Diablero 03.12.2005 10:55:59 | |
---|
Sattuiko kukaan kuuntelemaan paschkelistaa eilen? Siellä oli joku aivan uskomaton biisi, jossa laulettiin jotain että "Telttaretki, onnen hetki.." En kuullut artistin nimeä, kuulitteko te? nimim. "jäi kaivelemaan" Omat ruumiintoimintoni hämmästyttävät minua VIELÄKIN joka päivä |
32788 03.12.2005 13:42:41 | |
---|
Hei, täähän on harmaa! |
Tsugu Way 03.12.2005 23:08:09 | |
---|
Sattuiko kukaan kuuntelemaan paschkelistaa eilen? Siellä oli joku aivan uskomaton biisi, jossa laulettiin jotain että "Telttaretki, onnen hetki.." En kuullut artistin nimeä, kuulitteko te? nimim. "jäi kaivelemaan" Muistan kyllä kysyisen hauskan biisin, mutta en valitettavasti esittäjää. Mutta itse haluaisin tietää kuka esitti sen "Jari ei ole homo"-biisin. Kertosäe menee jotenkin näin: "Jari ei ole homo - Jari on kunnon hetero". Soitin heti kuultuani biisin ystävälleni Jarille ja kerroin ko. biisistä. Hän oli heti aivan innoissaan (miksiköhän?) ja vaati, että minun pitää selvittää biisin tekijä ja hommata se sille. Eli tietääkö kukaan esittäjää. Ei ollut tuossa soittolistassa jus sitä paskalistaa? Jos se ei svengaa, se ei ole minkään arvoinen. (Duke Ellington) |
Diablero 04.12.2005 11:21:04 | |
---|
Omat ruumiintoimintoni hämmästyttävät minua VIELÄKIN joka päivä |
Lennu 04.12.2005 13:59:50 | |
---|
Parasta paskalistassa oli aikoinaan "Vaajakosken pelikaanit." Meni jotenkin: vaajakosken pelikaanit nousee kakkosdivariin. -- Multa meinasi revetä perse ihan itsestään. Irti. "kun kitara soi, ei itkeä saa, ei meluta saa, joku voi tulla ikkunan taa" |
Mutta itse haluaisin tietää kuka esitti sen "Jari ei ole homo"-biisin. Kertosäe menee jotenkin näin: "Jari ei ole homo - Jari on kunnon hetero". Mun soittolistalta ainakin löytyy Soulful Nerd - Jari ei oo homo -niminen piisi. Mikseri.netistä joskus löysin kai. "Mutta Jari ei oo homo, Jari on itsensä pomo ihan tavallinen hetero" |
Tupuna 04.12.2005 16:21:37 | |
---|
Parasta paskalistassa oli aikoinaan "Vaajakosken pelikaanit." Meni jotenkin: vaajakosken pelikaanit nousee kakkosdivariin. Jututin Ari Peltosta viime huhtikuussa työasioissa, ja herra mainitsi tämän biisin omana henkilökohtaisena paskalistan suosikkinaan. Helvetin hyvät sanat kyllä! Mulla on jäänyt mieleen paskalistalta "minä imetin sinut, minä kasvatin sinut, ei palkkaa" -tyylinen äidin ja lapsen duetto. Hyi saatana ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Tapio79 04.12.2005 19:50:19 (muokattu 04.12.2005 19:51:30) | |
---|
Mulla on jäänyt mieleen paskalistalta "minä imetin sinut, minä kasvatin sinut, ei palkkaa" -tyylinen äidin ja lapsen duetto. Hyi saatana Tuo on kyllä ihan järkyttävä biisi. Se soi jo Radiomafian aikaan Ari Peltosen juontamassa Vihatut levyt-ohjelmassa aina toisinaan. Minulla on traumoja tästä kappaleesta jo kaukaisemmiltakin ajoilta, sillä tämä kappale oli lastenlaulukasetilla jota kuuntelin kun olin pieni. En pitänyt siitä silloinkaan. Niin, kyseessähän on Annikan ja Maikin duetto "Ilman palkkaa". Teksti on Juha Vainion (!!) Kokki tänne äkkiä!Keitossani on mies!
Romantikkoitkijät #31 |
Prophet 29.04.2012 08:00:30 (muokattu 29.04.2012 09:15:02) | |
---|
|
Jormaz 29.04.2012 10:50:27 | |
---|
Paskalistassa pitäisi tulla lähiaikoina lätkäspesiaali MM-kisojen kunniaksi. Toivottavasti ei tullut viimeksi kun jäi lähetys kuulematta. Sääli ettei paskiksia voi kuunnella netistä myöhemmin. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
päänahka 30.04.2012 01:07:23 | |
---|
Mä jotenkin tykkään näistä nostoista aina. Ihan kuin keskustelu ei olisi missään vaiheessa katkennut, ja joku heittää sivuhuomautuksena jostain Ylen ohjelmasta. |
Diablero 20.05.2012 09:50:36 (muokattu 20.05.2012 09:51:01) | |
---|
Heh, en edes muista koko tapausta enää, eikä tainnut selvitäkään. Onpas tästä aikaa E: Tai hetkinen... taitaa se melodia tullakin nyt mieleen. Ihmeellinen on ihmisen muisti |
Prophet 20.05.2012 10:26:40 | |
---|
päänahka: Mä jotenkin tykkään näistä nostoista aina. Ihan kuin keskustelu ei olisi missään vaiheessa katkennut, ja joku heittää sivuhuomautuksena jostain Ylen ohjelmasta. Täytyykö vääntää perustelut rautalangasta, stana? Anssi, Radio Mafian Vihatut levyt, Radio Helsingin Paskalista, Radio Suomen Kadonneen levyn metsästäjät special - Vihatut levyt. |
Jormaz 20.05.2012 17:42:05 | |
---|
Lätkäspesiaali oli muuten saatanan kova. Paljon viihdyttävämpi kuin itse laji tai jotkut kisat jotka on nyt menossa. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |