Aihe: Engl Screamer ja EL34
1
askomiko
01.12.2005 13:19:48
Moro! Screameri on putkiremontin tarpeessa, ja oon ny tuumaillut että EL34:t voisi olla paljolti rokimmat. Onko kukaan moisia kokeillut, notta onko kokemusta soundista? Jos ei niin joudun olemaan koekaniini, kunhan rahaa joskus olisi.
Veni, vidi, flatus.
Tulin, näin, pierin.
oiva tumpeloinen
01.12.2005 14:11:25
Moro! Screameri on putkiremontin tarpeessa, ja oon ny tuumaillut että EL34:t voisi olla paljolti rokimmat. Onko kukaan moisia kokeillut, notta onko kokemusta soundista? Jos ei niin joudun olemaan koekaniini, kunhan rahaa joskus olisi.

Eipä ole suoranaista kokemusta Screamerin kanssa, mutta mulla pörisee Englin etunen EL34:lla ladatun päättärin kanssa.

Jos kiinnostaa, sitä päättäriä voisi tietysti pyöräyttää sun Screamerin perässä (muistelisin, että vaikutat pääkaupunkiseudulla). Sillä siitä varmaankin sais parhaimman kuvan. Pikana keskustelu siitä lienee viisaampaa, kuin täällä jauhaminen.
Joq
01.12.2005 14:56:14
Jos sitten kokeilette niin laittakaahan julkisesti kommentteja! :) Olisi itselläkin hankintalistalla nimittäin Screameri, ja kaikki mahdollinen tieto kiinnostaa.
Jucciz
01.12.2005 15:12:05
Jos testaat, osta sitten kunnon EL34:t äläkä mitään Sovtekeja. Itse olin kyllä tyytyväinen soundiin kun Bandmaster tuli taloon EH:n 6L6-putkilla ladattuna, mutta kun vaihdoin siihen vanhat Philipsit (TAD, NOS), laite vasta TODELLA heräsi henkiin. En aikaisemmin olisi uskonut, miten paljon eri merkkien pääteputkissa voikaan olla eroa.

Esimerkiksi C-mallin Svetlanat lienevät hyviä EL34:ia "suht helposti" saatavilla olevista putkista. Ei pidä sekoittaa uusiin Svetlanoihin.
http://www.uraltone.com/kauppa/product_info.php?products_id=17
kalamies#11 >-)))>
« OSTAKAA! · räpellystä »
askomiko
01.12.2005 17:09:05
Joensuussa vaikutan. Svetlanan C:t oli ykkösehdokkaat listalla, toinen olisi nuo wanhat Phillipsit jotka lojuu kaapissa, mutten taida niitä raaskia tämmöseen vahvariin laittaa.. :) Etuastetestailuitakin pitää tehdä jollain hyvemmillä putkilla. Opintotuki tulee ensviikolla, pitänee uhrata siitä leijonanosa putkiloihin, ja kysellä Kankaanpäältä onko paljolti hauskoja wanhoja putkia tallessa.
Veni, vidi, flatus.
Tulin, näin, pierin.
askomiko
03.12.2005 01:25:51
Eihän se originaalikunnossa niitä syö, mutta kaikkiin ongelmiin on ratkaisu...
Veni, vidi, flatus.
Tulin, näin, pierin.
Swan
04.12.2005 19:57:21
Kevvo.
DOOOOO NOT WAAAAAAANT!!!11
>-)))> #26
Tori:
Ostetaan Total Guitarin numero 137
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)