nikomati 02.12.2005 23:29:59 | |
---|
Mestan uutisista lainattua - "Ville Valo huumattiin ja ryöstettiin 02.12.2005 09:53 Brittiläisen Kerrang! -lehden tuoreessa numerossa kerrotaan, että HIM -yhtyeen keulahahmo Ville Valo joutui huumatuksi ja ryöstetyksi USA:n Minneapolisissa viime lokakuussa. Raskaan rockin lehden kannessa komeilee otsikko "Ville`s drug nightmare". Kaikki sai alkunsa HIMin Minneapolisin keikkaa edeltävänä iltana 21. lokakuuta, kun Valo siirtyi juhlimaan paikalliseen baariin. Siellä rocktähden olutlasiin sekoitettiin jotain huumaavaa ainetta. Valo sanoo kokeneensa täystyrmäyksen, eikä sen jälkeisistä tunneista ole pienintäkään muistikuvaa. - Heräsin seuraavana aamuna hotellihuoneesta totaalisesti "putsattuna". Joku oli vienyt takin, astmalääkkeni, luottokortin, tupakat ja puhelimen. En ole kokenut eläissäni vastaavaa, äskettäin Amerikan-kiertueelta palannut Valo sanoo. Valo epäilee ryöstäjiksi hänen seuraansa liimautuneita "tyyppejä". - Sen siitä siitä saa kun rupeaa hengailemaan tuntemattomien kanssa. Toisaalta olen äärimmäisen onnellinen, ettei minulle käynyt pahemmin, pienillä pintanaarmuilla ryöstöstä selvinnyt Valo toteaa. "
Mitäs helvettiä onkaan mahtanut oikeasti tapahtua..? Oletteko itse "syyllistynyt" epätovoiseen "hangaround"meininkiin? Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä |
Härski 02.12.2005 23:31:40 | |
---|
Rok än röul laif, mään! |
Krypto Niitti 03.12.2005 00:36:08 (muokattu 03.12.2005 00:37:10) | |
---|
Valo epäilee ryöstäjiksi hänen seuraansa liimautuneita "tyyppejä". "Kutsukaa komisario Palmu!" |
Jani The Rock 03.12.2005 01:50:09 | |
---|
Kandeis soitella vaan Rääkkylän nuorisoseurantalolla, niin ei tapahtuis tollastakaan. Korkeintaan sais turpaansa Traktori-Tepolta, kun "saatanan rokkarit tulee ja vie meidän naiset ja maataloustukiaiset". Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |
maelstorm 03.12.2005 05:11:38 | |
---|
Kandeis soitella vaan Rääkkylän nuorisoseurantalolla, niin ei tapahtuis tollastakaan. Korkeintaan sais turpaansa Traktori-Tepolta, kun "saatanan rokkarit tulee ja vie meidän naiset ja maataloustukiaiset". plop. :D Siivet. |
Bee-äf 03.12.2005 09:28:04 | |
---|
On se kumma, että kukaan ei nykyään vedä itseään totaaliseen räkäkänniin ja hukkaa puolta omaisuutta, vaan syynä on "tyrmäystipat" ja "mukaan liimautuneet tyypit". Tai parhaassa tapauksessa "joku tekee källin" ja antaa amfetamiinia. With one foot in yesterday and the other in tomorrow you end up peeing all over today. |
nikomati 03.12.2005 09:47:54 | |
---|
On se kumma, että kukaan ei nykyään vedä itseään totaaliseen räkäkänniin ja hukkaa puolta omaisuutta, vaan syynä on "tyrmäystipat" ja "mukaan liimautuneet tyypit". Tai parhaassa tapauksessa "joku tekee källin" ja antaa amfetamiinia. tai siis niin ainakin julkisuuteen aina ilmotetaan. ;) Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä |
carlos 04.12.2005 00:39:10 | |
---|
On se kumma, että kukaan ei nykyään vedä itseään totaaliseen räkäkänniin ja hukkaa puolta omaisuutta, vaan syynä on "tyrmäystipat" ja "mukaan liimautuneet tyypit". Tai parhaassa tapauksessa "joku tekee källin" ja antaa amfetamiinia. Just tämmösestä oli NYT-liitteessä hauska juttu :) Tämon paskaa, sanoi terveydenhoitaja vitsiä kertoessaan. |
Minä kun olen käsittänyt, että Ville Valo osaa kyllä itse hoitaa tuon huumauspuolen. Everybody Needs Dancemusic , sometimes... |
BigPapa 04.12.2005 22:55:09 | |
---|
Valoa yössä. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Rakkikoira 05.12.2005 08:51:51 | |
---|
Että ei siinä muuten mitään, mutta kun tupakat oli viety. |
Mohla 05.12.2005 11:28:14 | |
---|
Mulle on käyny ihan samalla tavalla. Ensin lähtee joidenkin "tyyppien" kanssa baariin, ja sitten aamulla herää sotkusesta kämpästä, kaikki rahat ja tupakat hävinny (tililtäkin on tehty yön pimeinä tunteina useita nostoja), myös jääkaappi tyhjennetty, eikä mistään mitään muistikuvaa. Se on julmaa tämä rokkielämä. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
overthewall 06.12.2005 16:25:59 | |
---|
Villeltä meni vintiltä valot pois. |
Malakias 06.12.2005 16:44:13 | |
---|
Any publicity is good publicity, especailly the bad publicity... It's allways too Loud |