Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Olavi Uusivirta
1 2 3 4 5 6
Ari-77
13.10.2005 13:09:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Varmaan olet tietoinen siitä, että televisioituna livetunnelmasta häviää 57%, tapahtui esiintyminen vaikka sitten pop-klubissa. Pointit, mitkä esitit viimeiseksi ovat pelkästään sun omia mielipiteitä, joten niihin en ota kantaa.
 
Juu en tiennyt tarkkaa prosenttilukua,mutta kiitoa sinun nyt tiedän. Ja aivan oikein,minun mielipiteeni ovat minun mielipiteitäni eikä niihin tarvitsekaan ottaa kantaa.
 
transfer complete
Järvihirviö
13.10.2005 15:42:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu en tiennyt tarkkaa prosenttilukua,mutta kiitoa sinun nyt tiedän. Ja aivan oikein,minun mielipiteeni ovat minun mielipiteitäni eikä niihin tarvitsekaan ottaa kantaa.
 
Aivan, samoin pitäisi sinun suhtautua prosenttilukuihini.
 
arvid70
13.10.2005 18:51:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mukavan oloinen tyyppi. Ja mitä olen pari biisiä kuullut, ihan kelpo musiikkiakin tekee.
 
Tehkää ite parempaa!!!111!!111

 
niin justiin, ja antakaa mulle soinnut toho Helppo olla onnellinen kappaleeseen.
 
KAUPPIAAN PUHETTA!!
Rattata
13.10.2005 18:57:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

niin justiin, ja antakaa mulle soinnut toho Helppo olla onnellinen kappaleeseen.
 
C, D ja Am7.
 
valametti olj hajonna muanantaena nii laetettiin kunnon paskoo sisälle nii sammu sitten. THV-klubi #8
JCM
13.10.2005 19:01:37
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen kuullut ainoastaan sen "Raivo härkä" biisin ja se on mielestäni ihan kauhea biisinä. En pidä sellaisestä tuotantotyylistä lainkaan, Olavista itsestään en tosiaan osaa muodostaa mitään mielipidettä mutta saattaahan hänestä potentiaalia löytyyäkin.
 
Ei vaan tule koskaan olemaan mun juttu, luulen.
 
Grazy Mama & Daddy Ritchie
Blood Rockers
"..tää oli ihan suunniteltu juttu!"
JCM
13.10.2005 19:05:59
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Varmaan olet tietoinen siitä, että televisioituna livetunnelmasta häviää 57%, tapahtui esiintyminen vaikka sitten pop-klubissa. Pointit, mitkä esitit viimeiseksi ovat pelkästään sun omia mielipiteitä, joten niihin en ota kantaa.
 
Minä en, mistä muuten tuo 57% tulee ja kuka sen on mitannut?
 
Siis selväähän on, että televisioituna fiiliksestä katoaa paljon, mutta miten se on noinkin tarkkaan saatu mitattua?
 
Minusta live vs. tv-live on lähes täysin eri juttu, eli olisin sitä mieltä että prosenttiluku on lähempänä 80.
 
Grazy Mama & Daddy Ritchie
Blood Rockers
"..tää oli ihan suunniteltu juttu!"
arvid70
13.10.2005 19:35:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

C, D ja Am7.
 
Häh? tossako ne oli, ei mun puukorvat nyt kyl ymmärrä =(
 
KAUPPIAAN PUHETTA!!
Jäärä
22.11.2005 14:45:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täytynee lähteä levykauppaan. Ne pari biisiä, mitä tältä uudelta levyltä olen kuullut, ovat hemmetin hyviä. Se Dave Lindholmmainen fraseerauskaan ei särähdä korvaan kovinkaan pahasti.
 
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
Tympee Huttunen
22.11.2005 17:51:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On helppoo olla onnellinen-kappale on kyllä hyvä.
 
Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti?
Mrezzye
01.12.2005 20:51:38
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä on! Pitää varmaan levy ihan ostaa. Enpä muista milloin olisin viimeksi hankkinut suomalaista poppia, ihan suomenkielisillä lyriikoilla varustettuna, mutta nyt pitää. Mielestäni sanoitukset on ihan loistavia Irrallaan ja Helppo olla onnellinen -biiseissä. Muutenkin kyseiset rallit on erittäin toimivia ja varsinkin ensin mainittu soi jatkuvasti päässä jo toista viikkoa. On The Rocksiin 15.12. keikalle ehdottomasti.
 
Teille jotka olette kuulleet koko "Me ei kuolla koskaan" -levyn: Onko albumi kokonaan tiukkaa tavaraa, vai eroaako vain nämä radiosoitot edukseen?
 
Sanokaa mitä lystäätte, mutta MINÄ olen oikeassa... ainaskin jos en ole vasemmassa.

MYY MULLE IBANEZ JEM !!!


Pentinpuro
02.12.2005 23:28:46
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laulutyylistä ainakin minä olen välillä kuulevani vähän Dave Lindholmia, johtuisikohan sitten siitä että Uusivirta on monesti Davea hehkuttanut.
 
Samat tunnelmat. Dave löytyi välittömästi.
 
HaloOfFlies
03.12.2005 01:06:47 (muokattu 19.01.2006 18:20:33)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On helppoo olla onnellinen-kappale on kyllä hyvä.
 
Komppaan.
 
Lainasin tuon Me Ei Kuolla Koskaan-levyn kirjastosta ja kyllä oli suorastaan upea kokonaisuus. Ehdottomasti parhaita kotimaisia levyjä tänä vuonna ja parhaita ikinä. Varsinkin Hautalaulu oli hieno.
 
First they steal your mind and then they steal your soul
Zigura
08.12.2005 15:37:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huh huh, onpas täällä kiivasta keskustelua... Mutta asiaan:
Tällä hetkellä en Olavia laittaisi singer/songwriter nimikkeen alle. Äkkiseltään se voisi siltä vaikuttaa, mutta kappaleet ovat kuin ovatkin sitä kertsivetoista poppia. Ei se porkkanakaan lantuksi muutu vaikka se itse sanoisikin niin.
Kovin nousujohteinen on Olavi Uusivirran ura ollut. Eka levy oli sitä yhden-kahden tähden kamaa kun taas tämä uutukainen on jo kolmen luokkaa. Taisi olla Suessa Olavin uuden levyn arvostelun otsikossa, että kolmas kerta toden sanoo. Hope so...
Henkilökohtaisesti toivoisin lisää huomiota suomalaisille singer/songwritereille, kun nykyään he eivät esim. listamenestystä tunnu saavan. Toivottavasti tekstini ei tunnu liian kaksinaismoraaliselta, kun aluksi lyttään lupaavan alun ja sitten toivon menestystä ;) It's a fine line...
 
Haastattelija: -Seppo Räty, mikä on ensi kauden tavoitteenne? Seppo: -Jos viistoista vuotiasta sais...
Epämuusikko
08.12.2005 15:42:33 (muokattu 08.12.2005 15:44:27)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Henkilökohtaisesti toivoisin lisää huomiota suomalaisille singer/songwritereille, kun nykyään he eivät esim. listamenestystä tunnu saavan. Toivottavasti tekstini ei tunnu liian kaksinaismoraaliselta, kun aluksi lyttään lupaavan alun ja sitten toivon menestystä ;) It's a fine line...
 
Siksi he ovat singer/songwritereita eivätkä musician/leadvocalist/composereita.. Kuka niitä haluaa bändiin? Vertaa: rumpalien soololevyt.
 
Hymiö tähän, mutta en oo täysin trollina liikenteessä. Onhan noita hyviäkin, mm. Joni Mitchell
 
"It's hard to have a relationship in this business, man. You're always travelling, keeping weird hours, you know. It's gonna take a very special woman, you know.... or a bunch of average ones". -Bill Hicks
Tupuna
28.01.2006 09:54:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Komppaan.
 
Lainasin tuon Me Ei Kuolla Koskaan-levyn kirjastosta ja kyllä oli suorastaan upea kokonaisuus. Ehdottomasti parhaita kotimaisia levyjä tänä vuonna ja parhaita ikinä. Varsinkin Hautalaulu oli hieno.

 
Komppaan. Hautalaulu ilmestyi luultavasti singlenä, ainakin näin sivusilmällä MTV:ltä Hautalaulusta tehdyn videon. Kaunis kappale on. Älyttömän kiva harmoniakoukku jonkun säkeistön lopussa. Tuollaista enää harvoin kuullaankaan!
 
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Tempura
28.01.2006 10:11:03 (muokattu 28.01.2006 10:13:35)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jotenkin mun egoni vastustaa, mutta mä alan tykkäämään Olavista. En kuitenkaan seksuaalisesti. Hautalaulu oli ihan vitun hieno. Tietenkin haluaisin että se olisi rosoista ja täynnä tuskaa ja itkuverta, mutta minä olenkin vähän idiootti. En mä välttämättä sanoisi singer/songwriteriksi, kun se on minulle enemmän kuin pelkkä kuvaus. Mutta kyllä se niin lähelle menee kuin vaan voi. Onhan se vähän tuotettua ja nättiä mutta vittu, mä tykkään. Olen tyytyväinen, koska oikeasti millään tavalla minua koskettamatonta paskaa suolletaan joka paikasta ihan tarpeeksi.
Jotenkin olen kuulevinani noissa poijjaan biiseissä jotain semmoista mitä en ole vähään aikaan kuullut.
 
Sitten oli joku toinenkin. Mitenkäs se meni, radiosta kuulin. "Hän ei tule mua vastaan, vaikka kuinka tahtoisin", vai mikä se oli? Vähän kliseetä joo, mutta yllätyin. Kukas sen vetää? Diggasin autossa salaa, kun siellä ei kukaan huomaa, paitsi jos on kyydissä ja hereillä.
 
THV-Klubi #7 Romantikkoitkijät #12
nikomati
28.01.2006 11:42:32
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Komppaan.
 
Lainasin tuon Me Ei Kuolla Koskaan-levyn kirjastosta ja kyllä oli suorastaan upea kokonaisuus. Ehdottomasti parhaita kotimaisia levyjä tänä vuonna ja parhaita ikinä. Varsinkin Hautalaulu oli hieno.

 
mikäs se eka sinkku tolta levyltä oli? Se ainakin oli ihan vitun hyvä.
 
Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä
Toveri
28.01.2006 12:25:08
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sitten oli joku toinenkin. Mitenkäs se meni, radiosta kuulin. "Hän ei tule mua vastaan, vaikka kuinka tahtoisin", vai mikä se oli? Vähän kliseetä joo, mutta yllätyin. Kukas sen vetää? Diggasin autossa salaa, kun siellä ei kukaan huomaa, paitsi jos on kyydissä ja hereillä.
 
Samae Koskinen, Sister Flo-yhtyeestä. Levynsä julkaistaan 8.2.
 
Romantikkoitkijät #2
100€ hetero -kerho
Tupuna
28.01.2006 14:21:57 (muokattu 28.01.2006 14:23:04)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mikäs se eka sinkku tolta levyltä oli? Se ainakin oli ihan vitun hyvä.
 
Irrallaan. Jos tarkoitat siis sitä nopeaa biisiä. Erittäin hyvä biisi, näin anyway.
 
EDIT: Tempura, hienoa, ettet enää yritä olla rangga nabbomies, vaan olet ymmärtänyt arvostaa Olavia hyvien biisien takia. :)
 
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
nikomati
28.01.2006 14:22:32
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Irrallaan. Jos tarkoitat siis sitä nopeaa biisiä. Erittäin hyvä biisi, näin anyway.
 
joo se se tais olla.
 
Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «