Aihe: Edge Pro III
1
-Ossi-
03.12.2005 13:26:57
Pitääkö Edge Pro III miten vireen? Millanen se on verrattuna ESP:n ja Jaskan lisenssi floikkiin?
I think we probably took the two-guitar thing, which was originally one of the first bands with probably Wishbone Ash to do that. I think we just took it into another area. - Adrian Smith
kuriken
03.12.2005 14:12:55 (muokattu 03.12.2005 14:14:24)
Olen kuullut sanottavan että Edge pro II ja III pitää vireen vuoden tai pari ja sitten metalli alkaa löystymään ja ei pidä virettä. Samaa tarinaa olen kuullu myös ESP ja Jacksonin lisenssi floikissa.

E: näin olen tältä forumilta lueskellut. Eli omakohtaista kokemusta ei ole.
Velli
03.12.2005 14:42:01
Pitääkö Edge Pro III miten vireen? Millanen se on verrattuna ESP:n ja Jaskan lisenssi floikkiin?

Pitää vireen ihan ok jonkun aikaa. Täysin vastaavaa laatua LTD:n ja Jacksonin lisenssitallojen kanssa.
McNulty
03.12.2005 15:06:10
Edge Pro III:n kestävyydestä ei ole sen suuremmin kokemusta pitkällä aikavälillä, mutta Edge Pro II on ainakin tutulla kestänyt ihan mallikkaasti nyt sen pari vuotta.

Tietysti jos kampea käyttää rajummin ja reilummin, niin sen ikä ja kesto varmasti lyhenevät radikaalisti. Siististi kun käyttää ja soittelee, niin kyllä sillä soittelee useammankin vuoden.

En muutenkaan ymmärrä tätä että aina puhutaan siitä "pitääkö talla vireen"... nimittäin kielilukot/satula ja virittimet ovat varmasti tärkeämmässä roolissa vireen kanssa. Toki tallan "veitset" kuluvat, mutta kyllä sen kitaran silti saa vireeseen.
Eye Of Horus - Official muusikoiden.net firestarter & instigator. Panzergeneral bonecrusher!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)