Aihe: DXMG Thomannilta?
1
teukka
02.12.2005 14:51:59
Noniin nyt sitten kattelen tollasta mallia, kun tuo DK27D ei ollutkaan hyvä vaihtoehto.
Tuon on varmaan kelpo peli,kun olen vanhoja juttuja täältä lukenut.
Talla siinä ilmeisesti on se jt580 lisenssi floikka mutta kai ihan toimiva?
Kelpaisi kyllä tallatonkin malli mutta ei ole oikein tahtonut löytyä sopivaa.
Onko joillain samanlaista itsellään?kiinnostaisi kokemuksia kuulla.
Saatan kysellä typeriä vielä jatkossakin joten yrittäkää kestää:)

Tuossa:
http://www.thomann.de/thoiw3_jackson_dxmg_blk_prodinfo.html
Ze Kink
02.12.2005 14:58:40
Mihin ne kielet laitetaan jos ei ole tallaa? :D
Kyllä tuo ihan kohtuullinen tuohon hintaan on. Itse tosin mielummin ostaisin jonkun Ibanezin Rg5xx-sarjalaisen. Ovat about samoissa hinnoissa ja paremmalla tallalla, ja yleensä vaihdettu mikit. Ne ovat juuri tuon Jaskan huonoimmat puolet. Talla piti kaverilla vireen about vuoden, sen jälkeen alkoi heittelemään ikävästi. Mikit ovat myös aika tuhnusaundiset, ilmeisesti HZ H2 tai H3. Kyllä se nykyään hyvä kitara on, kun talla ja mikit on vaihdettu. On vain tullut aika lailla lisää hintaa.
I JUST WANNA RIDE MY MOOOTORSÄÄÄHHH.... CLE
teukka
02.12.2005 17:59:04
Onhan se tietysti niin että varmaan nuo vanhemmat olis parempia mutta
kun olen sen verran pihalla näistä skeboista kun en vuosiin ole sellasta enää kädessä pitänyt niin harrastelijasta on kyse kuitenkin.Paskempikin varmaan riittäis mutta silti.Tulee sit sekin vastaan että jos käytettyä etsii niin ei osaa arvioda edes kuntoa kunnolla ja sit saattaa tulla virheita jotka sit syö rahaa jos jotain pitää kunnostaa.Uudessa olis taas kaikki ehjää ja säädöt suht kohdallaan,ehkä.
Jacksonit on aina jostain syystä aina olleet hyvännäköisiä ja hyvän merkin maineessa että sellaisen haluaisin senkin takia.
En nyt etsi sitä parasta vaan riittävän hyvää harrastelijalle mutta myös sellaista joka miellyttää silmää.:)
teukka
02.12.2005 18:30:17
Tuota mallia on siis tehty jo pitkään ja sitten on uusittu talla ja mikit ajan saatossa niinkö?Kuten sanoin olen pihalla:)
Sama vissiin kuin autojen kanssa että lastentaudit pikkuhiljaa karsitaan.
Uudessa mallissa aina jotain vikoja.Olenko jäljillä?
Hinta tuntuis olevan mulle ainakin budjetissa...
Mixeri75
02.12.2005 19:35:58

No, ite "jaska" miehenä sanoisin et mielummin toi kun ibanez, koska se "kaulan touch" on noissa erilainen (mun mielest parempi). Tosiaan ei varmaa faktaa oon noitten nyky mikkien tasosta, pikkubroidin bändin molemmat kitaristit kyll soittaa tollasilla Maiden tyylistä heavyä ihan kyballä, joten ei ne ihan paskat siis oo...
-AK-
02.12.2005 20:24:31
On se talla ihan hyvä, mutta ei vastaavaa tasoa kuin OFR. Jos muuten hyvän yksilön löytää niin hardwaren + mikit + elektroniikan voi vaihtaa, eikä niiden arvo mene pois myöhemmin. Nehän voi käyttää uudelleen vaikka vanhan kitaran myisikin pois, vaihtaa vaan vanhat osat takaisin.

Kannattaa kotimaisistakin kaupoista kysellä hintoja, ei mitään halvimpia kauppoja oikeasti tuo Thomann kuitenkaan kokemusten perusteella ole.
gearholic
02.12.2005 21:24:48
Kyllä tuo DXMG ihan käypä peli on, itse ajattelin ostaa kakkoskepiksi. Hyvä soitettavuus ja kaulasta tykkäsin todella paljon. Mikit kyllä vaihdan samantien EMG:n 81/85 settiin.

Ja kun tuosta ulkonäkö asiasta mainitsit, niin kyllähän tuo Jackson silmää miellyttää. ;)
Jaskanpoika
02.12.2005 21:40:00
Mitenkäs olis SLSMG? http://www.thomann.de/thoiw3_jackson_slsmg_egitarre_prodinfo.html
En kyllä tiedä paljonko menee yli budjetista, mutta speksien puolesta kuullostaa ihan hyvältä...
Saundi lähtee peräreiästä!
teukka
02.12.2005 22:40:52 (muokattu 02.12.2005 22:45:00)
No tuo suurinpiirtein tuplaa ajatellun summan:)
Harrastelija(aloittelija,taas) kun olen niin vähempi riittää ja lapa/kaula pitää olla tollanen kuin tuossa DXMG:ssä tai sit non-reverse mutta silti sellainen.Mahtuu Budjettiin suht hyvin ja varmaan sille rahalle saan vastinetta?
Mun tausta on siis sellainen että 14-vuotiaana aloitin skitan veivaamisen ja sitä kesti parikolme vuotta aktiivisesti ja sitten rupes jo oleen liikaa viinaa/laulua/naisia ja muita harrasteita että jäi taka-alalle nuo hommat.
Viimeisin skeba oli ESP The Junior joka Kitarapajalla maksaa nykyään lähes tonnin,omastani maksoin aikoinaa jotain 4k mummoo.Meni joku 4 v. sitten hyvää kotiin ja sain silloin rahani melkein pois kun pelkäsin että lahoaa käytön puutteesta.
Nyt 13 vuotta aloituksesta myöhemmin perheellisenä ukkomiehenä tuntuu että olis skeba taas saatava!
Nyt siis ollaan taas kotona duunin ohella ja onhan täällä nyt jotain kehittävää harrastettava!
Taidan pistää tuollaisen tilaukseen...
Muuki
03.12.2005 00:46:12
Taidan pistää tuollaisen tilaukseen...

Kyllähän tollasella soittelee. Itse pistin tilaukseen jo maanantaina tollasen DKMG:n. Kauhee GAS iski tuolloin, tosin vielä tulee vilkuiltua noita kalliimpia kitaroita. Sitten työllistettynä jos ostaisi. Enköhän pärjää tuolla tulevalla jaskallani viitisenkin vuotta, kymmenenkin jos osia vaihtelen. En jaksa odottaa! Muutenkin ollut jo 2 viikkoa ilman sähkistä.
Mittään en oo kirjottanu alle
teukka
19.12.2005 21:23:54 (muokattu 19.12.2005 21:24:56)
Paketti tuli tänään postista.Skeba just mitä pitikin eikä muistakaan romuista ollut
valittamista.Reilu viikko meni toimituksessa.
Kävin päivällä postissa muilla asiolla ja kysyin että löytävätkö mun paketin kun ei mulla ollut sitä seurantakoodia mukana.Viimisin tieto oli lajittelukeskuksessa saapuneena perjantaina.Jos olis tullut siis.Ei kuulema onnistunut ja sitten huomasin sopivan kokoisen lodjun nojailemassa ja kysyin että toi saattas olla mun,tompan logon luulin nähneeni.Olihan se sit mun ja yllättäen lunastin samantien talteen.
Hyvin toimi toimitus ja kaikki muukin.
luopio
19.12.2005 22:37:42
Kyl se floikka pitää vireen jos ett oo kauheen kova runkkaamaa sitä.
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)