Aihe: Regina - Katson Maisemaa
1
Cathi777
30.11.2005 11:51:23

No niin, nyt on päässyt tätäkin levyä sitten viimein kuuntelemaan. En löytänyt ainakaan, että tästä varsinaista keskustelua olisi ollut, mutta jos niin on niin pistääkä sitten linkkiä siihen.

Muutama vuosi aikaisemmin en olisi varmasti tällaisesta musiikista pitänyt yhtään. Tää on kuitenkin mut lumonnut täysin. Jotenkin sellaista pientä ja minimaalista ja kivalla naislaululla. Jotenkin tulee sellainen olo, että nämä ovat sellaisia pienen ihmisen lauluja. Olen kuunnellut levyn vasta kerran, eli en sano itse levystä vielä sen enempää. Yksinkertaisesti vain lumoavaa musiikkia.
Only pop music can break my heart...
t-termiitti
30.11.2005 15:44:34

Muuten "ihan ok", mutta lyriikoista en tykkää. lyriikat menevät samaan sarjaan PMMP:n, Anssi Kelan ja ultra bran kanssa. Ultra bran mainitsen siksi, että mielestäni kyseinen akti toi suureen julkisuuteen pelkistetyt mutta typerät sanoitukset (tyyliin "sitten oli hauki ja sitten tuli laatikko jossa on liukuovi").

Joo, dadaismi (tarkoitan sitä oikeaa dadaa enkä tuota dada-palstan dadaa) keksittiin jo kauan aikaa sitten ja kieltämättä onhan niissä jotain viehätystä, mutta että siitä tulee vallitseva pikkusanoittajien tahaton trendi on mulle jo liikaa. jep, taidan olla kalkkis.
Tulokset 1 - 10 noin 58 osuman joukosta haulle "meaning of life is 43". (0,09 sekuntia)
Chrissie
04.12.2005 22:55:44
Tämä on siitä mielenkiintoinen duo, että nousee väkisinkin tiettyjä perverssiota esiin meikäläisestä. Ensinnäkin, musiikki on yllättävän miellyttävän kuuloista, vaikka onkin jotenkin naiivia. En tiedä mikä siinä on niin omituista mutta jokin siinä vain on... Ehkä se vain on liian halvan konemaista. Toiseksi, naisen ääni tuo mieleen erään eukon töistä. Kolmanneksi, inhoan tätä eukkoa. Neljänneksi, en pidä tuosta äänestä. Viidenneksi, jostain kumman syystä kuuntelen kuitenkin mielenkiinnolla joka kerta kun radiosta tulee. Ja kyllä, tulee hoilattua myös mukana.

Pet Shop Boys-kunnianosoitus oli hauska ja varsin osuva. Siitä pointsit kotiin :)
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta. "Another day, another wish: don't want my life to be like this..." Client - Radio
"Forget what you don't know yet." Chroma Key - Get Back in the Car
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)