Aihe: Heviletti+Armeija?
1 2 3 4 5 6 7
khm
02.12.2005 17:39:44
Miten niin ei ole kaunis? :)
Olé!
Kirjoitus virhe
02.12.2005 19:39:23
Kesällä inttiin ja tukka pois. Muutama kyynel tietty tipahtaa kutrien mukana mutta eipä siellä oikeen tule hiusten kanssa toimeen. Mielummin ilman kuin että päässä on rasvamöykky täynnä elämää. Takaisin kasvatus on sitten vielä hirveämpää kun tietyssä vaiheessa ne näyttää typeriltä vaikka mitä tekisi.
HEAVYROCKPELLE.
JPQ
02.12.2005 19:40:46

Ei välttämättä nössöjä, mut kaljuja ainakin. Kaljuhan ei tunnetusti ole kaunis.

Todellakaan miten niin? enkä puolusta edellistä enkä itse ole kalju.
PS. ainakin luonnon kalju voi näyttää hyvältä.
Rattata
02.12.2005 22:57:46
Nykyään saa pitää hiusverkkoa armeijassa. Elikä sorit, mutta pidä letti.

Jotenkin tää herätti suurta hilpeiyttä kun ajattelin varusmiestä hiusverkko päässä.
blaa blaa blaa
THV-klubi #8
Super-Jari
02.12.2005 23:00:51
Pitkä letti on varmasti aika jeppis kahden viikon leirin jälkeen.
Ei ole vartiossakaan tylsää kun voi vaikka rupatella mulletin kanssa mukavia.
spade
03.12.2005 01:21:45
Kasvata intin jälkeen takas, muutenkin intis on paljon helpompaa, ku ei oo lettiä esim. ei tuu mitään ihottumaa kypärästä
Paskaks vaa, ei oo penniikää kiinni -Armeija mentaliteetti
Defrayer
03.12.2005 01:29:41
Minun kohdallani tilanne on semmonen, etta viela vuoden tai jotain kasvatan, sitten pidan siina ja armeijaan mennessa lahtee veks.

Harmittaa vain suunnattomasti, kun molemmissa suvuissa melkein kaikki miehet kaljuuntuvia, joten minulla ei ole toivoa kasvattaa kunnon moshausruoskaa armeijan jalkeen...Devin Townsend-look ei oikein nappaa, vaikka rangga onkin.
Pastilli? IMIK #15, IHKK #16, THV #17
Adonis
03.12.2005 17:28:33
Ei välttämättä nössöjä, mut kaljuja ainakin. Kaljuhan ei tunnetusti ole kaunis.

Oma provosoiva mielipiteeni, jota ei kannata otta tosissaan. Joillekkin kalju sopii kuin lakki jalkaan toisille taas paremmin.. Tosin en mä kävele kaduilla ja naureskele kaljuille ihmisille.. Paitsi "Suomen pojille" jotka kulkee kuula paljaana maihareissa, pilotissa, ja muissa jellona tuotteissa ja on kovia.

Täydellisen off topic
I shave my ass with a battle axe.
-Cale
03.12.2005 19:11:59
Ei pitkää fledaa tollasen pellekoulun takia kandee leikkauttaa, jos siitä tosiaan pitää niin paljon. itsekkin punninnut erilaisia vaihtoehtoja mutta kai se täytyy tukka leikata juuri kun sen on saanut kasvatettua sopivan pituseks. sivariinkaan ei oikeen viittis mennä.
Pelsi
03.12.2005 20:32:26
Pitkä letti on varmasti aika jeppis kahden viikon leirin jälkeen.
Ei ole vartiossakaan tylsää kun voi vaikka rupatella mulletin kanssa mukavia.

Jeppis pitkä letti on varmasti myös silloin, kun:
-Se jää RK:n erinäisten liikkuvien osien väliin
-Se tarttuu kypärään tahi sen hihnaan kiinni
-Se on täynnä hyönteisiä/risuja/lunta/paskaa muutaman tetsaus- ja asemaharjoituksen jälkeen

Ja kun oikeasti on sellainen kahden viikon leiri, jossa ei hiuksia pääse pesemään kuin kerran, jos sitäkään...
Juu heh...
Qsysi
03.12.2005 21:25:28
Mites muuten noin yleensä siellä ollaan mieltä irokeesista?
Ajattelin semmosen nyhtästä kun lähären.

Aamukamman mukaan ihan tapauskohtaista, suurimmassa osassa tiukka ei niinkuin värjätyillekkin hiuksille. Riippuu varmaan kyllä ihan että kuinka pitkäksi sen keesin meinaat siihen jättää.
Vastakkaisen sukupuolen lähestyminen on vähän niinkuin uiminen: Ois helvetin siistiä osata, mutta kun et osaa, pysy rannalla. - Härski
papitsu
03.12.2005 22:12:43
Aamukamman mukaan ihan tapauskohtaista, suurimmassa osassa tiukka ei niinkuin värjätyillekkin hiuksille. Riippuu varmaan kyllä ihan että kuinka pitkäksi sen keesin meinaat siihen jättää.

Minulla ei ole armeijjaan asiaa vielä moneen vuoteen mutta tuohon irokeesin pituuteen, että olisi melko hieno tuommoinen Ludvig Borga tyylinen..

http://austinwm.club.fr/HTLM/Photos … Ludvig_Borga_-_Anthony_Halme_04.jpg
IHAN OIKEESTI PIKKU GEE ON COOL! MULLA ON SEN KAIKKI KOLME LEVYÄ JA SEN KAHEKSAN SINKKUA!! JA SITTEN VIELÄ SE ERIKOIS LEVY SE XXS!! VÄHÄxx SE ON IHQ!!1
THV-Klubi #42 IHFC #5
tähtivaeltaja
04.12.2005 17:08:26
Nykyään saa pitää hiusverkkoa armeijassa. Elikä sorit, mutta pidä letti.

Jotenkin tää herätti suurta hilpeiyttä kun ajattelin varusmiestä hiusverkko päässä.

Se on kyllä huvittavan näköistä, mutta hirveämpää on kaivella niitä punkkeja, hirvikärpäsiä, tikkuja, ja yleistä mutaa sieltä takkusesta pehkosta, kun ei aina aikaa ole selvittäkään niitä.
'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -Frank Zappa
Steelgod
05.12.2005 00:16:06

En millään jaksa uskoa että pitkän tukan säilyttäminen armeijan aikana on sen paskan arvoista mitä siitä osaksensa saa. Ensinnäkin parin viikon leirin jälkeen se saattaaa näyttää, haista ja tuntua erittäin mielenkiintoiselta, puhumattakaan siitä kuittailusta mitä muilta saa osaksensa. Mutta tokihan se kysyy luonnetta, jotta käy armeijan pitkällä letillä,
Let the leather bang.
Super-Jari
05.12.2005 09:51:56
En millään jaksa uskoa että pitkän tukan säilyttäminen armeijan aikana on sen paskan arvoista mitä siitä osaksensa saa. Ensinnäkin parin viikon leirin jälkeen se saattaaa näyttää, haista ja tuntua erittäin mielenkiintoiselta, puhumattakaan siitä kuittailusta mitä muilta saa osaksensa. Mutta tokihan se kysyy luonnetta, jotta käy armeijan pitkällä letillä,

Tuo ensimmäinen lause on oikeastaan ihan kaikki mitä tarvii sanoa. Jos ei muuten keksi miten päästä silmätikuksi niin varmasti onnistuu helpoiten pitkien hiusten kanssa. Ellei sitten ensimmäisessä iltavahvarissa kerro omaavansa homoseksuaalisia manlover-viettejä.
Pallisti
05.12.2005 10:08:31
No mulla on tällä hetkellä kolme viikkoa sitten klaniksi ajeltu pää ja mulle huomauettiin mun "hiuksista" lomille lähtiessä.. Kalju meillä pitäisi olla.. Joo kohta taas lettiä ajamaan :)
"Vaadimme Pallistin pallit kehiin!!" -kid ego www.collarbone.tk
L.C.F
05.12.2005 10:24:09
Pitkäletti voi tuntua melko villiltä kolmen viikon leirin jälkeen. Että kyllä mä ainaki leikkaan lyhyeks sitteku se aika tulee.
Ratiritiralla kutsuu valhalla! Pastilli?
Super-Jari
05.12.2005 12:21:34
Sen verran pitää selventää että eihän se leireily silti sitä meinaa että ei pesulle pääse ollenkaan, mutta väittäisin että ei riittävästi.
lucbass
06.12.2005 13:56:14

no mä pelkäsin tota juttua sillo ku mulla oli pitkä letti(yli vuos sitte) ja meinasin et meen sivarii sen takia. mut kuitenki ite leikkasin lettini suhkoht lyhyeks eikä oo haitannu näin jälkee päin(tosin nyt alkaa olla sitä pituutta melko paljo) et toi heviletti kausi saattaa mennä siihe mennessä ohi ku se armeija alkaa. varsinki jos siihe on jotai 3-5 vuotta vielä.
god hates us all
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)