Aihe: Tarot julkaisee vanhat levyt remasteroituina
1 2 3 4
ozz3
05.11.2005 13:27:20
Kova juttu. Tulee hankittua.

Marco on mielestäni maamme kovin laulaja.
Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6
KanZuu
06.11.2005 23:07:43
Jeejee, kai noita pari pitää hankkia, onneksi en minäkään ostanut sitä kokoelmaa (vaikka oishan sillä pari livee yms. ollu). Marcolla on kyllä suomalaiseksi tosi komea ääni!
moikki
07.11.2005 15:01:08
Jeejee, kai noita pari pitää hankkia, onneksi en minäkään ostanut sitä kokoelmaa (vaikka oishan sillä pari livee yms. ollu). Marcolla on kyllä suomalaiseksi tosi komea ääni!

Eikös marko ollut joskus ehdolla iron maidenin laulajaksi? Vaiko onko pelkkiä huhu puheita? Ihan kuin olisin lukenut sakarin sanovan noin jossain haastattelussa.
Rock like FUCK!
Mohla
07.11.2005 15:16:08

Eikös marko ollut joskus ehdolla iron maidenin laulajaksi? Vaiko onko pelkkiä huhu puheita? Ihan kuin olisin lukenut sakarin sanovan noin jossain haastattelussa.

Varmaa tietoa mun mielestä ei ole, mutta sillon joskus kun meideni sitä laulajaa haki, niin se oli jossain vaiheessa sanonut, että muutama potentiaalinen on joukossa, joista yksi on pohjoismainen (vai olivatko peräti sanoneet suomalainen). Tai jotain... En mä muista enää kunnolla.
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
DaKiller
07.11.2005 16:07:50

Varmaa tietoa mun mielestä ei ole, mutta sillon joskus kun meideni sitä laulajaa haki, niin se oli jossain vaiheessa sanonut, että muutama potentiaalinen on joukossa, joista yksi on pohjoismainen (vai olivatko peräti sanoneet suomalainen). Tai jotain... En mä muista enää kunnolla.

Eikös valintakriteerinä loppupeleissä ollut kuitenkin, että pitää olla britti? Näin muistan lukeneeni jostain, missä spekuloitiin Joe Comeayn (meniköhän oikein...) mahdollisuudesta laulajaksi maideniin.
Turmis
07.11.2005 17:49:03

Eikös valintakriteerinä loppupeleissä ollut kuitenkin, että pitää olla britti? Näin muistan lukeneeni jostain, missä spekuloitiin Joe Comeayn (meniköhän oikein...) mahdollisuudesta laulajaksi maideniin.

Joo siinäpä se syy taisi olla, että laulajan pitää olla britti. Mikä sitten lie niin tärkeää tuolla kansalaisuudella, että joku Bailey sivuutti Hietalan valinnoissa? Noh eipä tuolla väliä, rehellisesti sanottuna olen sitä mieltä, että siinä olisi mennyt vain hyvä laulaja hukkaan jos Hietala olisi valittu.
thrashmetallisti
07.11.2005 17:52:08

Joo siinäpä se syy taisi olla, että laulajan pitää olla britti. Mikä sitten lie niin tärkeää tuolla kansalaisuudella, että joku Bailey sivuutti Hietalan valinnoissa? Noh eipä tuolla väliä, rehellisesti sanottuna olen sitä mieltä, että siinä olisi mennyt vain hyvä laulaja hukkaan jos Hietala olisi valittu.

Niin ja olisiko Hietala sopinut maideniin? Sil on kuitenkin aika "rankka" ääni. Ei Maideniin voi laittaa kuin Dickinsonin ja vanhaan ainoastaan DiAnnon. Se hoitaa ne vanhat viel paremmin kuin Bruce.
Thrash till death! Thrashia Porista www.mikseri.net/polluted
moikki
07.11.2005 19:24:44 (muokattu 07.11.2005 19:24:55)
Niin ja olisiko Hietala sopinut maideniin? Sil on kuitenkin aika "rankka" ääni. Ei Maideniin voi laittaa kuin Dickinsonin ja vanhaan ainoastaan DiAnnon. Se hoitaa ne vanhat viel paremmin kuin Bruce.

Ei sillä Markolla vielä 90-luvun alkupuolella ollut noin rankka ääni kuin mitä se nykyään on.
Rock like FUCK!
Akiman
10.11.2005 17:55:50

Marco Hietala kertoo haastattelussa hieman tulevien remasterien sisällöstä, sekä valottaa samalla myös Tarotin tulevaisuutta, johon tulee kuulumaan toivottavati vuoden 2006 aikana sekä uusi studioalbumi, että mahdollisesti myös keikkailua ainakin täällä Suomessa.

http://www.sonosmetallicos.net/haastattelut.php?id=94
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: TUOREIMMAT HAASTATTELUT: THE BLACK LEAGUE, TYRANNY, BOLT THROWER ::
Mrezzye
02.12.2005 13:46:38

Ostin eilen Spell of iron lp:n, hintaa oli peräti 50 senttiä.

Hyvät kaupat, onnea!
Sanokaa mitä lystäätte, mutta MINÄ olen oikeassa... ainaskin jos en ole vasemmassa.

MYY MULLE IBANEZ JEM !!!

Butcheri
02.12.2005 15:06:38
Viimeinkin! Tämä jos mikä on kulttuuriteko.
St: Ihmettelee vatsansa muotoa, joka pömppö. Vatsa palp pehmeä, rauhallinen kaljamaha. Ota vielä Pastilli?
Akiman
13.01.2006 01:26:26 (muokattu 13.01.2006 01:26:48)

SonyBMG:n jakelussa oleva Blastic Heaven –levymerkki julkaisee maaliskuun 15. päivä koko TAROTIN albumikataloogin aina "For the Glory of Nothingia" myöten.

Levyjen detaljit: * bonusraita, ** ennenjulkaisematon bonusraita.

SPELL OF IRON:
1. Midwinter Nights
2. Dancing On The Wire
3. Back In The Fire
4. Love’s Not Made For My Kind
5. Never Forever
6. Spell Of Iron
7. De Mortui Nil Nisi Bene
8. Pharao
9. Wings Of Darkness
10. Things That Crawl At Night
11. Love’s Not Made For My Kind (1995 versio) **
12. Back In The Fire (live) **
13. Love’s Not Made For My Kind (live) **
12. Back In The Fire (singleversio) **

FOLLOW ME INTO MADNESS:
1. Descendants Of Power
2. Rose On The Grave
3. Lady Deceiver
4. Follow Me Into Madness
5. Blood Runs Cold
6. No Return
7. I Don’t Care Anymore
8. Breathing Fire
9. I Spit Venom
10. Shadow In My Heart
11. Descendants Of Power (1994 versio) *
12. Shadow In My Heart (live) **
13. Descendants Of Power (live) **

TO LIVE FOREVER:
1. Do You Wanna Live Forever
2. The Colour Of Your Blood
3. The Invisible Hand
4. Live Hard Die Hard
5. Sunken Graves
6. The Chosen
7. Born Into The Flame
8. In My Blood
9. Tears Of Steel
10. My Enslaver
11. Shame
12. Iron Stars
13. Children Of The Grave
14. Guardian Angel
15. Do You Wanna Live Forever (acoustic) **

STIGMATA
1. Angels Of Pain
2. E.T.I
3. Shades In Glass
4. As One
5. State Of Grace
6. Race The Light
7. Expected To Heal
8. Sleepless
9. The Teeth
10. Stigmata
11. Turn Me On **
12. Stigmata (acoustic) **

TO LIVE AGAIN:
1. Children Of The Grave *
2. Live Hard Die Hard
3. Iron Stars
4. No Return
5. Tears Of Steel *
6. Breathing Fire
7. Midwinter Nights *
8. Wings Of Darkness
9. Rose On The Grave
10. Things That Crawl At Night *
11. Dancing On The Wire
12. Lady Deceiver *
13. The Colour Of Your Blood *
14. The Chosen
15. Kill The King
16. Do You Wanna Live Forever

Levyä ei sellaisenaan ole aiemmin julkaistu Japanin ulkopuolella, Suomessa se oli Stigmata-tuplan bonuslevy.

FOR THE GLORY OF NOTHING:
1. Crawlspace
2. Warhead
3. I’m Here
4. Shining Black
5. Beyond Troy
6. Dark Star Burning
7. The Scourger
8. Ghosts Of Me
9. The Punishment
10. Ice
11. Sabbath Bloody Sabbath **
12. Locomotive Breath *
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: TUOREIMMAT HAASTATTELUT: VADER, SÓLSTAFIR, FACE DOWN ::
Jokunen
13.01.2006 10:32:43
Jeah! Minkä hintaisia levyt lienee? Ostoon menee ainakin Spell of Iron ja To Live Again.
"Olen 16, minulla on farmariauto" Iron Maiden - Running free (käännös: YLE)
18is9
13.01.2006 10:44:45

Toivottavasti levyt on todellakin asiallisesti remasteroitu, ainakin vanhemmassa kamassa olisi päivittämiselle varaa. Etenkin To Live Foreverin pumppaava kompressointi olisi sellainen "feature" jonka toivoisin korjattavan näillä remastereilla.
"I listened hard but could not see" - YES, And You and I
Deeku
13.01.2006 17:24:29 (muokattu 13.01.2006 17:26:25)
Perhana. Ainoa levy, joka puuttuu (To Live Forever) sisältää pienimmät bonukset. Onkohan nuo muiden levyjen livebonukset juuri tuolta Stigmatan kylkiäisenä tulleelta liveltä (tosin näkyy siellä olevan muitakin livejä)?
Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here!
Mimi
13.01.2006 18:00:31 (muokattu 13.01.2006 19:41:51)
Toivottavasti levyt on todellakin asiallisesti remasteroitu, ainakin vanhemmassa kamassa olisi päivittämiselle varaa. Etenkin To Live Foreverin pumppaava kompressointi olisi sellainen "feature" jonka toivoisin korjattavan näillä remastereilla.

Mikäli Hietalan Sakaria on uskominen, niin Tolsa on tehnyt hyvää jälkeä niitten kanssa... Lue www.wingsofdarkness.net foorumia...

Edittiä: Laitanpa tähän tuon Sakarin kommentin tuolta WOD foorumilta:
Janne "IhmeSepe" Tolsa teki sen taas!
http://i20.photobucket.com/albums/b … 2/zacharyhietala/Janneinthemood.jpg
Sain just kuunnella lopulliset versiot vanhoista paskoista uudelleen masteroituna.
Ero on kuin yöllä ja päivällä, alakertaa löytyy, tasot ovat kohdallaan ja koko yleissoundi pelaa paljon paremmin kuin olisi uskonut.
Näitä vanhoja äänitteitä ei ole kovin helppo lähteä räätälöimään, mutta Janne on saanut irti paljon uusia juttuja ja tulee toden näköisesti myös vihastuttamaan joitain puritanisteja, jotka eivät kestä sitä että siirretään vanhaa tavaraa nykypäivään.
Oli miten oli, mutta kyllä nyt kelpaa nämä uudelleen julkaista.

Zac
ps. Älkää unohtako bonuksia!
Lennu: "Rokki on räminää saatana. Siinä lauletaan väärin ja soitetaan kovaa."
peetu
14.01.2006 10:14:50
Kotikylän pojat... ihan tässä herkistyy, kun lapsuuden sankareitakin vielä jaksetaan julkaista. Itse muistan, kun olin noin kymmenkesäinen ja KalPa nousi ensimäistä kertaa liigaan. Tarot oli kemuissa soittamassa "sukkahousuissaan". Rock!

Eikös Hietalan veljekset ole Tervosta alunperin? Siitä Kuopion kupeesta. Taitaa olla Tervon kuuluisimmat henkilöt:)
Mrezzye
14.01.2006 13:22:00

Eikös Hietalan veljekset ole Tervosta alunperin? Siitä Kuopion kupeesta. Taitaa olla Tervon kuuluisimmat henkilöt:)

Voipihan se noinnii olla, mutta kyllä he jo siinä vaiheessa asuivat tiukasti Kuopiossa, kun Tarot treenasi Rytöllä (paikallinen nuorisotalo) ja keikkailuaan aloittelivat.
Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi, niin miksi ihmeessä ne sitten on tehty ruoasta???

Mimi
14.01.2006 15:22:19

Tervostahan ne. Kuopiossa auu nykyisin käsittääkseni 3/4 bändistä. Tai jos Herra Taustalaulaja lasketaan jäseneksi, niin 3/5. Mutta Kuopiossa on Tarot (tai Purgatory) perustettu. Näin olen itseni antanut ymmärtää.
Lennu: "Rokki on räminää saatana. Siinä lauletaan väärin ja soitetaan kovaa."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)