Verratkaapa näitä vehkeitä soundiltaan. Englin soundin tiedänkin mutta minkälainen toi VHT:n soundi on. - |
pekurides 02.12.2005 20:43:48 | |
---|
mulla oli monta vuotta pitbulli ja se on kyllä mainio peli, Riippuu vähän minkä vuotinen että mitkä putket siin on mulla oli 5x el84 ja kyllä on vieläkin ikävä vehjettä.(ikinä ei pitäs myydä vanhoi pois kyllästymisen takia!) Siin oli ehkä paras cleani saundi mitä tiiän ja tosi asiallinen kaiku, säröä löyty pari osastoa lead boostilla ac/dc-metallica ja tosi paksu ja tuhti saundi. Lead saundi rikas ja HELEVETIN lämmin!!! oikee kiehu perkele! ainoo nega mitä siin oli on tuo keskialuevoittoinen honotus mistä toiset tykkää ja toiset ei mutta equlla senki saa aisoihin ja silloin hain enempi scuupattua metallicaa ni... Hyvä vehke pakko sanoa ostasin uuden tilalle (tai saman takas) jos ois ylimäärästä, SAUNDIA oikeesti löytyy eikä mitään onnetonta sirinää ja kirskunaa. Taipuu moneen menoon mutta ei ehkä kuitenkaan eka vaihtoehto ubermetalliin enempi rankka rokkipeli.,. ja ne cleanit ,vou! |
pekurides 02.12.2005 20:50:02 | |
---|
ai nii, miun mielestä VHT paksumpi ja tummempi, vähemmän sirinää ja ei juuri mitää ylimääräsiä hurinoita ja häiriöääniä. Löysempi särö ehkä buugimainen vähän. perustuu powerball testiin ja siin taas on parempi metallisärö. mutta rokki/bluuskuvioihin VHT ehdottomasti parempi! (mun mielestä):) |
JMzz 02.12.2005 21:42:27 (muokattu 02.12.2005 21:44:01) | |
---|
Kiitos kattavasta vastauksesta pekurides. Tekis kyllä mieli testailla jossain tommosta. Muutamalta muultakin jannulta oon kuullu kehuja tuosta VHT:stä... taitaavat olla vähän harvassa tosin kun nuo, että testaamaan pääsis. Jos jollain ois turun seudulla nii jos mitenkään mahdollista niin mielellään käväisisin joskus testimässä. - |
N33m0 03.12.2005 02:29:48 | |
---|
mulla on VHT:n putkipäättäri, puhdasta laatua suoltavat sieltä tehtaalta... slow music for slow people |
drlecter 03.12.2005 10:28:12 | |
---|
Kuulostaa siltä että VHT saattais olla se mun juttu. Eipä ole näkynyt Top Soundissa vielä sellaista. |
maza 03.12.2005 10:47:38 (muokattu 03.12.2005 10:49:15) | |
---|
Ennen kuin Hanok vastailee, niin kommentoin ihan piruuttani sen Pittbullia. Päätteessä on 4x EL84, se viides on varattuna kaikua varten. Päätteen soundi on mielestäni varsin Marshall-henkinen, ihan tuosta putkityypin valinnasta johtuen. Kuten useimmissa EL84:sta käyttävissä nykystyrkkareissa, Pittbullissakin ajetaan putkia liian korkealla jännitteellä -> putket kuluu aika nopeasti. Kaiun soundi on hyvä, mutta mitään kovin ihmeellisiä surffikaikuja tuosta ei irtoa. Rokkihommiin kyllä toimii. Etuspuolelta sen verran, että Clean-soundi on kohdallaan; helisevä, fendermäinen soundihan se. Clean-kanavasta irtoaa kovalla myös hyvät seiskarirokit - tällöin tosin volaakin alkaa olla ns. riittävästi. Säröpuoli on mun mielestä aika Marsu-henkinen, tosin gainia on reippaasti enemmän - metallipuolikin taipuu siis. Engleistä en sen kummemmin tiedä, paitsi että niissä taidetaan käyttää 6L6:ia tai EL34:ia päätteessä -> perstuntumalta olettaisin, että putket kestävät kauemmin. EDIT: Tulipa mieleen että nyt taisin puhua paskaa. Nämä kommentit koskevat siis vanhemmanmallista Pittbull 50/84 nuppia. VHT:kin on tainnut siirtyä käyttämään nykyisin EL34:ia päätteessä, mikä on Hyvä Juttu. |
maza 03.12.2005 10:48:35 (muokattu 03.12.2005 10:48:54) | |
---|
tuplat |
pekurides 03.12.2005 20:34:52 | |
---|
metalliin engl ja rokkiräimeeseen ja blues/jazz sooliluun pitbull. juu niitä VHT vehkei on vaikee löytää, musmaailma tuo jotain maahan mutta eipä tunnu olevan missää hyllyssä valmiina muutaku näitä ehkä maailman parhai päätteitä (itellä VHT 2150 ja perkele kyllä LÄHTEE!) ja kalliitakin olevat ku käsityönä ovat amerikkalaiset rokkarit tehneet ( niin luki takaseinässä:) |
JMzz 03.12.2005 21:07:10 (muokattu 03.12.2005 21:08:03) | |
---|
metalliin engl ja rokkiräimeeseen ja blues/jazz sooliluun pitbull. juu niitä VHT vehkei on vaikee löytää, musmaailma tuo jotain maahan mutta eipä tunnu olevan missää hyllyssä valmiina muutaku näitä ehkä maailman parhai päätteitä (itellä VHT 2150 ja perkele kyllä LÄHTEE!) ja kalliitakin olevat ku käsityönä ovat amerikkalaiset rokkarit tehneet ( niin luki takaseinässä:) Heh pitäs sitten varmaan ostaa molemmat sekä joku fenkun putki lisäksi kun tulee soiteltua ihan mitä mieleen juolahtaa. Kaikki mikä kuulostaa hyvältä ;). musamaku kun liikkuu jostain Opethista aina Camel:iin ja välissä nii hulluna kaikkee, että tosta tämänhetkisestä Flextone II XL:stä on ollu ihan jopa iloakin. Flextonessa vaan ärsyttää se kompromissin näkyminen soundissa.. - |
nikander 03.12.2005 21:16:38 | |
---|
|