Deep Shadow 04.12.2005 15:20:18 | |
---|
Provinssirockissa viime kesänä esiintynyt YUP on suomalaisten rockfestivaalien työmyyrä. Uraansa esimerkiksi juuri Provinssirockissa aloitelleen bändin soundi on muuttunut punkrokahtavasta rähinästä yhä kokeilevampaan suuntaan. Livemusiikin lisäksi Provinssirock-ohjelmissa on mukana bändien haastattelut. Analyyttisestä keskustelutyylistään tunnettu YUP kertoo esimerkiksi suhteestaan progerockiin. www.telkku.com Tuollaista tänään luvassa.. Jos, joku sattuu laittamaan tuon dvd:lle, niin olisin kopiosta kiitollinen, kun en ole kotona, enkä pysty itse äänittämään tuota. "Televisio on kulttuurin vappunenä" -A.W. Yrjänä
Bella Italia #15 Suhteettomat Toverit #2 |
Jenka 04.12.2005 16:31:43 (muokattu 05.12.2005 01:54:39) | |
---|
Tuollaista tänään luvassa.. Jos, joku sattuu laittamaan tuon dvd:lle, niin olisin kopiosta kiitollinen, kun en ole kotona, enkä pysty itse äänittämään tuota. Näin on, täytyy katsoa. Pitäisiköhän mun harrastaa tätä kopiointipalvelua ja nauhoittaa sitten. Tosin VHS:lle vaan. ---- Nauhoitin. "Ei ole mikään pieni taito nukkuminen: onhan välttämätöntä valvoa sitä varten koko päivä" |
NHR 04.12.2005 17:43:14 | |
---|
bändin soundi on muuttunut punkrokahtavasta rähinästä yhä kokeilevampaan suuntaan. Miten musta tuntuu, että just vähän niinku päinvastoin? Mutta kattoa tuo kyllä pitää, jos ei Nukkumasa hinaa mua tirsamaahan ennen... Pellestä taikuriksi muuttuu aika hitaasti; ehkei siihen riitä elinaikani. |
Mufasa 04.12.2005 17:58:49 | |
---|
Kiitti tiedosta, en olis muuten muistanut. Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa. |
Kiitos tiedosta. En minäkään tämmösiä muuten huomais kun en telkkaria pahemmin kato. |