Aihe: Ilosaarirock vm. -03
1 2 3
Anonyymi muusikko
16.07.2003 14:25:11
Ihan hyvä festari. hyvät kelit ja muutama hyvä pändikin. kelpaa mennä ensi vuonna uudestaan.
"nuoleminen ja nieleminen ovat eri asioita"
jenni.rotten
16.07.2003 15:38:58 (muokattu 16.07.2003 15:45:34)
Juu tästä herääkin kysymys siitä et mitä pirua mä leirintäalueelle olin menossa??Sinnehän olis tarvinnut sen rannekkeen.. No humalakin oli melko mahtava, joten turha tässä on mitään järkevää syytä etsiä...

Minen kylläkää muista olitko ees menossa sinne kunhan vain joku semmonen hyypiö siinä häröili.

EDIT: Ei mullakaan mitään ranneketta leirintäalueelle ollut... ainakaan siihen asti kunnes kaveri löysi maasta sellaisen.
Sekunda jo eläessään - kusipää jo syntyessään
jenni.rotten
16.07.2003 15:44:23
En kyllä nyt saa mieleen, mutta jos huomiseen mietin niin tiedä vaikka. Mutta siis minä olin jotakuinkin tän näkönen.

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Blenderhead

Toki minä vaatteitaki vaihdoin, mutta hattu oli sama koko viikonlopun ajan. Mietin suuresti ja yritän saada mieleen kuvas.

Öyyyrrggghh.
Ja kyllähän mä tuon jätkän muistan! Tuli meinaan huomattua tuo lätsä, kun sattuu kovasti olemaan samanlainen kuin kaverillanikin :) Elikkä lähinnä tuosta lätsästä sinut tunnistan :)

Hitto kun alkaa itseäkin tosiaan nyppimään kun huomaa tietävänsä suunnilleen jokaisen.
Blenderhead
16.07.2003 21:52:25

+ Meininki
+ Raised Fist
+ Eläkeläiset omasta mankasta
+ Ensimmäiset leirinnässä
+ Kaikki muu

- Kuumuus
- Saksan lippu pöllittiin
- Rahaa meni paljon
- Matka-ajat 9-10h per suunta

Paras festarimeininki ikinä.

Kyllä se eläkeläiset oli parempi livenä siellä teatteriravintolassa. Jopa loistava. Ja tulipa päästyä Kristianin kanssa kuvaanki. Wau! Niin ja rahaa muuten meni ja paljon. Eikä se menny ruokaan.
Punk is the personal expression of uniqueness that comes from the experiences of growing up in touch with our human ability to reason and ask questions." -Greg Graffin
Blenderhead
16.07.2003 21:57:01

Öyyyrrggghh.
Ja kyllähän mä tuon jätkän muistan! Tuli meinaan huomattua tuo lätsä, kun sattuu kovasti olemaan samanlainen kuin kaverillanikin :) Elikkä lähinnä tuosta lätsästä sinut tunnistan :)

Hitto kun alkaa itseäkin tosiaan nyppimään kun huomaa tietävänsä suunnilleen jokaisen.

Minä en kyllä sinua muista. Siis ainakaan noiden tuntomerkkien perusteella. Jos kuva löytyis niin hyvällä säkällä. Se oli siis vinkki. Joten jos kuvan nään niin varmaan muistan.
Punk is the personal expression of uniqueness that comes from the experiences of growing up in touch with our human ability to reason and ask questions." -Greg Graffin
Embryo
17.07.2003 01:30:06
Hähhää, joo, tulipas häröiltyä ilosaaressa. Bändejä tuli nähtyä ihan kiitettävästi; Donkkarit, YUP, (Don Johnson Big Band), CMX, (Sonic Youth), (Guano Apes), (Martti Servo & Napander), (Kauko Röyhkä), Sonata Arctica, Ismo Alanko Säätiö, Zen Cafe ja (Moonspell).. ja Jabben bändiäkin käytiin sunnuntaina vilasemassa..
Tässähän tuntomerkit meikäläisestä jos joku sattui huomaamaan:
-h*lvetin punainen iho (palo oikein kunnolla, tässä on pari päivää revitty nahanriekaleita)
-lakkina enimmäkseen paita, jossa luki notta "Tämä narttu puree"
-typerä ilme
-lisäksi hilluttiin kohtuu kuuluvasti kaveriporukassa missä yks soitti kitaraa (Chckmate prkl pääs jopa letkajenkkaa johtamaan landolansa kanssa) ja oleskeltiin siinä raviradan parkkipaikan portilla sunnuntai-iltana.
jenni.rotten
17.07.2003 18:42:40
Minä en kyllä sinua muista. Siis ainakaan noiden tuntomerkkien perusteella. Jos kuva löytyis niin hyvällä säkällä. Se oli siis vinkki. Joten jos kuvan nään niin varmaan muistan.

Kuvaa mulla ei netissä (yleisön pyynnöstä) olekaan. Joten taidan jäädä sinulle pelkäksi Mysteeri Henkilöksi :)
Blenderhead
17.07.2003 21:14:33

Kuvaa mulla ei netissä (yleisön pyynnöstä) olekaan. Joten taidan jäädä sinulle pelkäksi Mysteeri Henkilöksi :)

No damn! Muuten tuo keesi on hyvä tuntomerkki, mutta kun ei jääny ihan yhteen se keesipäiden määrä. Oli niitä jokunen.

Nyt kyllä oikeesti häirihtee.
pegi69
18.07.2003 16:20:40
ihan ykkönen oli festareilla Guano Apes. Jopa parempaa kun se hässiminen kuumassa teltassa jonkun hirviän kotkan kanssa...:P Ainaskin ku vertas pari vuotta sitten käyneeseen Apesiin ni niitten lavaesiintyminen oli muuttunu ihan älyttömästi...ihan tajuton meno oli eikä se johtunut pelkästään minu hirviästä humalatilasta...Ilotulitus kruunas sitten sen keikan kokonaan ja biisit oli valittu kyllä loistavasti....ei voi muuta sanoa kun että ääni oli kähiä sen keikan jälkeen. Muuta hyvää Ilosaareen ei sitten mahtunukkaan....CMX oli ainakii miunlle tosi kova pettymys...Viis kertaa oon kyseisen bändin nähny livenä ja tuo oli jo surkeeta meininkiä...Säälittää kun ei noi vanhan ukot jaksa enää rokata.....:( harmi sinäänsä...
pegi69
18.07.2003 16:22:32
Ainiin ja Happoradion suloklubi keikka tiettysti oli ja parasta antia ilosaaressa....murrr...
Blenderhead
18.07.2003 20:34:28

ihan ykkönen oli festareilla Guano Apes. Jopa parempaa kun se hässiminen kuumassa teltassa jonkun hirviän kotkan kanssa...:P Ainaskin ku vertas pari vuotta sitten käyneeseen Apesiin ni niitten lavaesiintyminen oli muuttunu ihan älyttömästi...ihan tajuton meno oli eikä se johtunut pelkästään minu hirviästä humalatilasta...Ilotulitus kruunas sitten sen keikan kokonaan ja biisit oli valittu kyllä loistavasti....ei voi muuta sanoa kun että ääni oli kähiä sen keikan jälkeen. Muuta hyvää Ilosaareen ei sitten mahtunukkaan....CMX oli ainakii miunlle tosi kova pettymys...Viis kertaa oon kyseisen bändin nähny livenä ja tuo oli jo surkeeta meininkiä...Säälittää kun ei noi vanhan ukot jaksa enää rokata.....:( harmi sinäänsä...

Mutta...kyllä...käytät...enemmän...pisteitä...kun...minä...ja...se...on...paljon...;)
jenni.rotten
21.07.2003 00:13:35
No damn! Muuten tuo keesi on hyvä tuntomerkki, mutta kun ei jääny ihan yhteen se keesipäiden määrä. Oli niitä jokunen.

Niinpä, mutta enpä minä ainakaan nähnyt itseni lisäksi yhtäkään mustahiuksista keesipäätä. Muilla oli punaisia ja vaalkoisia.

Lisäksi mun keesi oli ns. "neljällä piikillä" eli tötteröllä. "Piikkikeesejäkään" ei näkynyt lisäkseni kuin yksi jätkä, jolla silläkin oli ainakin metrin letti :)
Blenderhead
21.07.2003 09:23:30

Niinpä, mutta enpä minä ainakaan nähnyt itseni lisäksi yhtäkään mustahiuksista keesipäätä. Muilla oli punaisia ja vaalkoisia.

Lisäksi mun keesi oli ns. "neljällä piikillä" eli tötteröllä. "Piikkikeesejäkään" ei näkynyt lisäkseni kuin yksi jätkä, jolla silläkin oli ainakin metrin letti :)

Oli siellä ainakin yks mustakeesinen tyttö sinun lisäks. Ja olihan niitä piikkikeesejöki muutamia. Tosin ei mustia.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)