Ali 10.11.2005 23:00:19 | |
---|
Tosiaan... Lippuja Teatrialle saa Äxästä hintaan 18 euroa. Lämppäreintä Swallow the Sun, Charon ja Iconcrash. Näin kertoo ainakin Forum24. Lipun ostoon viepi tie kohta, lämppäritkin vaikuttavat asiallisilta. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less" |
methäläene 13.11.2005 20:13:28 | |
---|
Nosturi on nyt loppuunvarattu. Onneksi itse kerkisin hommata oman lipun. ..."iki-läikkä"-kiljua.. se oli aina kosteena yhestä kohtaa... |
Kulkunen 14.11.2005 14:05:10 | |
---|
Liput Teatrialle hain viikko sitten. Erinomainen kattaus bändien suhteen. Iconcrashista en ole ennen kuullut, mutta Charon ja erityisesti StS kiinnostavat pääesiintyjän lisäksi. Onkohan lämppäreillä haettu sitä kuinka Anathema oli aiemmin doomia (-> StS) ja nyt sitten melankolista rokkia (-> Charon). Tai jotain, sillee tiättekste, niinq? Hintansa arvonen näyttäisi olevan, ehdottomasti. Be my reminder here that I am not alone. |
Heartwood 14.11.2005 15:22:00 (muokattu 15.11.2005 21:42:21) | |
---|
Edit: Eipä mittään enää. "The colonel is breakdancing! Give me a break!"
-William Shatner |
maelstorm 16.11.2005 03:01:52 | |
---|
toinen lämppäri on Iconcrash joka on tällä hetkellä todella korkealla sijoituksella henkilökohtaisella suomibändit top10 listallani. = the Mystic may release maelstorms of fire, delete freewill, enter the land of the Spirit, or even stop time. |
Mietinpä tässä vaan, että mahtaakohan Teatrian keikalle olla kuinka paljon tulijoita. Ei tuo Anathema kyllä mikään listaykkönen Suomessa koskaan ollut, joten olin aika yllättynyt tuosta Teatrian keikasta. Varmaan pohjoisen fanit ja oulupojat mahtavat olla yleisönä? "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less" |
Lebowski 05.12.2005 00:28:30 | |
---|
Mietinpä tässä vaan, että mahtaakohan Teatrian keikalle olla kuinka paljon tulijoita. Ei tuo Anathema kyllä mikään listaykkönen Suomessa koskaan ollut, joten olin aika yllättynyt tuosta Teatrian keikasta. Varmaan pohjoisen fanit ja oulupojat mahtavat olla yleisönä? Toivomma näin, että saadaan Anathemaan poijjat tänne Ooluhun toistekki! Kyllä tämä on kieltämättä yksi unelmien täyttymys, eipähän vielä vähän aikaa sitten olisi villeimmissä kuvitelmissakaan uskonut näkevänsä bändiä tosa parin kilsan päässä :O Swallow the Sun tulee antamaan illalle pisteen I:in päälle...perskules! "It's nobody's fault ---
these things happen for a reason" |
Tympee Huttunen 13.12.2005 09:25:22 (muokattu 13.12.2005 11:10:12) | |
---|
Nonniin! Keikka alkaa lähestyä! Jos joku on Turusta lähdössä autolla keikalle, niin tyttökaverin kanssa voitaisiin osallistua bensakuluihin (olettaen, että pääsemme samalla kyydillä:) Yhteydenotot: 0505601576 Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti? |
kirjoittelija 13.12.2005 11:32:47 | |
---|
Tuossa muuten Nosturin soittoajat Elmun sivuilta poimittuna jos kiinnostaapi: iconcrash 20.00 throes of dawn 20.45 anathema 21.30 On kivaa olla kiva. |
Zerzy 13.12.2005 14:59:56 | |
---|
Tämä on erittäin hieno uutinen. Anathema oli kuitenkin loistava livenä Hollannin Dynamo-festareilla jokunen vuosi sitten. Kävipä tuuri. Anathema on HIMin special guest Dublinissa tammikuussa. Lippu löytyy. Komiaa. Sama se missä sen näkee. |
yayo 14.12.2005 11:20:56 | |
---|
Oliko kukaan Lutakon keikalla? Millainen oli setti? Muita fiiliksiä? |
kartmaan 14.12.2005 11:52:28 | |
---|
Oliko kukaan Lutakon keikalla? Millainen oli setti? Muita fiiliksiä? Tulihan sitä oltua ja tykkäsin kovasti! Tunnelma oli todella mahtava. Setti oli jopa yllättävänkin pitkä, noin 1.5h. Biiseissä valinnat olivat osuneet tunnetuimpien/'hittien' kohdalla. Sleepless tosin jäi soittamatta. Muutama minulle vieras biisikin oli listaan ehtinyt. Fiilikset ovat korkealla vieläkin. Odotin keikkaa kovasti, joten odotukset olivat korkealla. Pettyä ei tosiaankaan tarvitse! Livenä bändi toimii jopa yllätävänkin hyvin. Lähinnä epäilin bändin kykyä luoda samaa tunnelmaa livenä kuin levyillä. Turhaan. Ja ei.. biisilistaa ei ole luvassa. Sen verran fiilareissa keikka meni :) |
Frankenstone 14.12.2005 13:46:09 (muokattu 15.12.2005 02:08:01) | |
---|
Hyvä keikka, hyvä fiilis. Harvassa on ne keikat jotka tuntuu lyhyemmiltä kuin mitä ovatkaan, mutta kyllä Anatheman jälkeen oli taas vaikea uskoa että esitys kesti kauemmin kuin puoli tuntia. Vaikka tunnelmointi ei ihan samalle tasolle levyjen kanssa mielestäni päässytkään, hyvin korkealla silti mentiin. Erityismaininnat Vincentin lavakäytökselle - mies soitti kyllä joka nuotin sen ansaitsemalla tunteella - ja Lee Douglasille, jonka ääni on edelleen mahtavuutta. Tässois jonkinlainen versio settilistasta. Puolenvälin paikkeilla saattaa esiintyä epätarkkuuksia, kun ulkomuistista nyt latelen, mut menköön: EDIT: Yhen biisin nimi väärin. Hups.
SPOILER!!!
Intronauhana soi Godspeed You! Black Emperorin Lift Yr. Skinny Fists, mikä nosti tunnelman välittömästi kattoon. Tiedossa saattoi olla vain hyvä keikka. Itse setti: joku (kuulosti uudelta tuotannolta, ehkä tulevalta levyltä?) Shroud of false Fragile dreams Balance Closer Forgotten hopes Make it right (F.F.S.) Inner silence One last goodbye Empty A natural disaster Judgement / Panic -medley Temporary peace Flying encore: Angelica Glory Box (Portisheadia) joku vanha biisi Comfortably Numb (Pink Floydia) Coverit yllätti, varsinkin tuo Portishead. Parisienne Moonlightia jäin kaipaamaan, mutta toisaalta tokkopa tuo olis livenä toiminut yhtä hyvin kuin levyllä.
SPOILER END!!! I've always been mad. I've been fucking mad for years. |
Grosse Scheisse 14.12.2005 17:07:38 | |
---|
Aijai, eikös oo Temporary Peace settilistassa poijilla. Yks parhaista. Noh, ei sitä kaikkea voi saada. Niitä elämän pieniä iloja... |
lapio 14.12.2005 17:09:57 | |
---|
Keikka oli kyllä mahtava. Anathema on minulle kohtuu uusi tuttavuus, mutta pidin keikasta tosi paljon vaikka setissä oli useita minulle tuntemattomia biisejä. Se vieraillut naislaulaja joka Natural disaster levylläkin laulaa lauloi muuten aivan helvetin hienosti. Kaikki toimi tällä keikalla, joka ei tosiaankaan tuntunut pitkältä vaikka kestikin kauan. Live fast, die 72 year old. Pasin uusimmat seikkailut 1 ja 2 |
ydinaukio 14.12.2005 17:13:05 | |
---|
Intronauhana soi Godspeed You! Black Emperorin Lift Yr. Skinny Fists Itsevarmoja jätkiä nuo Anatheman poitsut näköjään! |
l6mp6l6 14.12.2005 17:27:46 (muokattu 14.12.2005 17:28:12) | |
---|
Itsevarmoja jätkiä nuo Anatheman poitsut näköjään! niillä on varaa olla E: onkos muita lähössä snookkerin pikkujouluihin ennen keikkaa? naak |
Frankenstone 15.12.2005 02:07:19 | |
---|
Aijai, eikös oo Temporary Peace settilistassa poijilla. Yks parhaista. Noh, ei sitä kaikkea voi saada. No perskules, väärin olinkin luntannut kappaleen nimen levyn takakannesta. Siis, eivät soittaneet A fine day to exittiä, vaan Temporary Peacen. Pahoittelut väärinkäsityksistä. I've always been mad. I've been fucking mad for years. |
Tympee Huttunen 15.12.2005 11:27:24 (muokattu 15.12.2005 11:27:43) | |
---|
Jes. Tänään Nosturiin. Kyytiä ei ole muuten vieläkään, että jos joku Turun seudulta autolla on menossa...niin soita 0505601576 Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti? |
solesurvivor 15.12.2005 12:24:42 | |
---|
Oioi..kyllä oli jyväskylässä tosiaan ihan järjetön setti..liikuttuminen oli läsnä joka biisin aikana,erityisesti One last Good-byen..jätkillä oli asenne niin kohillaan ja mä diggasin kans kovasti vierailevasta naistähdestä..kaunis ääni, luoja sentään.. "If you shake my hand, better count your fingers.." |