Aihe: Music123:sen ja Thomannin "vertailu"
1
WM
02.12.2005 20:46:44
Kertokaa + ja - näistä nettimyymälöistä.
onko jotain mikä on toisessa parempaa ja toisinpäin.
Eroaako ne toisistaan laadun/hinnan/maksun suorittamisen/ tai jonkun muun suhteen?
wanhat WM mehiläiset
Mrezzye
02.12.2005 20:51:14

Ensin mainittu on jenkeissä, joten hintoihin kannattaa lisätä verot, ennen kuin tietää oikean hinnan, jonka tuotteista joutuu maksamaan. Thomannin hinnoissa ne on jo lisätty, jos vaan on sitä suomenlippua painanut siinä etusivulla.
Sanokaa mitä lystäätte, mutta MINÄ olen oikeassa... ainaskin jos en ole vasemmassa.

MYY MULLE IBANEZ JEM !!!

kuriken
02.12.2005 20:54:44
Eikös Music123 ole amerikkalainen liike? Eli sieltä tilatessa taitaa tulla suuret rahti kulut kun lähettävät tuotteen Amerikasta. Ja rahdin lisäksi vielä lätkähtää verot päälle. Thomann on saksalainen liike EU:n sisällä niin ei ole toimitusongelmia ja tuntuu olevan suosittu liike euroopan sisällä. Moni m.nettiläinenkin on tuota käyttänyt ja tuntuu olevan luotettava liike kilpailukykyisine hintoineen.

Eli suurimmat erot noiden välillä on että Music123 on Amerikkalainen. Tämän syystä kannattaa enemmin käyttää Thomannia.
WM
02.12.2005 21:02:04
Niin. nämä erot itse havaitsin.. Mielestäni 123 on suurempi valikoima, MUTTA oudot merkit minulle. Thomanniin luottaisin enemmän, olen kuullut monia ongelmia 123 maahantuonnin kanssa.. ei ole tullut perille ilman lisämaksuja tai on tullut väärää kamaa.
wanhat WM mehiläiset
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)