cobfan 10.07.2003 22:13:56 | |
---|
Mikä olisi suht helppo(ja hyvä) hevibiisi(sooloineenkin) opetella soittamaan. oon soitellu jonkin verran esim. bodomin biisejä mutta eihän ne soolot ainakaan mene vielä yhtään hyvin.. Death and Black metal!!!!!!!! |
Fadead 10.07.2003 22:46:41 | |
---|
Mikä olisi suht helppo(ja hyvä) hevibiisi(sooloineenkin) opetella soittamaan. oon soitellu jonkin verran esim. bodomin biisejä mutta eihän ne soolot ainakaan mene vielä yhtään hyvin.. Metallican Fade to black.... Suht helpot soolot. Varsinkin loppusoolossa saa harjoitusta pikkaukseen. A Tout Le Monde |
Sleepless 10.07.2003 23:09:49 (muokattu 10.07.2003 23:11:13) | |
---|
Metallican Fade to black.... Suht helpot soolot. Varsinkin loppusoolossa saa harjoitusta pikkaukseen. Seuraavat on aika helppoja death/black metal kappaleita joita itse tykkään soitella. Mättöä ja sahausta: Satyricon - Mother North Satyricon - Forhekset (hieno loppu tuossa kappaleessa) Dimmu Borgir - kaikki kappaleet Old man's child - Return of the night creatures (intro nostattaa karvoja jostain syystä) Old man's child - My demonic figures Burzum - WAR! (tosi helppo ja jopa mun faija tykkää ton kitara riffistä. Vargin laulusta se ei niinkään.) Perinteistä metallia/heviä: Metallica - kaikki levyt Black albumiin asti + uusin Iron Maiden - Tusinoittain hyviä kappaleita. Soolot melko perinteisiä --> kuulostaa vaikeilta, mutta pienellä treenillä onnistuu. Black Sabbath - Paranoid (varmaan jo osaat? Jos et niin opettele!) Muut saa listata lisää... mä lähen nukkumaan. Ostetaan Jacksonin talla --> jt500/jt580 double locking tremolo. Tarjoa myös Schallerin floikkia. |
noir 10.07.2003 23:12:55 | |
---|
Megadethiltä, ainakin Youthanasia levyltä, löytyy helppoja riffejä renkuteltavaksi. Lisäksi Black Sabbathia kannattaa harjoitella jo ihan yleissivistyksen vuoksi. Knowledge is power, France is bacon. |
Snowblind 10.07.2003 23:46:25 | |
---|
Megadethiltä, ainakin Youthanasia levyltä, löytyy helppoja riffejä renkuteltavaksi. Lisäksi Black Sabbathia kannattaa harjoitella jo ihan yleissivistyksen vuoksi. Juuri niin. Todellakin aukko sivistyksessä jos ei osaa Paranoidia (ja keikoilla menee lukkoon kun "soittakaa Paranoid" huuto raikaa). Black Sabbathilta kannattaa todellakin muitakin biisejä harjoitella ja myös Ozzyn materiaalia voisi harkita. Helppoja ja kivoja soitella. Joo |
Cletus Awreetus 10.07.2003 23:53:38 | |
---|
Black Sabbath - Iron Man -"- - Fairies Wear Boots Kiss - Lick It Up Metallica - King Nothing Rainbow - Man On The Silver Mountain Tosimiehet tiluttavat, ja paljon!! |
Ozzman 12.07.2003 18:14:01 | |
---|
Jos Metallica kiinnostaa niin For Whom The Bell Tolls on todella helppo. Paska ei haise jos se on puhdasta! |
mathias 13.07.2003 21:39:22 | |
---|
Megadethin Youthanasialta löytyy todella helppoja, timanttisia kuningasriffejä. Esim: Addicted to Chaos, The Killing Road, Blood of Heroes, Youthanasia, I Thought I Knew It All.... Mahtavaa. Neron työtä nämä. Kitara on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä -J. Hynynen- |
Jucciz 14.07.2003 15:26:49 | |
---|
Kantsii opetella muitakin kuin hevibiisejä, laajempi näkemys ei yleensä ole pahitteeksi. Oppiipahan muutakin kuin hevisointuja ja pentatonista e-molliskaalaa. :) Miten ois vaikka.. CCR: Down on The Corner, Up around The Bend, Travelin' Band Eagles: Hotel California, Take It Easy, Life in The Fast Lane Red Hot Chili Peppers: Under The Bridge Guns n' Roses - Sweet Child o' Mine, Welcome to The Jungle Gary Moore - Still Got The Blues Dire Straits - Sultans of Swing, Money for Nothing vaikkapa tuommoisia. |
Mutilator 14.07.2003 15:47:48 | |
---|
Jaah, kuinkas vaikeeta sitä tarttet? DT:n Images And Words-lätyllä nyt on kaikki biisit helkkarin hyviä, mutta siittä nyt ei kannata ehkä alottaa. No, miten ois W.A.S.P.? Ei oo ainakaan vaikeudella pilattuja, bändin kans soitellessa fiilis ihan taivaissa ;-) Varsinkin Animal (Fuck Like A Beast) ja Mean Man on ihan kybällä tykkejä. Queensrychellä on paljo kivoja riffejä. "Dude, if you're like 555, then you must be so old. Er..." |
JarnoH 14.07.2003 16:15:13 | |
---|
Kantsii opetella muitakin kuin hevibiisejä, laajempi näkemys ei yleensä ole pahitteeksi. Oppiipahan muutakin kuin hevisointuja ja pentatonista e-molliskaalaa. :) Heh, niin totta. Tosin itse soitan vaihtelun vuoksi joskus tuollaista kamaa, kuten Megadeathin Youthanasia ja Metallican Master of Puoppets. " La ballerina si chiama bella rusa " |
BenGlenton 15.07.2003 00:04:41 | |
---|
Perinteistä metallia/heviä: Metallica - kaikki levyt Black albumiin asti + uusin metallican uusin on aika kaukana perinteisestä, hehe.. enkä tarkoita positiivisessa mielessä ;) mutta tosiaan vanhat metallicat ja guns'n'rosesit on hyviä treenausbiisejä.. |
Ap07 16.07.2003 13:48:04 | |
---|
Hyvä biisi on apulannan 'lupasit mulle'' |
vekku 16.07.2003 14:52:35 | |
---|
Hyvä biisi on apulannan 'lupasit mulle'' :EEEEEEEEE Dire Straits - Sultans of Swing toi on kyl jees. Hevimpää: Metallicalta vaikkapa One, Nothing Else Matters, Fade to Black, Iron Maidenilta vaikka wasting love (helppo) Ibanez RG550BK
Epiphone Les Paul std
Laney TF200 |
PoLFus 16.07.2003 14:59:30 | |
---|
Megadethiltä, ainakin Youthanasia levyltä, . heh...aika mättöä olisi rust in peacella ~ jokainen zänssi on mahdollisuus ~ |
heh...aika mättöä olisi rust in peacella komppeja ~ jokainen zänssi on mahdollisuus ~ |
mikko1 19.07.2003 11:00:22 | |
---|
minusta gunnareiden biisit eivät kyllä ole kovin helppoja...ainakin jos ne haluaa soittaa just niinkun levyllä. joo mut siis helppoa heviä Danzig. No joo eipä mulla muuta sanottavaa. "We don't care what you say, fuck you!" The Germs - Fuck You |
vekku 19.07.2003 11:48:41 | |
---|
minusta gunnareiden biisit eivät kyllä ole kovin helppoja...ainakin jos ne haluaa soittaa just niinkun levyllä.
tartteeko ne soittaa just niiku levyllä, levyllä luultavasti käytettä paljon kitararaitoja nuihin filleihin sun muihin. ettei ne välttämättä yksin kaikki onnistu. eiks pääasia oo se että kuulostaa hyvältä/samalta. Ibanez RG550BK
Epiphone Les Paul std
Laney TF200 |
Dick Parker 19.07.2003 15:39:19 | |
---|
Darkthrone: Transylvanian Hunger |