisentoista vuotta. Eipä siitä oikeastaan mitään negatiivista keksi, muutakuin tehdaspotikat. Vaihdoin ne, ja nyt toimii hyvin. Tykkään kuin hullu puurosta.
tommi_899
03.12.2005 20:11:38

Otappa se haku-toiminto seuraavaksi kiikariin :)

vinivini
Bändi .:i:. Kitara .:i:. Kuuntelen shovi: eiks sua hävetä kuunnella himiä? -ota pastilli-
tommi_899
03.12.2005 20:42:40

jos joku kertoisi vielä mitä tuosta kannattaa maksaa, kun jenkeissä näyttää olevan suht halpoja, ja sitten suomessa päälle 1200€. tuossa hinnassa on varmaan jonkinverran ilmaa.
McNulty
03.12.2005 21:20:09 (muokattu 03.12.2005 21:20:49)
jos joku kertoisi vielä mitä tuosta kannattaa maksaa, kun jenkeissä näyttää olevan suht halpoja, ja sitten suomessa päälle 1200€. tuossa hinnassa on varmaan jonkinverran ilmaa.

Hoh... johonkin 900e saat uutena Suomesta ihan pienellä tinkaamisella. Rosvoja ovat jos 1200e pyytävät.

Käytettynä maksaisin sellaisen 600-700e jos on ok-kunnossa. Hiukan lisää jos on mukana kova laukku.

vinivini

vastauksien määrä todistaa sen että pääset sitä hakua kuitenkin käyttämään. Tästä samaisesta kitarasta kun on aikaisemminkin jo käyty keskustelua.
Eye Of Horus - Official muusikoiden.net firestarter & instigator. Panzergeneral bonecrusher!
DaKiller
03.12.2005 22:04:40

Puolisen vuotta sitten maksoin omastani 970 egeä kovan laukun kera. Ja siis ihan Suomesta ostin.
Niskamies
03.12.2005 22:22:15
Puolisen vuotta sitten maksoin omastani 970 egeä kovan laukun kera. Ja siis ihan Suomesta ostin.

Mä ostin omani uutena keväällä 2004, ja muistaakseni jotain 800 luokkaa siitä maksoin.
DaKiller
04.12.2005 10:35:03

Mä ostin omani uutena keväällä 2004, ja muistaakseni jotain 800 luokkaa siitä maksoin.

Aika halvalla lähti täytyy sanoa. Oulusta kyselin hintoja ja eivät luvanneet pudottaa 990 alle senttiäkään (että ei mene tappiolla, HOHO). Kokkolasta sitten sain tuolla 970, jota pidin kuitenkin hyvänä tarjouksena kun mukana oli vielä laukkukin.
tommi_899
04.12.2005 11:13:21

nyt on sitten toi c-1 classic ja c-1 blackjack vaihtoehtoina. blackjack on huomattavasti halvempi, ja tyylikäs. c-1 classic on kalliimpi, enemmän koristeita = hyvä/huono. tuohon otelautaan saattaa kyllästyä joskus helposti.. tuollainen otelauta on juuri sellainen mistä pitää tai ei pidä, ja sitten siihon voi kyllästyä, itse en tiedä mihin kuulun, kuvissa näyttää kyllä hienolta. Ja sekin vielä, että classicilla en ole soittanut, blackjackillä taasen olen, ja se kyllä oli hyvä kitara... vaikeeta.
Niskamies
04.12.2005 11:31:28
nyt on sitten toi c-1 classic ja c-1 blackjack vaihtoehtoina. blackjack on huomattavasti halvempi, ja tyylikäs. c-1 classic on kalliimpi, enemmän koristeita = hyvä/huono. tuohon otelautaan saattaa kyllästyä joskus helposti.. tuollainen otelauta on juuri sellainen mistä pitää tai ei pidä, ja sitten siihon voi kyllästyä, itse en tiedä mihin kuulun, kuvissa näyttää kyllä hienolta. Ja sekin vielä, että classicilla en ole soittanut, blackjackillä taasen olen, ja se kyllä oli hyvä kitara... vaikeeta.

Niissä on kanssa eri mikit: Blackjackissa '59/JB, Classicissa Jazz/JB. Niissä on myös eri kaulaliitos: Blackjackissa set-neck, Classicissa neck-through. Classicin loimukansi on muuten sitten ihan ehtaa kamaa eikä mitään viilua.

Mutta aikalailla samantuntuisia kitaroita noi ovat. Sun vaan pitää tehdä se valinta.
tommi_899
04.12.2005 11:36:48

Niissä on kanssa eri mikit: Blackjackissa '59/JB, Classicissa Jazz/JB. Niissä on myös eri kaulaliitos: Blackjackissa set-neck, Classicissa neck-through. Classicin loimukansi on muuten sitten ihan ehtaa kamaa eikä mitään viilua.

Mutta aikalailla samantuntuisia kitaroita noi ovat. Sun vaan pitää tehdä se valinta.

no mikit on kuitekin helppo vaihtaa jos ei miellytä, tosin tuo jazz/jb setti olisi varmaan mun käyttöön parempi.

spekseiltä kallistuu classicin puoleen, mutta ulkonäöllisesti ehkä enemmän Blackjackin. Jos classicin saisi damien 6 otelaudalla niin se olis pikaseen mun :D
Viper51
04.12.2005 12:07:17
Ostin tuossa syyskuussa C-1 EX:n ja maksoin siitä uutena 730euroa.
darknet777
04.12.2005 15:29:25

http://www.musiciansfriend.com/srs7 … JAToTiZwH/befree_site_id=0020583305

Siinä ois melko halvalla (euroissa tais olla alle 600), mutta mitenhän sitte postimaksut ? Iteki oon kepistä kiinnostunu ! Minusta tuo on aivan mahtavan näkönen ainaki :P Sen sunburstin ottasin..
-I like to eat food-
Invader
04.12.2005 15:50:57
http://www.musiciansfriend.com/srs7 … JAToTiZwH/befree_site_id=0020583305

Siinä ois melko halvalla (euroissa tais olla alle 600), mutta mitenhän sitte postimaksut ? Iteki oon kepistä kiinnostunu ! Minusta tuo on aivan mahtavan näkönen ainaki :P Sen sunburstin ottasin..

Rahtikulut varmaan jotain väliltä 100-150 dollaria. Sitten kun se Suomeen asti pääsee niin siihen vielä alvit ja tullit (yht. n.25%) päälle.
Tai sitten ei..
tommi_899
04.12.2005 16:09:21

Rahtikulut varmaan jotain väliltä 100-150 dollaria. Sitten kun se Suomeen asti pääsee niin siihen vielä alvit ja tullit (yht. n.25%) päälle.

en kyllä itse ainakaan jenkeistä tilaa, siinä on enemmän säätämistä kun suomessa ostettaessa, ja takuun saa suomeen sitten, ei tarvitse lähettää jenkkeihin.
darknet777
04.12.2005 17:58:43

Juu eipä sitä näköjään tuolta ainakaan kannata sitte tilata. Ja oishan se kiva testataki kitaraa ennenku ostaa ja ei ehkä vihtis Suomesta lähtä ihan vaan kitaraa testaa :D
-I like to eat food-
Kasperi Tervonen
04.12.2005 22:23:45
Ajattelin ostaa tuollaisen jouluna. Mulle ne siellä soundatassa lupasi myydä tuon kitaran ja kovan laukun hintaan 945e (pelkkä skeba 880e). Kitaran ovh on muuten ainakin tuolla soundatassa 1100e eikä 1200e.
Märkyys on kosteuden sielu.
P-Nut
15.12.2005 12:48:20

Ajattelin ostaa tuollaisen jouluna. Mulle ne siellä soundatassa lupasi myydä tuon kitaran ja kovan laukun hintaan 945e (pelkkä skeba 880e). Kitaran ovh on muuten ainakin tuolla soundatassa 1100e eikä 1200e.

Tuo soundatan hinta kuulostaa jo hyvältä. Oulun musiikkikullakselta en usko tuon irtoavan paljoakaan alle tonnin ja jos tosiaan Soundatasta lähtis noinkin halvalla niin johan on mukavat hinnat :) Tosin en paikan päälle pääse tinkaamaan joten tuskin irtoaa tilaamalla tuohon hintaan ?
Damn, that's a fine pile of duckshit :]
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)