Aihe: Ylläpidolle
1
Leevo
03.12.2005 15:25:43

Eikö kosketinpalstaa voisi kitarapalstojen tapaan jakaa kahtia, eri palstat kosketinkamoille ja itse soitolle?

Vastaan vaikken olekaan ylläpitoa. Tosi huono idea. Ei täällä palstalla mitenkään liikaa keskustelua nytkään ole. Ennemmin sitten vaikka oma keskustelualueensa sustain- ja muille pedaaleille.
"Räkä-Malmi rääkyy ja mä oon ympäri lavaa." -Andy McCoy
Leikari
03.12.2005 18:32:16
Vastaan vaikken olekaan ylläpitoa. Tosi huono idea. Ei täällä palstalla mitenkään liikaa keskustelua nytkään ole.

komppaan

Ennemmin sitten vaikka oma keskustelualueensa sustain- ja muille pedaaleille.

kyllähän sustain-pedali kuuluu kosketinsoittoon, vaikka en sitä itse paljon käytäkään ;-)
Soitetaan jamia!
baron
03.12.2005 18:45:47

komppaan

kyllähän sustain-pedali kuuluu kosketinsoittoon, vaikka en sitä itse paljon käytäkään ;-)

Ei kai se sustain ketään häiritse?
Jos ei kiinnosta, ei kenenkään ole pakko käydä sitä lukemassa tai sinne kirjoittamssa.
My name is Baron, Sir Baron.
cubasisti
04.12.2005 11:59:53
Ongelma on varmaan se, että aina kun sustain-lätinään on tullut lisää lätinää (=aina), se näkyy keskustelualueiden listassa "uutena", vaikka mitään todellista uutta kirjoitusta ei ole tullut.
Fuzzy Boner
04.12.2005 13:10:10
Ongelma on varmaan se, että aina kun sustain-lätinään on tullut lisää lätinää (=aina), se näkyy keskustelualueiden listassa "uutena", vaikka mitään todellista uutta kirjoitusta ei ole tullut.

Älä oo niin varma. Siel puhutaan välillä eniten asiaa. Kannattaa seurata
Saapuilija
teroyk
05.12.2005 16:29:17
Ei kai se sustain ketään häiritse?
Jos ei kiinnosta, ei kenenkään ole pakko käydä sitä lukemassa tai sinne kirjoittamssa.

Niimpä. Suurimman osan ajasta en ole seurannut. Joskus kylläkin, mielenkiintoisimmat lätinät vois siirtää omiksikin aiheiksi joskus.
Onko 17 Midi-out:ia riittävästi? - Sä voisit ton Atarin 5 porttia vielä ottaa matkaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)