Jenka 04.12.2005 20:52:42 (muokattu 04.12.2005 20:52:55) | |
---|
. Kyllä Katri sittenkin parhaiten tänään veti. Olemme yhtä mieltä. "Ei ole mikään pieni taito nukkuminen: onhan välttämätöntä valvoa sitä varten koko päivä" |
persta 04.12.2005 20:53:40 | |
---|
Nikula taitaa jo väsähtää rooliinsa. Aika sarkastisen kuuloista kommenttia. Possuhissi!!! |
Cujo 04.12.2005 20:54:21 | |
---|
Ja nyt Taikapeili sanoo olevansa virepoliisina? "Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in." AKKK #15 Romantikkoitkijät #40 |
Jenka 04.12.2005 20:55:00 | |
---|
"Tämän illan esitys osoitti että illan putoaja on alkupäästä JOMPI KUMPI" Jahas. En usko tähän. "Ei ole mikään pieni taito nukkuminen: onhan välttämätöntä valvoa sitä varten koko päivä" |
lurkki 04.12.2005 20:55:27 (muokattu 04.12.2005 20:58:49) | |
---|
ei mitään "...Vanhoja piuhoja, liittimet päissä. Ties missä kolvi hukassa on..." |
"Tämän illan esitys osoitti että illan putoaja on alkupäästä JOMPI KUMPI" Jahas. En usko tähän. Näki Peten ilmeestäkin sen "Kiitti letuista"- fiiliksen. |
Bluesmies 04.12.2005 20:55:35 | |
---|
Valtee: "Tää on kova erä tänään." Mä: "Vitut oo! Ilkka kotiin ja seuraava erä käyntiin, kiitos!" |
Johnny Buzz 04.12.2005 20:56:00 | |
---|
Ja nyt Taikapeili sanoo olevansa virepoliisina? Joo, pikkasen särähti korvaan kyllä tuo kommentti. |
FatSam 04.12.2005 20:56:13 (muokattu 04.12.2005 20:58:51) | |
---|
Mun antipatiat Agnesia kohtaan kasvavat noiden tuomarikommenttien myötä. Taikapeili vetää taas mattoa jalkojensa alta haukkumalla Peteäkin vireestä. Järjestys tänään: 1: Katri 2. Pete 3. Agnes 4. Ilkka Paitsi toivoisin Agnesin tippuvan. Vitun lujaa. E: täytyy ettiä tuon taikahoron email-osoite jostain ja pistää sille kommaa. Jukka Virtasen nimellä tietty. Joskus ilmestyy vuosituhannen thrash-levy. |
Rattata 04.12.2005 20:57:46 | |
---|
1: Katri 2. Pete 3. Agnes 4. Ilkka Paitsi toivoisin Agnesin tippuvan. Vitun lujaa. Näin mäkin tämän laittasin. Uusintapätkät vahvistivat mielipidettäni, Ilkaa veti aivan v*tun huonosti. blaa blaa blaa THV-klubi #8 |
Bonham 04.12.2005 20:58:29 | |
---|
Näin mäkin tämän laittasin. Uusintapätkät vahvistivat mielipidettäni, Ilkaa veti aivan v*tun huonosti. Juu, mutta miljuuna pikkutyttöä päättää Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Jenka 04.12.2005 20:58:31 | |
---|
Anteeksi, mutta monta siellä finaalissa esiintyy? Onko vielä yksi semifinaali vai tiedossa ja finaalissa esiintyy kaksi? "Ei ole mikään pieni taito nukkuminen: onhan välttämätöntä valvoa sitä varten koko päivä" |
Johnny Buzz 04.12.2005 20:59:33 | |
---|
Anteeksi, mutta monta siellä finaalissa esiintyy? Onko vielä yksi semifinaali vai tiedossa ja finaalissa esiintyy kaksi? Eiks viimeks finaalissa ollu kolme kilpailijaa? Näin muistelisin. |
Bluesmies 04.12.2005 21:00:34 | |
---|
Eiks viimeks finaalissa ollu kolme kilpailijaa? Näin muistelisin. Ei. |
Henkka Hevimies 04.12.2005 21:03:15 | |
---|
Eiks viimeks finaalissa ollu kolme kilpailijaa? Näin muistelisin. Kaksi. I sold your dog to a Chinese restaurant. |
Ou Zei 04.12.2005 21:19:20 (muokattu 04.12.2005 21:19:39) | |
---|
Uskokaa tai älkää mut mun mielestä Agnes veti parhaiten tänään! Mutta tämä onkin mun mitäänsanomaton mielipide. Ilkka tai Katri lähtee tänään, eli Ilkka. Tästä taitaa sittenkin tulla varsin mielenkiintoinen finaali, kun mielipiteet jakautuu täällä näinkin erilailla... |
AP 04.12.2005 21:30:23 | |
---|
Uskokaa tai älkää mut mun mielestä Agnes veti parhaiten tänään! Mutta tämä onkin mun mitäänsanomaton mielipide. Niin munstakin. Lavalla oloa katsoi suunnilleen kiusaantumatta ja äänessä on enempi "bonnietyleriä" kuin noissa muissa.
Ilkka tai Katri lähtee tänään, eli Ilkka.
K100 #7
Ärlä #011 |
jra 04.12.2005 21:40:05 (muokattu 04.12.2005 21:40:38) | |
---|
Eka kertaa katsoin koko porukan läpi, ja tämän iltaisen perusteella ainoa jota voi sanoa musiikiksi oli Agnesin toinen biisin esitys. Ilkka oli todella falski, Katri kiva katsella (kuteista huolimatta), mutta ääni ja esitys täysin HMV. Agnesin Cher oli aika keskinkertainen, mutta siinä toisen kipaleen tulkinnassa oli jotain jonka takia sen voisi kuunnella jopa toistamiseen. Pete(?) veti paremmin kuin Ilkka tai Katri ja menee jatkoon, mutta aika ankeaa oli kuitenkin - hyvästä yrityksestä huolimatta. Bändi oli kyllä todella löysä ja hiljaisella, siitäkin syystä tuntui että vireongelmat (Ilkka, Katri, Agnesin Cher) pistivät korvaan. |
NHR 04.12.2005 21:54:51 | |
---|
Uskokaa tai älkää mut mun mielestä Agnes veti parhaiten tänään! En ole kovin paljon hänen esityksistään tähän menessä tykännyt, mutta tänään vaikutti kyllä ihan hyvältä. Onnistuneet biisivalinnat mielestäni, ja mukavan vapautuneen näköistä esiintymistäkin. Katrikin lauloi mielestäni oikein hyvin tänään, vaikka Yes Sir:ssä tuntui olevan pientä hakemista aina siinä just ennen kertsiä. Puku, meikki ja kampaus sen sijaan eivät kyllä sopineet tippaakaan hänen tyyliinsä, mutta välläkö häliä? ;) Lievä OT: Huomasin muuten just mistä Gösta-vainaa pölli sen yhden melodianpätkän siihen Kyllikki-biisiinsä. Verratkaapa pätkiä "...kun kohtalon tuuli kaarnalaivaa keinuttaa..." ja "...do you like the things that life is showing you..." tuossa Diana Ross -biisissä... ;) Petelle huomauttelivat vireestä taas (ja Ilkalle eivät?????), vaikka en minä juuri mitään huomannut. Shown oli näköjään jättänyt sitten kokonaan jälkimmäiseen biisiin tällä kertaa. Hiukan tuli semmoinen liian treenatun suorittamisen fiilis siitä heilumisesta kyllä, niinkuin joku tuomoista taisi siellä sanoakin. Mutta ihan hyvin se minusta silti loppujen lopuksi veti... En minä oikein osaa sanoa kuka noista minusta paras tänään oli, mutta huonoimmasta ei ole kyllä mitään epäselvyyttä. Ilkka tai Katri lähtee tänään, eli Ilkka. Jep. Pellestä taikuriksi muuttuu aika hitaasti; ehkei siihen riitä elinaikani. |
AP 04.12.2005 22:06:27 | |
---|
Lievä OT: Huomasin muuten just mistä Gösta-vainaa pölli sen yhden melodianpätkän siihen Kyllikki-biisiinsä. Verratkaapa pätkiä "...kun kohtalon tuuli kaarnalaivaa keinuttaa..." ja "...do you like the things that life is showing you..." No se pianointro kuulosti mun korvaan myös Leevi-henkiseltä. Heh. K100 #7
Ärlä #011 |