Aihe: Puukotelo vahvistimeen..
1
sgt
04.12.2005 09:05:09
Kävimpä kiertämässä musaliikkeitä ja silmiin osui pikkuvahvistin
jalopuukotelossa.. Hinta tosin oli suolainen, yli 2* vastaavaa
"normaalia" kalliimpi..

Mutta kun tuollainen puukoteloinen styrkkari näyttäisi niin nätiltä
olohuoneen kulmassa..

Eli kannattavampana vaihtoehtona ajattelin teettää kotelon jollakin
osaavalla.. 3 sataan euroon kuvittelisin onnistuvan, ainakin työn osalta.
Osaisko kukaan suositella tekijää läheltä Helsinkiä ? Omakin vaihtoehto
on, kohta eläkkeelle jäävä isäpappa joka noita puutöitä on harrastuksenaan
tehnyt..

..Eihän se niin vaikeeta voi olla ? Kaupasta uusi ruma mustaloota, kamat sisuksista irti ja laitetaan about samankokoiseen nätinnäköiseen lootaan sisään, eiks joo ?
Spike
04.12.2005 10:20:25
Kannattaa varmaan miettiä muutakin kuin ulkonäköä...
So you did but did nothing. Sama meni mänät.
Lennu
04.12.2005 10:21:56

Nojuu. Mutta semmonen flightcasen näkönen styrkkari olis kyllä aika kuul.
"kun kitara soi, ei itkeä saa, ei meluta saa, joku voi tulla ikkunan taa"
sgt
04.12.2005 11:13:24

??? en ymmärrä teitä kitaristeja, valitsin minä vaimonkin mm. ulkonäöllisistä syistä...
Spike
04.12.2005 11:28:18
??? en ymmärrä teitä kitaristeja, valitsin minä vaimonkin mm. ulkonäöllisistä syistä...

heh :D
So you did but did nothing. Sama meni mänät.
Les Fender
04.12.2005 13:14:08
Joo, mut vaemossakin kannattaa ajatella muitakin seikkoja kun miltä se näyttää olohuoneessa;)
Eli onko hyvät cleanit vai meneekö helpolla säröiksi. Kaikki eivät pidä jos on ihan liikaa botnea, varsinkaan jos sitä ei millään saa pois. Särötettynäkin saundin pitäisi olla sellainen että siittä myös konsonantit erottuvat, liika lämpeneminenkin on myös hyvä ottaa huomioon. Muista myös että tuollaiseen kevyeen kotikäyttöön monet mallit ovat aivan liian kovaäänisiä.
Monipuolisuutta korostaisin pitempiaikaisessa käytössä. Jos olet ajatellut lyhempiaikaiseen käyttöön niin muista että harvinaisilla/hankalilla ominaisuuksilla varustetuista voi olla vaikea päästä eroon, kovin montaa ei kannata samaan aikaan kotona pitää vaikka äkkinäisiä GAS oireita ilmaantuisikin.
Niin ja vielä! Ehdottomasti suositelen kotimaista.

Tosin.. puulaatikoon noiden kanssa joutuu ensin luultavasti itse...
Kitara tykkää kun sillä soitetaan!!
Jucciz
04.12.2005 14:02:22

Eli vaimoehdokkaat laitettiin riviin ja osoitit sormella parhaimman näköistä ja menitte naimisiin?
kalamies#11 >-)))>
« OSTAKAA! · räpellystä »
Gary the pine
04.12.2005 14:04:55
Joo, mut vaemossakin kannattaa ajatella muitakin seikkoja kun miltä se näyttää olohuoneessa;)
Eli onko hyvät cleanit vai meneekö helpolla säröiksi. Kaikki eivät pidä jos on ihan liikaa botnea, varsinkaan jos sitä ei millään saa pois. Särötettynäkin saundin pitäisi olla sellainen että siittä myös konsonantit erottuvat, liika lämpeneminenkin on myös hyvä ottaa huomioon. Muista myös että tuollaiseen kevyeen kotikäyttöön monet mallit ovat aivan liian kovaäänisiä.
Monipuolisuutta korostaisin pitempiaikaisessa käytössä. Jos olet ajatellut lyhempiaikaiseen käyttöön niin muista että harvinaisilla/hankalilla ominaisuuksilla varustetuista voi olla vaikea päästä eroon, kovin montaa ei kannata samaan aikaan kotona pitää vaikka äkkinäisiä GAS oireita ilmaantuisikin.
Niin ja vielä! Ehdottomasti suositelen kotimaista.

Tosin.. puulaatikoon noiden kanssa joutuu ensin luultavasti itse...

+
Unista nallea ei tökitä, se sanoo mur! ------>
Twinkle
04.12.2005 14:08:00
huomatkaa kohta "mm", nykysuomen kielessä kyseinen lyhenne tarkoittaa "muun muassa". Samalla tavalla kuin ulkonäkö saattaa olla yksi peruste muiden muassa myös vaimon hankinnassa niin se saattaa olla yksi seikka myös kitarakamoissa.

Varma en ole... kummastakaan tietenkään.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)