Aihe: halpa akustinen alottelijalle?
1
Grimbe
02.12.2005 03:30:01 (muokattu 02.12.2005 03:30:38)
terves!

Kertokaahan mikä olisi hyvä akustinen aloittelijalle ja halpakin pitäis vielä olla (alle 200 €) :D
Joku halpa teräskielinen, mitä ei tartteris kauheesti säädellä ja tunetella :D

Oon soitellu huvikseni jollain yamahan CG-40 A mallisella.. tässä on alimmat kielet nylonia. Pitäiskö pysyä vielä tässä vai onko tää susi. Ei oo meinaa meikeläisen oma..

hyviä neuvoja kits!
Twist
02.12.2005 03:35:36
No, Ibanez V70 + pussi = 99e. Levytukusta vieläpä. Teräskielinen kyseessä.. On ollut itelläni tuo sama kapistus tässä pari kuukautta ja eikä ole vielä pettäny. Toivottavasti ei tulekkaan. Hyvä aloittelijalle tuo kitara. Säästää ainakin rahaa, jos et ihan huippua hae. Mutta mitä huipullakaan tekee, kitarahan se vain on.
"Get a new attitude on and get inspired. Fuck what's "hip", brother - trendkill!" - Dimebag Darrell, R.I.P.
Grimbe
02.12.2005 05:12:59
Ok! paljon kiitoksia. Pari kyssäriä kuitenkin vielä sulle twist, että löytyykö siitä kuvaa tuolta levytukun nettisivuilta. Siellä oli vaan V70Bk ja sitten semmonen "jampack" :D... malli oli V-50 ja siihen tuli pussi, viritin + muuta kakkaa messiin. Oli sielä sitten vielä yksi sähkönen ja yksi 12-kielinen.

Toi 99€ kuulostais mun kukkarolle sopivalta.

BoneCrusher, osaatko sanoa minkä hintasia nuo sun suosittelemat on?
Grimbe
04.12.2005 04:43:45
pistin tarjouspyynnön tuosta "Jampackistä" ja sanoivat sen maksavan 120€... kannataisko ostaa?

Osaako joku sanoa mitä eroa tuolla ibinezin V70 ja V50 kitaralla oikeen on?
-septimisti-
04.12.2005 04:52:04
V50 kitarasta en osaa sanoa mitään, mutta itse ostin puolisen vuotta takaperin heräteostoksena tuon V-70 mallin, enkä ole oikeastaan katunut ostostani. Okei, ei se soundi loppujenlopuksi ole mahtava - kaukana siitä, mutta ei se ole maailman huonoinkaan. Soundi on vähän sellainen epätarkka ja 'likainen', mutta eipä ainakaan ole sellainen 'pahvinen' kuten monissa muissa halpiksissa.

Se mikä tuossa kitarassa on parasta on helppo soitettavuus ja luotettavuus. Mitään ongelmia vireen (hyvät isot virittimet muuten), intonaation tai muidenkaan säätöjen kanssa ei ole ollut.

Eli ei varmasti huono ostos, mutta ei tuo mikään kultakimpale ole kuin ehkä hinta-laatusuhteeltaan.
kimurantti1
04.12.2005 11:36:59 (muokattu 04.12.2005 11:51:57)
En viitsi uutta treadia aloittaa, joten kysynpä tässä samaisessa treadissa: Nylonkielinen konserttikitara hintaluokasa 500e? Mun on kai ihan pakko hommata tuollainen, kun tuossa vuosi takaperin pääsi lattarikärpänen puremaan niin pahasti..

Tällainen ekana käveli vastaan: http://www.thomann.de/thoiw3_yamaha_apx5na_prodinfo.html

F-Musicissa ryöstöhintaan 649e

Käytetty on tietenkin ensisijainen ratkaisu, muttä eipä ole pahemmin torilla ole näkynyt - testaamatta en osta joten ebayt sun muut ei ole vaihtoehto.
"Olen oppinut että tämän jutun pääpaino on jossain aivan muualla kuin mediassa ja julkisuudessa." -Antti Tuisku (Nokian Uutiset 1.8.2005)
Misery_
10.01.2006 16:16:22 (muokattu 31.03.2006 13:03:51)
//ohi
inflames
10.01.2006 16:25:37
pistin tarjouspyynnön tuosta "Jampackistä" ja sanoivat sen maksavan 120€... kannataisko ostaa?

Osaako joku sanoa mitä eroa tuolla ibinezin V70 ja V50 kitaralla oikeen on?

Jos käyt levytukussa testailemassa, niin testaa sitten saman tien myös PF-sarjan
kitaroita. Ainakin periaatteessa ihan laadukkaita, kuusikansi jne.
Saatat ihan tsägällä löytää hyvän yksilön. Omastani maksoin pussin
kanssa 120 egee pari vuotta sitten. Mutta älä testaamatta osta!
'The time you enjoy wasting is not wasted time.' B. Russell Romantikkoitkijä #8
L4t3
10.01.2006 17:06:28
Mun papalla on lähes 30 vuotta vanha(?) kokopuinen Ibanezin akustinen. Maksoi aikanaan kuulema alle 1000 markkaa. Kaula on suora, se soi p**keleen
kirkkaasti ja kuuluvasti ja muutenkin hyvä tuntunen soittaa...

...Joten minulta ääni ibanezeille.
Miten rummuilla soitetaan ukko-nooa? - Pikkuveli
Aki
10.01.2006 17:44:11

Mun papalla on lähes 30 vuotta vanha(?) kokopuinen Ibanezin akustinen.

...Joten minulta ääni ibanezeille.

Toi on ehkä vähän hassu peruste antaa ääni uudelle edulliselle Iballe.

Kona-merkkinen 150€ maksava akustinen yllätti Soundstoressa, sillä soitteli vallan mielellään. Alle 200€ kitaroista valitsisin sen.
Ostakaa mun Ibanez Roadstar II RG200 '86!!
L4t3
10.01.2006 19:01:11
Toi on ehkä vähän hassu peruste antaa ääni uudelle edulliselle Iballe.

No ehkä se oli vähä huonosti sanottu. Mutta oonpa minä testannu myös näitä uudempia ja todennut ihan kelpo soittimiksi hintaan verrattuna.
Miten rummuilla soitetaan ukko-nooa? - Pikkuveli
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)