Aihe: Perheenlisäystä, Jackson Rhoads Pro
1 2
Invader
30.11.2005 12:38:56
Pakko nyt mainita, mutta onko tuo niin halpa? 750e, kun on aika paljon. Tietenkin Schaller tuo hintaa lisää. Noita kitaroita sai kuitenkin uutena aikoinaan 4500 markalla (ovh. taisi parhaimmillaan olla 7500mk). Mutta tosiaan, varmasti hyvä kitara ja hyvä että sait rahoille vastinetta. Itseltäni löytyy Kelly Pro EMG-mikeillä ja olen kitaran myyntihintaa puolivakavissani miettinyt.

No jos ajatellaan mitä tuolla hinnalla saa uutena niin ei se minun mielestä mikään riistohinta ollut. Lähin vaihtoehto tälle, Kevin Bond Rhoads, maksaa päälle tonnin uutena. Ilman laukkua. Ja käytettynä niitä harvemmin liikkuu. Eikä speksitkään ihan täsmää(pentagrammi-inlayt, ei kaulamikkiä).

Näiden ensimmäisten Pro-sarjalaisten hinnat on viime aikoina muutenkin kivunnut pikkuhiljaa ylöspäin tasaisen varmasti.

Jos/kun tämä kitara mulla pysyy hamaan tulevaisuuteen asti, niin ei tuo 780e vuosikausia kestävästä laadukkaasta kitarasta ole mielestäni paljon. Tokihan niitä unelmakauppoja, kuten tuo Ben_D:n RR-1T, tulee vastaan silloin tällöin mutta en kyllä jaksanut odottaa kauempaa :)
Tai sitten ei..
apuri
30.11.2005 13:04:00
Pakko nyt mainita, mutta onko tuo niin halpa? 750e, kun on aika paljon. Tietenkin Schaller tuo hintaa lisää. Noita kitaroita sai kuitenkin uutena aikoinaan 4500 markalla (ovh. taisi parhaimmillaan olla 7500mk). Mutta tosiaan, varmasti hyvä kitara ja hyvä että sait rahoille vastinetta. Itseltäni löytyy Kelly Pro EMG-mikeillä ja olen kitaran myyntihintaa puolivakavissani miettinyt.

Noita Professionaleja on monenlaisia. 90-luvun alun parhaissa malleissa on helmiäislogo ja alumiiniset takapleksit, joista tunnistaminen on helpompaa.

Onko sun kelly helmiäislogoinen kaula läpi rungon mallinen?
Tais olla noi paremmat prot jossain 10 000 -12 000mk aikoinaan.
RG
30.11.2005 13:18:28
Upea skeba!
Viper51
30.11.2005 14:01:57
Hieno kitara tuo on!

Harmi, kun noita vanhoja Rhoadseja liikkuu
käytettynä aika vähän.
Vousku
30.11.2005 14:16:18 (muokattu 30.11.2005 15:06:26)

Kaiffari, jolta oman RR-Pro:n ostin (juu sellainen helmiäislogoinen) kertoi ostaneensa sen aikoinaan uutena musamaailmasta 8500mk:n hintaan. Itse ostin sen karvan alta 5000mk:n vuonna 1999. Paljohan se rahaa oli alta parikymppiselle jampalle, mutta päivääkään en ole katunut.

EDIT: Jahas, ja Herra Invader on muuten pörrömiehiä. Moccamaster ja kaikkea.
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä.
Räbbänä
30.11.2005 15:02:53
Perkule sulla on samanlainen leivänpaahdin kuin mun mummolla.

On kyllä komia kitara. Taas alko tehä mieli RR kitaraa. Haluaisin kiinteätallaisen RR:n aktiiveilla.
Muistakaa lapset! Festareilla kannattaa varoa 1) [b] Satu-setiä [/b] 2) [b] Namu-setiä [/b] 3) [b] Sentencediä [/b]. Jälkimmäinen aiheuttaa vakavan hevimusiikin riippuvuuden. Nuo kaksi ensimmäistä voi siis unohtaa.
Super-Jari
30.11.2005 15:08:37
Hieno on. Väristä en tykkää. Onneva.
Jaskanpoika
30.11.2005 16:01:49
Ärgh, sinä se aina jaksat mainita tuosta puoli-ilmaisesta RR-1T:stäsi :P
Kiinteätallainen oli itselläkin hakusessa mutta oikeastaan ainut vaihtoehto olis juurikin tuo RR-1T. Sitä vaan harvemmin on tarjolla ja järkevään hintaan. Että tähän piti "tyytyä" tällä kertaa :)

Pitääkö itekkin mainaasta Jaskaskan RR1:sestä josta maksoin upouutena 1060$....:)

Mutta perhana kun komea keppi! Oon tommosia täältä suomenmaalta kans metsästäny mutta harvoin niitä tulee vastaan...
Saundi lähtee peräreiästä!
Invader
30.11.2005 17:01:59 (muokattu 30.11.2005 17:03:43)
Jahas, ja Herra Invader on muuten pörrömiehiä. Moccamaster ja kaikkea.

Pörrömiehiä?

Jos nyt totta puhutaan niin nuo kuvat on napsittu porukoitten keittiössä. Helkkari kun on vaikeaa muuten räpsiä töissäkäyvän ihmisen päivänvalokuvia, kun lähtee töihin niin on pimeää ja kun tulee töistä niin on pimeämpääääää..

Mutta joo, moccamaster itselläkin on, ei sen jälkeen viitsi halpiskeittimen litkua juoda :P

Pitääkö itekkin mainaasta Jaskaskan RR1:sestä josta maksoin upouutena 1060$....:)

Älä mainitse :)

Mutta perhana kun komea keppi! Oon tommosia täältä suomenmaalta kans metsästäny mutta harvoin niitä tulee vastaan...

Enpä ole minäkään nähnyt vielä ainuttakaan.
Tai sitten ei..
RG
30.11.2005 17:12:34
Taas alko tehä mieli RR kitaraa. Haluaisin kiinteätallaisen RR:n aktiiveilla.

Sulla on mun ajatukset!
North
30.11.2005 17:52:05
Hieno on, jos 780€:n hintaan kovan laukun kanssa tulisi vastaan niin en kyllä epäröisi ostaa vaikka kaksi Rr mallista kitaraa jo löytyykin.
Onnea ja hyviä soittohetkiä.
Invader
01.12.2005 15:26:25
Tai sitten ei..
hemma
01.12.2005 16:56:08
Juuri samanlainen skitta kuin itselläni, paitsi itselläni on 1994 malli. Täytyy sanoa vielä, ettei häpeä usa sarjalle yhtään! Tuo Pro-sarja on kyllä laadukas.
Perjantai päivä...perkele! Se on ylihuomisen jälkeen taas maanantai...
DZN
01.12.2005 18:37:57
Oman vuoden -90 RR pron ostin 2000 markalla eli noin 320€ vuonna 2001. Hävettää vieläkin, oli aika halpa. Kyllä niitä liikkuu mutta pitää pitää silmät auki.

Meinasin saada ostettua Tampereelta -93 soloist pro jacksonin eräästä nimeltä mainitsemattomasta soitinkaupasta 3000 markalla. Myyjä juoksi paniikissa väliin, kun liikkeen omistajan kanssa kävelin kassalle päin. Muutama muu onkin ehtinyt kassalle ja saanut soittimen "hieman" halvemmalla siitä kaupasta.
*Kitaristi*
01.12.2005 18:41:50

Mistä tohon hintaan?
Shagrion
04.12.2005 23:39:07 (muokattu 04.12.2005 23:51:09)

tyylikkään ostoksen teit toivottavasti vaan on yhtä hyvä ku miltä näyttää ;) itseltäni löytyy jacksonin custom shop kitara 90-luvun alusta ja on kyllä loisto keppi kuten myös tuo oma rhoads malli ja minusta toi hinta on aika perusluokkaa tämän luokan keppeihin.
Christians to ashes, angels to dust
Swan
04.12.2005 23:59:50
Johan on asiallisen oloinen ja näköinen kepula! Kerpeleellisen runsaasti onnea vaan tältäkin suunnalta!

JTL:lläkin tuollainen taisi olla, tosin valkoisena. Meikäläisen makuun parempi väritys, mutta eiköhän tuollakin nätisti humppaa veivata.
DOOOOO NOT WAAAAAAANT!!!11
>-)))> #26
Tori:
Ostetaan Total Guitarin numero 137
Invader
05.12.2005 00:49:27
tyylikkään ostoksen teit toivottavasti vaan on yhtä hyvä ku miltä näyttää ;) itseltäni löytyy jacksonin custom shop kitara 90-luvun alusta ja on kyllä loisto keppi kuten myös tuo oma rhoads malli ja minusta toi hinta on aika perusluokkaa tämän luokan keppeihin.

Juu, kyllä toi helkkarin hyvä on. Todella helpposoittoinen ja toi kaula sopii käteen kuin nyrkki silmään. Sopivan leveä ja paksu eikä mikään kapea lituska.
Tuota omaa custom King V:täsi on tullut käytyä kuolaamassa useaampaan kertaan, pirun hieno! Ja olipa se kokoelmas näemmä lisääntynyt yhdellä RR:llä.

Itsellekin tuli nyt sellainen fiivis tästä Jaskasta että ei kyllä varmana jää ainoaksi laatu-Jacksoniksi minulla. Lissee on saatava!

Johan on asiallisen oloinen ja näköinen kepula! Kerpeleellisen runsaasti onnea vaan tältäkin suunnalta!

JTL:lläkin tuollainen taisi olla, tosin valkoisena. Meikäläisen makuun parempi väritys

Tänk juu. Valkoinen olisi itsenikin mieleen parempi ollut mutta eipä ole hirveästi ollut tarjolla. Eikä näitten kanssa ilmeisesti kannata nirsoilla tai jää ilman :)

mutta eiköhän tuollakin nätisti humppaa veivata

Todellakin veivaa, nimittäin tuo mid-boostiksi luulemani potikka osoittautuikin lopulta boost/cut-potikaksi. Keskiasennossa tavallinen humpparisoundi, siitä kiinnipäin portaaton puolitus. Ja aukipäin sitten hönkää lisää. Mikkiratkaisun puolestä tällä soittas melkeen mitä tahansa. Ulkonäkö onkin sitten eri asia :)
Tai sitten ei..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)