Aihe: Paskakitaristit
1 2 3 4 5 6
Pande
02.11.2005 09:13:35

Kyllähän tota vessassa/kylppärissä soittamista on harrastanu mm. Eddie Van Halen, miksi en siis minäkin? Nykyään tosin äärimmäisen harvoin.
At the over-matured sushi The Master Is full of regret.
EsaKukko
27.11.2005 19:29:14

Pakko kokeilla, ja oon tainnu joskus akustisen kanssa kokeilla jos en ihan väärin muista... mutta jos ois langaton lähetin systeemi ni sitte ois hyvä....xP
Necromuru
28.11.2005 12:00:38 (muokattu 28.11.2005 12:02:00)

Äpäpäpäp!! Se treenaa pikkauskättä!

Mistähän saisi sen ruudulla nähtävän harjoitusvideon. :)

E: Ja jos joku on löytäny netistä Bolon kitarakouluvideoita niin siinähän eräässä pätkässä Bolo on pöntöllä ja akustinen kourassa. "Tänään me soitetaan.... Aivan uskomatonta p***aa"
Olet juuri kirjoittanut m.nettiin linkin hauskaan tai kiinnostavaan juttuun. Joku muu on kuitenkin kerennyt tekemään sen jo aikaisemmin, joten linkkisi on wanha!
Tietysti Pauligin
28.11.2005 12:43:24
Perskeles. Pitää kokeilla. Ei kun seuraavaa paskahätää odottamaan.
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
-Prokitaristi-
28.11.2005 16:31:32
Pitää kyllä muistaa päästää oikeen kunnon röhöt sitten, kun te tuutte tänne muusikoiden.nettiin valittamaan pitkiä ja paksuja peräpukamianne ja saatte peräsuolikasvaimen sen takia, koska olette istuneet tunnin päivässä paskalla kitara kourassa.

_HOHO_
Repent
28.11.2005 16:48:51
Mistähän saisi sen ruudulla nähtävän harjoitusvideon. :)

Se on Trained Teens se video.
sammakonkutua
hanu767
28.11.2005 23:53:28
Itse harrastan sitä, että otan kitaran mukaan paskalle! Teen näin useinkin, mukavaahan se on! :D Harrastavatko muut tällaista?

Tätä varten hommasin marsun micro stackin viime jouluna.
lvis
29.11.2005 12:41:44
ei sitä puolen minuutin takia kannata kitaraa raahata. Ja hihnaakin pitäs nostaa, ettei nyt kitaraan kusis!

Eipäs. Voi sitä hihnaa laskeakkin.. hoho
Romantikkoitkijät #38
Necromuru
29.11.2005 12:45:29

Se on Trained Teens se video.

:DDD

Etten sanoisi BUSTED!
Olet juuri kirjoittanut m.nettiin linkin hauskaan tai kiinnostavaan juttuun. Joku muu on kuitenkin kerennyt tekemään sen jo aikaisemmin, joten linkkisi on wanha!
jonewsy
02.12.2005 20:35:28

Jimi Hendrixillä tais olla tapana mennä paskahuussiin viihtymään ja soittelemaan, akustiikan takia tietenkin. Itse olen aikaisemmin pyrkinyt tekemään sontimisesta viihtyisää virittämällä hevin kuuntelumahdollisuuden wc -tiloihin. Mutta tarkemmin kun ajattelee niin ahdistaa kyllä ihan vitusti repiä kitaraa kaulasta vaan siks että pitää mennä skeidalle! Tästä lähtien kyllä kitara menee sinne minne minäkin. Joo, tarvii viedä microstack huoltoon notta sen saa asennettua sinne sterkkojen viereen.
SjV
03.12.2005 23:33:19
Meikällä on tommonen lelukaupasta ostettu miniakustinen vessakitarana. Mahtuukin paremmin vessaan sen kans.
Stalkah
08.01.2006 17:38:57

voi jumalauta..!.!.!...!:::. eiks lehti riitä?
kummeli rulettaa ... ... noob öh, g00 !# %
tjw
08.01.2006 18:19:33
voi jumalauta..!.!.!...!:::. eiks lehti riitä?

Ei riitä, eikä edes kitara, vaan täysi rumpusetti pitää olla! Kerran yritin kasata settiä vessaan, mutta ei mahtunut kuin haitsu ja virveli. Sitten kaverin mummo tuli ja veti niin armottoman tuplapasarimättökompin, vääntäen samalla ripulia, että maa halkesi ja Turku muutti ranskaan.

Toim. huom. En omista rumpuja ja yllä oleva on fiktiota.

Anteeksi
Kuuntele ja vapise! Valkoinen Nalle Tähän on peruna haudattuna. Jo vuodesta 2005!
MasK oF SaNiTY
08.01.2006 21:24:18
yritin käydä MMv mallisen kanssa eikä oikein mukavalta tuntunu =P
Ei ole olemassakaan tyhmiä kysymyksiä.. Vaan tyhmiä ihmisiä jotka kysyvät niitä!
derble
08.01.2006 21:45:18
Legendan mukaan Ritchie Blackmore keksi Smoke on the Waterin riffin paskahuussissa! Ei mitenkään huonosti...Maailman ehkä tunnetuin riffi. :D
Repent
08.01.2006 21:46:02
:DDD

Etten sanoisi BUSTED!

khyl. voin lainata sen sulle.
mansikka
m.naksu
08.01.2006 22:07:48
Ei oo ikinä juolahtanu mieleen soitella paskalla... Tämän topicin jälkeen kyllä heräs mielenkiinto.. Täytyypi kokeilla.. Kuinkohan moni ottaa kitaran paskalle tän topicin jälkeen? :)
Aresius
09.01.2006 18:31:55
Otin tosa viikonloppuna kitaran paskalle mukaan ja meinasin unohtua siihen pöntölle istumaan. Rattosaa vessa-ajanvietettä ainakin. Nykyään kyl tuntuu muutenkin olevan kitara joka paikassa mukana.
Älä uhoa! Kuuntele kontrabassoa. Siinä on puuta. Siinä on jöpinää! THV-klubi #41 AKKK#8 Romantikkoitkijät #18
Doomsayer
09.01.2006 19:24:14
hahah, mahtava topicci! Ite en oo viel ehtiny ottaa kitaraa mukaan mutta kiusaus on ollut kyllä suuri! Eli olen siitä useasti fantasioinut :D

Sama juttu!!! Nyt odotan oikeesti ensimmäistä kertaa, et pääsis paskalle!! ;-)
Tästähän vois tehdä jokapäiväisen metodin...
Eräänä päivänä Jean Sibelius ilmoitti vaimolleen Ainolle aikovansa pistäytyä Kämpissä. Rouva kysyi kireänä, milloinkas herra aikoi palata sieltä kotiin. Tähän Sibelius antoi vastauksensa: - Aino hyvä, en minä tiedä. Minä olen säveltäjä, en ennustaja.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)