hullujudas 16.11.2005 20:34:51 | |
---|
Minä: Liian true ja liian hyvä soittamaan Skebaristi: Tietää ettei soita väärin...soittaa ihan päin koivua usein. Basiristi: Hällä ei oo pitkiä hiuksia :) eikä bassoa. Rumpali: Kestokrapula, naurettavia tekosyitä, ei jaksa harjoitella uusia kappaleita. Mutta hiton kova yhtye :) "Seuraavaks Transilvanian Hunger...se on kyllä darkthronen huonoin biisi mutta kun noi on niin huonoja ne ei jaksa opetella mitää muuta.." |
henkiluu 17.11.2005 17:52:46 | |
---|
Jooelikkä: Laulajakitaristi: Yrittää välillä olla parempi kuin muut, väittelee yleensä vastaan turhista asioista. Kitaristi: Suuttuu välillä liian helposti. Basisti: Luulee olevansa kokoajan "paska" Rumpali (meikä): Alan soittaa aina kun puhutaan bändin asioista tai muusta. Välillä on vitun rasittava ja itsepäinen. |
Lerxst77 17.11.2005 19:07:29 | |
---|
rumpali: pistää sunnuntai-illan reeneissä kaikki mokat krapulan piikkiin :) basisti: vähän väliä aina joku paikka kipeenä. "sormet kyl niiin kipeet ettei voi soittaa tuota ja tätä" Kitaristi/laulaja: tungetaan sitä wahwahia joka väliin :) ja muutamat biisit kuulostas oikeesti paremmalta yhtä sävelaskelta alempaa vaan ei ku pitää vetää korkeelta ja sit se ääni särkyy jossain vaiheessa. :) Koskettimet (Minä): aina myöhässä reeneistä vähintään sen 15min maks. 25min. noh, asun muista äijistä 30kilsan päässä joten reenimatka on pitkä :D:P oon liian perfektionisti, yritän ettiä just sen tietyn äänen tiettyyn biisiin kun covereita vedetään, muut hermostuu ja sanoo että laita ihan mikä vaan.. :P :D "Räjähdysainekerroin kun kyseessä on aniitti? -yks vai kaks?" |
no justice for all 22.11.2005 01:28:37 | |
---|
Komppi-kitaristi: Laiska, saamaton ja jättää asiat viime tinkaan. Lead-kitaristi: Säveltää välillä niin vaikeita kitaraosuuksia, ettei osaa myöhemmin soittaa niitä. Oli ennen todella rytmitajuton mutta on onneksi saanut kitkettyä sen lähes pois. Basisti: Huonompi viinapää ku mulla xD Rumpali (minä): Kun on puhe hyvistä bändeistä/biiseistä niin ottaa aina puheeksi Dream Theaterin. Kaippa se pian katoaa. Ja hiukan pihi :D Is it god!? Is it a master!? Yes, it's Mike Portnoy! :D |
JnZm 22.11.2005 13:41:26 | |
---|
1st Vocals/2nd Guitars (minä) : Ei osaa laulaa, paskat kamat, liian metallinen yhtyeeseen (silti perustajajäsen...:)) 1st Guitars/2nd Vocals : Ei anna periksi, vihaa kun otan Metallican puheenaiheeksi (2. perustajajäsen) Rumpali : Ei osaa soittaa, ei motivaatiota, eli sama se soitanko täällä, tulee myöhässä reeneihin. Basisti : Eipä muuta huonoa sanottavaa kuin että lähtee joulun jälkeen, 2. projektinsa on tärkeämpi. Kosketinsoittaja : Ei liian lahjakas, vähän lapselliset jutut eikä motivaatiota niin hirveästi... |
Captain_Morgul 23.11.2005 13:41:35 (muokattu 12.12.2005 13:02:52) | |
---|
Vokalisti/Kitaristi(minä): Luulee aina olevansa etusijalla ja oikeassa. Aina kesken biisin saa hyviä ideoita, jättää soittamisen kesken ja alkaa kirjoittaa niitä ylös. Käyttää kaikkien subjektiivien paikalla sanaa "setti". Kitaristi: Tippuu kyydistä eikä osaa biisejä(ollut kaksissa treeneissä vasta joten nämä kitkeytyvät TOIVOTTAVASTI ajan myötä pois :D) Näyttää peukkua ja hymyilee ärsyttävästi kun sanon jotain "muka hauskaa". Basisti: Liian analyyttinen ja teoreettinen kirjafiksu sivistyssanoja käyttävä koulun priimus. Nätin näköinen ja kuuntelee paljon progea. Rumpali: Liian kiire surkean kasarimetalliyhtyeensä kanssa. :D Vasenkätinen joten rumpujen asettelun kanssa aina pientä häikkää.
EDIT: Basistin ärsyttävyyksiä muokattu Slumber of Pirates has ended! |
Tmp 28.11.2005 12:36:47 | |
---|
Laulaja: Ei ole edelleenkään hommannut pa-kamoja, mutta ymmärrän kyllä. Eihän niitä ilmaiseksi saa. Saisi välillä laulaa vähän useampaa nuottia. Sori nyt off-topic. Tuli vain mieleen että on mielestäni aika "hauskaa" että PA hankitaan aina yhteisesti vaikka sitä ei käytä kuin laulaja ja mahdollisesti kosketinsoittaja. Tämä myös silloin kun PA on niin pieni että sitä ei tosiaankaan pysty käyttämään muuhun kuin reenamiseen(keikka-PA nyt olisi ymmärrettävämpi). |
ötzi 29.11.2005 22:14:11 (muokattu 29.11.2005 22:16:39) | |
---|
"Soolo"Kitaristi: ei taitu minkään moinen soolo Komppikitaristi: ei harjottele, tulee myöhässä treenikselle, lähtee aikasemmin Kiippari: hygieeniaasiat päin persettä kirjaimellisesti, unohtaa kappaleita jos niitä ei soiteta viikkoon Rumpali: tulee myöhässä treenikselle, tyttöystävä on tärkeempi kun kaverit Basisti(minä): tämän kaiken sotkun seassa Otteet on kitaristeille, Kovat otteet on basisteille! |
samsonov 01.12.2005 13:48:53 (muokattu 05.12.2005 16:34:03) | |
---|
Basisti: Pikkase palikka aina välillä. Ei osallistu oikee biisintekkoo. Ainoo joka tietää jotai teoriasta, mut ei käytä sitä Kitaristi: Lyhyt :D Varmaa joku alle 150cm pitkä heppu Rumpali: Liian naistenmies Laulaja: Liian lihaksikas, pitkä ja komea Kitaristi minä: Emt "It's not baaaad, It's getting smoooother now" |
Da Make 04.12.2005 01:07:20 | |
---|
Kitaristi (minä): Haluaa sooloilla, kehittää liian nopeita riffejä Kitaristi: Luulee olevansa bossi, sooloilee ja soittaa aina E:stä, eikä tiedä säveliä otelaudalta Basisti: Lähti kesken biisin paskalle. Rumpali: "Miten olis huomennakin treenit?" Sinänsä tosi positiivinen juttu, mulla ainakin on intressejä soittamiseen. Tosin basistilla on jotain turhaa ja toisella kitaristilla on taas kiireitä. Tällä viikolla ollaan soitettu jo 13tuntia, ja huomisellekkin on iltapäivän ohjelma sinetöity. |
L4t3 04.12.2005 20:34:55 (muokattu 31.01.2006 17:07:58) | |
---|
Kitaristi(minä): Vittuunun joka asiata ja olen monesti pahalla päällä. Räpellän joka kohtaan jotain surkeeta sooloa. Basisti: Joskus aika suurieleinen ja ne H**vetin "välispiikit" pitää tunkea joka väliin väliin. Pistää vahvistimesta volyymit aina liian kovalle. Ehottaa jotain maidenin sun muitten biisejä soitettavaks meijän kokoonpanolle(Kitara, Basso, Rummut). Kysyy samaa asiaa monesti päivässä. Muuten kyllä tosi mukava kaveri. Rumpali: Loppufiilistelyt menee hiukan yli. Soittaa joskus liian nopeeta. Kerran kävi niin että ilmotti tunti ennen treenejä että ei oo harjotellu sitä biisiä mikä sovittiin. Arghhh!! Kyllä Helpotti. "Jos pitää öögaa tai sleepaa ni parempi et öögaa." - Cisse Häkkinen |
Soolokitaristi:luulee osaavansa vaikkei osaa basisti:osaa muttei usko rumpali:osaa ja tietää sen liian hyvin meitsi:ei osaa ja tietää sen, muttei älyä lopettaa nii ja kaikki täysiä mulkkuja |
Teijo K. 04.12.2005 22:29:43 | |
---|
Pianisti, laulaja - on parempi soittaja kuin minä, omistaa painavan midipianon. Basisti - on huonompi soittaja kuin pianisti. raahaa sitä kontranrohjoa mukanaan. Bändi on duo, arvaa kumpi mie olen. Munsta. |
Death-Hippie 07.12.2005 13:56:05 (muokattu 08.12.2005 15:33:46) | |
---|
Rumpali: Ei tykkää blastbeatista. Asennetta saisi olla enemmän. Soittaa rumpuja juuri silloin kun herralle yrittää selittää jotain. Liian kova röökinhimo treeneissä. Ei jaksa soitta nopeeta tuplabasari-komppia kauaa koska jalat on aina kipeenä eilisistä lätkäharkoista. Liian lyhyt tukka. xD Liidi-kitaristi: Ei käy treeneissä koskaan, koska koko tyyppiä ei ole olemassakaan. Basisti. Liian tyhmä basistiksi eli, ei ole basisti eli, basistia ei ole Laulaja: Ei lähde yhtään ääntä koska, tyyppiä ei oikeastaan ole fyysisesti olemassakaan. Kitaristi (Mínä) : Tuleva sivarihippihomo, liian hidas, liian tyhmä, liian köyhä, liian ruma. Tykkää omista biiseistään pari päivää ja sitten kyllästyy. Ei jaksa treenata covereita loppuun asti. Jos rumpali diggaa jostain riffistä nii kitaristi sanoo "vitut Musiikki on paskaa. |
Kulkunen 07.12.2005 16:40:11 | |
---|
Kitaristi: Ei suostu myöntämään bändin olemassaoloa. Rumpali (minä): Ei suostu oppimaan soittamaan. |
pablo gnu 09.12.2005 16:04:27 | |
---|
basisti-aivoton alkoholisti rumpali-ääliö energy pelle mä-muuten vaan vajaa lihamylly |
Stain 09.12.2005 23:08:10 | |
---|
Ei ole. Siis bändikavereita, eikä bändiäkään. Kuinka surullista. We had some good times
But they're gone |
utelias 10.12.2005 19:44:31 | |
---|
rumpali:vitun hyvä rumpali
basisti:ei omista bassoa joutuu lainaamann rumpalilta oka omistaa basson
compkitaristi:juoksee tyttöjen perässä paska soittamaan,,,mä joudun soittamaan soolot ja laulamaan koska se on niin paska laulaja/soolokitaristi:oon ärsyttävä....... joskus en kuuntele muita vaa oon pomoooo |
Nieby 14.12.2005 14:10:49 | |
---|
basisti: minä soolokitara: - komppikitara: ei harjoittele liikoja rummut: menee sekaisin biisin keskellä, mutta oppiihan tuo laulaja: puuttuu täysin |
migreeni 14.12.2005 20:16:30 (muokattu 14.12.2005 20:16:40) | |
---|
Kaikki soittaa mun kaa samassa bändissä. HHAHAHAAHAHAAAHAAHHAHHAHAAAAAA oon niin hauska... |