Aihe: Useful when gone
1
valje
05.12.2005 17:21:18

Ei nykyään kauheasti tuota kommentoimista harrasteta..?
*life is just a dream on the way to death*
gösplstorm
08.12.2005 15:24:30
Valehtelematta: ehdottomasti yhdet parhaista sanoituksista mitä olen täältä lukenut. Nää kuulostaa hyvältä, hyvä idea, ei liian abstrakti muttei kuitenkaan liian proosallinen, mahtavia kielikuvia, mitä muuta tästä voi sanoa? Jätän haukkumisen jollekulle muulle :)

täst tuli jo kylmiä väreitä
all remains of yesterdays

Toi on niin totta et tääl ei kommentoi kukaan ainakaan englanninkielistä tekstiä. Oon päättänyt nyt tehdä niin, että aina kun laitan tänne sanat, arvostelen sen jälkeen niin monta kirjoitusta kuin toivoisin itse saavani vastauksia omiin sanoihini. Tällä tavoin ne jotka valittaa liian vähästä kommentoinnista voi aina sit mennä vaan itseensä, en nyt puhu susta tai kenestäkään muusta suoraan vaan yleisesti :)
Pahin virheesi on aina myös viimeisesi. www.TheZippyWackos.com SAFBSRIYA #1
valje
10.12.2005 15:25:44

Kiitoksia kuitenkin kun itse vaivauduit kommentoimaan ja mukava kuulla että teksti toimii ainakin jonkun mielestä.:)
Oon kyllä iteki yrittäny kommentoida aina myös muiden teoksia, mutta jos olen vain samaa mieltä jonkun toisen kanssa tai jos sanoitukset eivät herätä mitään ajatuksia, jätän mieluummin kirjoittamatta.
Joskus täällä oli vilkkaampaa kommenttien suhteen.
*life is just a dream on the way to death*
Caizer Zalaat
12.12.2005 18:23:26
Morbiadia morbidia...
Ihan hyvä teksti, on vain suhteellisen vaikeata arvostella tekstiä ilman melodiaa ja laulua, mutta oikein oivallinen silti.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)