Hetfield 02.12.2005 21:39:49 | |
---|
olen luopunut toivosta '...and justice for allin' jälkeisen metallican suhteen täysin. Niinkuin Kirk sano Guitar Worldin tammikuun numerossa, joka täällä ei oo vielä ilmestynyt, Metallica on menettäny monia faneja sen takia että on kokeillut eri tyylejä. Ei jaksa kuulemma samanlaista kovin pitkään. Saa nähä tuoko Rob funkahtavaa saundia seuraavalle levylle. Metal up your Ass | Not only do I not know the answer... I DON'T EVEN KNOW WHAT THE QUESTION IS!!! |
Mesikehrääjä 02.12.2005 22:51:01 | |
---|
Tästä tehdään varmasti myös tosi-tv-sarja. Hahaha kyllä. Naurettavaksi mennyt kyllä Metallican touhu. Musiikki on nykyään sivubisnestä. |
Hetfield 02.12.2005 23:18:26 | |
---|
Hahaha kyllä. Naurettavaksi mennyt kyllä Metallican touhu. Musiikki on nykyään sivubisnestä. No et kai nyt ottanut tosissaan tota tositv-sarjaa? Ei varmasti tehdä =D Metal up your Ass | Not only do I not know the answer... I DON'T EVEN KNOW WHAT THE QUESTION IS!!! |
mie 03.12.2005 11:12:23 | |
---|
Niinkuin Kirk sano Guitar Worldin tammikuun numerossa, joka täällä ei oo vielä ilmestynyt, Metallica on menettäny monia faneja sen takia että on kokeillut eri tyylejä. Ei jaksa kuulemma samanlaista kovin pitkään. Saa nähä tuoko Rob funkahtavaa saundia seuraavalle levylle. Mutta toisaalta uskon että bändi on saanut tyylin vaihdoksillaan paljon uusia faneja. Ja se, että ei jaksa samanlaista kovin pitkään, voi olla totta monen muunkin artistin kohdalla (ei AC/DC:n). Itselläni ei tietenkään ole tästä kokemusta, mutta olen aina ajatellut, että artistin ei tarvitse tehdä sitä mitä fanit haluavat, vaan sitä miltä itsestä tuntuu. |
Hetfield 03.12.2005 11:18:47 | |
---|
Mutta toisaalta uskon että bändi on saanut tyylin vaihdoksillaan paljon uusia faneja. Ja se, että ei jaksa samanlaista kovin pitkään, voi olla totta monen muunkin artistin kohdalla (ei AC/DC:n). Itselläni ei tietenkään ole tästä kokemusta, mutta olen aina ajatellut, että artistin ei tarvitse tehdä sitä mitä fanit haluavat, vaan sitä miltä itsestä tuntuu. Aivan. Metal up your Ass | Not only do I not know the answer... I DON'T EVEN KNOW WHAT THE QUESTION IS!!! |
Mesikehrääjä 03.12.2005 11:36:21 | |
---|
No et kai nyt ottanut tosissaan tota tositv-sarjaa? Ei varmasti tehdä =D En tosissani ottanut, mutta Metallica on itsessäänkin nykyisin sellainen vitsi, ettei mitään siihen liittyvää kannata ihan vakavissaan ottaa :D |
Hetfield 03.12.2005 12:00:37 | |
---|
En tosissani ottanut, mutta Metallica on itsessäänkin nykyisin sellainen vitsi, ettei mitään siihen liittyvää kannata ihan vakavissaan ottaa :D Ahaa. Metal up your Ass | Not only do I not know the answer... I DON'T EVEN KNOW WHAT THE QUESTION IS!!! |
Mulle on ihan vitun sama mitä ne pelleilee, kunhan uusi levy vaan rokkaa. Tyhmät teot johtuvat siitä, että jokainen on oman itsensä orja. |
carnation 03.12.2005 13:38:48 | |
---|
No niin, paskakin muuttuu suklaaksi jos siinä päällä lukee Metallica. =) Niinpä, Kill'em all on ainakin ihan huono. Jamesin äänikin on siinä niin teini, kuten myös Lightningilla ja Puppetsillakin. Ei sitä jaksa kuunnella, menee hyvät biisit pilalle. Tuollaista kuraa mitä Load, Re-load (vai miten se menee) ja St.Anger ovat, niin ei olisi yksikään levy-yhtiö suostunut julkaisemaan jos kyseessä ei olisi Metallica... Kummaa kitinää. Load on ihan vitun kova levy täynnä hyviä biisejä, vaikkakin se on roimasti ylipitkä levy, 4 biisiä ois voitu napsia pois. Okei, myönnetään että Reloadillakin on liikaa täytebiisejä, mutta silti se on parempi kuin sietämättömän paskoilla soundeilla pilattu Justice. Low Man's Lyric on suorastaan upea veto. Loadin King Nothing, House Jack Built, Bleeding Me, Hero Of The Day ja The Outlaw Torn ovat lähellä mestariteoksia. St. Anger nyt on muuten vain helvetin hyvä ja rohkea levy mahtavilla soundeilla, sanokaa mitä sanotte. Tai sitten kaikki johtuu siitä, että ne Batteryt, Enter Sandmanit ja For Whom The Bell Tollsit on niin puhkikuunneltuja, että tulee jo korvista ja perseestä ulos. |
saha 03.12.2005 13:56:19 | |
---|
Niinpä, Kill'em all on ainakin ihan huono. Jamesin äänikin on siinä niin teini, kuten myös Lightningilla ja Puppetsillakin. Ei sitä jaksa kuunnella, menee hyvät biisit pilalle. Ho. Kill 'em All onki minusta paras levy juuri sen tekemisen meiningin ja yksinkertaisen aggressiivisuuden tähden. Ei tarvi olla hyvä laulaja kuulostaakseen hyvältä. >-)))> #2 Punttisika #5
"kuuntelette musaa jossa porukalla on kireetä nahkaa munien ympärillä ja sanotte jotain kaulaliinaa noloksi." -pliksu |
etnopoju 03.12.2005 15:39:15 | |
---|
Niinkuin Kirk sano Guitar Worldin tammikuun numerossa, joka täällä ei oo vielä ilmestynyt, Metallica on menettäny monia faneja sen takia että on kokeillut eri tyylejä. Ei jaksa kuulemma samanlaista kovin pitkään. Saa nähä tuoko Rob funkahtavaa saundia seuraavalle levylle. ei minulla ole ongelmaa tyylillisten asioiden muuttuminen, vaan tässä tapauksessa se, että se uusi tyyli on mun mielestä surkeaa vesitettyä paskaa verrattuna esim. justiceen. |
etnopoju 03.12.2005 15:42:12 | |
---|
Kummaa kitinää. Load on ihan vitun kova levy täynnä hyviä biisejä, vaikkakin se on roimasti ylipitkä levy, 4 biisiä ois voitu napsia pois. Okei, myönnetään että Reloadillakin on liikaa täytebiisejä, mutta silti se on parempi kuin sietämättömän paskoilla soundeilla pilattu Justice. haloo, entä se st. angerin paistinpannu kilkatus? totta kyllä, että justicen saundit on kamalat, mutta mulle on tärkeämpää ne biisit kuin saundit. st angerilla kusee taas molemmat; se muka alternative rock yhdistettynä tuplien polkemiseen ja metallikliseisiin on noloa. |
Nazareth 03.12.2005 16:54:23 (muokattu 03.12.2005 16:56:48) | |
---|
Metallicasta olis muute hiton mukava jutella mutta jostain syystä se menee aina helvetinmoiseks piikittelyks ja mollaamiseks. Mutta, toivotaan hyvää levyä. St. Angerilla on kyllä hyvät hetkensä vaikka en hirveesti siitä pitäny. Kill 'em All onki minusta paras levy juuri sen tekemisen meiningin ja yksinkertaisen aggressiivisuuden tähden. Ei tarvi olla hyvä laulaja kuulostaakseen hyvältä. Tätä komppaan täysillä ja plussaa tulee. "Yks olut ja yks lapin kultaIMIK #27 AKKK#6 |
Mr. Mustard 03.12.2005 17:00:59 | |
---|
Kattelkaa vaan vanhoja levyn kansia, minä kuntelen musiikkia, vaikka olisi pakattu p*skanruskeisiin pahvikansiin;) "Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..."
- Lemmy Kilmister |
carnation 03.12.2005 17:04:36 | |
---|
haloo, entä se st. angerin paistinpannu kilkatus? Olen muuten varmaan ainoa, jonka mielestä se kurkkupurkkivirvelisoundi on hiton toimiva. totta kyllä, että justicen saundit on kamalat, mutta mulle on tärkeämpää ne biisit kuin saundit. st angerilla kusee taas molemmat; se muka alternative rock yhdistettynä tuplien polkemiseen ja metallikliseisiin on noloa. Justicella olisi melkein Metallican parhaimmat biisit, mutta kun sitä levyä ei yksinkertaisesti pysty kuuntelemaan niiden soundiensa puolesta. St. Angerilla saattaa olla metallikliseitä (paitsi kitarasooloja), mutta ainakin METALLICAkliseet heitettiin kunnolla romukoppaan. Onneksi Kirkin wahwah-sooloja ei sillä levyllä ole ja musiikillisestikin St. Anger on minun mielestäni astetta mielenkiintoisempi ja uskaliaampi tapaus. Tuntuu, ettei kukaan St. Angeria mollaava ole kuunnellut sitä levyä kuin kerran läpi, jos ollenkaan. Sanotaan vaan totutusti että kaiken Black Albumin jälkeisen Metallican on pakko olla paskaa ja musiikkikin on ihan nu-metallia koska Jamesilla on pipo siinä yhdessä videossa. |
carnation 03.12.2005 17:06:33 | |
---|
ei minulla ole ongelmaa tyylillisten asioiden muuttuminen, vaan tässä tapauksessa se, että se uusi tyyli on mun mielestä surkeaa vesitettyä paskaa verrattuna esim. justiceen. No silloinhan sinulla nimenomaan ON ongelma tyylillisten asioiden muuttumisen kanssa, jos uusi tyyli on mielestäsi surkeaa vesitettyä paskaa. (??) |
Juugeli 03.12.2005 17:18:26 | |
---|
Minun mielestä St. Anger on ihan hyvä levy, mitä nyt soundit on ihan kamalat ja hyvätkin biisit on yleensä pari-kolme minuuttia liian pitkiä. Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8
Pastilli? |
Hetfield 03.12.2005 17:34:57 | |
---|
Metallicasta olis muute hiton mukava jutella mutta jostain syystä se menee aina helvetinmoiseks piikittelyks ja mollaamiseks. Joo näin se vaan on... Metal up your Ass | Not only do I not know the answer... I DON'T EVEN KNOW WHAT THE QUESTION IS!!! |
aku.miettinen 03.12.2005 17:44:07 | |
---|
Joo näin se vaan on... Olisi aika tylsä lukea aihetta, jossa olisi pelkkää kehumista? Loadilta ja Reloadilta löytyy kummaltakin muutama todella hyvä kappale, mutta kokonaisuutena nämä ovat kuraa. Itselläni ei ole mitään tälläistä tyyliä vastaan. Hetfieldin ääni on kyllä todella hyvä noilla Loadeilla toisinkuin St.Angerilla joka on jo todellista kuraa. |
Nazareth 03.12.2005 17:45:21 | |
---|
Olisi aika tylsä lukea aihetta, jossa olisi pelkkää kehumista? Niimpä, mutta on tylsää lukea aihetta mikä o lähes suurimmalta osaltaan haukkuja. Onhan se hyvä että tulee keskustelua. Meen jo, takki o päällä. "Yks olut ja yks lapin kultaIMIK #27 AKKK#6 |