Kreivi_Krappula 01.12.2005 20:00:50 | |
---|
Hah amatööri. Flamesi rokkaa alusta loppuun. Paitsi et tökkää siihen STYE:n, joka kuitenkin on ihan ok. Alkuajat on ihan parhautta. Ahh.. jotku biisit kuten In Flames ja lunar strain ;) E: Harvat enää arvostaa niitä alkuaikoja. In Flamesin kokotuotanto on loistavaa! Heikoin levy tähän mennessä on minun mielestäni Whoracle. Jotenki vaisu verrattuna muihin levyihin. Niinhän se on! |
In Flamesin kokotuotanto on loistavaa! Heikoin levy tähän mennessä on minun mielestäni Whoracle. Jotenki vaisu verrattuna muihin levyihin. Joo siin levys ei oikee hahmotu se "kokonaisuus". Jotunista diggailen silti. Siitä alko koko fanitus. "Bad artists always admire each others work." |
Matjardo 02.12.2005 16:04:24 (muokattu 03.12.2005 17:04:19) | |
---|
Totesin tuossa yksi päivä, että In Flames on mulle vähän kuin jonkinlainen musiikillinen raamattu. En ikinä kyllästy siihen, olen kuunnellut kaikki levyt sadat kerrat läpi, ja aina se vain kuulostaa hyvältä. Itselleni kolahtaa kaikkein kovimmin Whoracle, Clayman ja Reroute To Remain. Mutta tuosta uudesta levystä, en voinut vastustaa kiusausta. Lähden tästä kohta hakemaan kaverilta sitä levyä..(pyysin nimittäin häntä lataamaan sen) Saapa nähdä, tai siis kuulla, että minkälaisen lätyn ovat jöötteporin pojat tehneet. Tietty aijon siis myös ostaa levyn, heti kun se kauppoihin ilmaantuu.. Two coke or not two coke? |
Takajeejee 02.12.2005 16:10:33 (muokattu 02.12.2005 16:11:46) | |
---|
Totesin tuossa yksi päivä, että In Flames on mulle vähän kuin jonkinlainen musiikillnen raamattu. En ikinä kyllästy siihen, olen kuunnellut kaikki levyt sadat kerrat läpi, ja aina se vain kuulostaa hyvältä. Itselleni kolahtaa kaikkein kovimmin Whoracle, Clayman ja Reroute To Remain. Mutta tuosta uudesta levystä, en voinut vastustaa kiusausta. Lähden tästä kohta hakemaan kaverilta sitä levyä..(pyysin nimittäin häntä lataamaan sen) Saapa nähdä, tai siis kuulla, että minkälaisen lätyn ovat jöötteporin pojat tehneet. Tietty aijon siis myös ostaa levyn, heti kun se kauppoihin ilmaantuu.. Mä en viitti/haluu/jaksa lataa sitä etukäteen. En haluu kuulla sitä yhtään ennen ko se o kaupoissa ;) "Bad artists always admire each others work." |
huapanen 02.12.2005 19:31:28 | |
---|
Levy paranee joka kuuntelu kerralla. Tämä saattaa kuulostaa pahalle, mutta mielestäni bändi on tehnyt uransa kovimman kiekon. o/ ÄLÄ IKINÄ ASIOI UUDESSAKAUPUNGISSA SIJAITSEVASSA UKIN-MUSIIKKI (LEVYKAUPPA.ORG) -NIMISESSÄ LEVYKAUPASSA. NIM. KOKEMUSTA LÖYTYY, VALITETTAVASTI. |
Flick 02.12.2005 19:54:20 | |
---|
Levy paranee joka kuuntelu kerralla. Tämä saattaa kuulostaa pahalle, mutta mielestäni bändi on tehnyt uransa kovimman kiekon. o/ Tuon ensimmäisen lauseen allekirjoitan, mutta en aivan vielä tuota jälkimmäistä. Mies joka on juonut olutta samasta tuopista Zakk Wylden kanssa :) |
m.e.a.n 03.12.2005 16:00:35 | |
---|
Totesin tuossa yksi päivä, että In Flames on mulle vähän kuin jonkinlainen musiikillnen raamattu. En ikinä kyllästy siihen, olen kuunnellut kaikki levyt sadat kerrat läpi, ja aina se vain kuulostaa hyvältä. plussat! Kyllä se niin on että kova on bändi ja kova on levy. Tosin täysin eri asiaa kuin STYE on. Itse pidin kovasti myös STYE:stä ja lähinnä sitä levyä, uuden levyn biiseistä on mielestäni crawl through knives, joka on silti hyvin erillainen kuin yksikään STYEN:n kappaleista. Tällä levyllä ollaan ainakin mielestäni lähempänä deathia kuin STYE:llä tai RTR: llä oltiin. Used And Abused... In Live We Trust... |
MrQ 03.12.2005 17:51:58 | |
---|
Mä olen ainakin henkilökohtaisesti sitä mieltä, että In Flames ei ole koskaan varsinaisesti huonoa levyä tehnytkään. Jos nyt joku hieman muita heikompi pitäisi mainita niin ehkä se olisi sitten tuo Clayman tai Whoracle. Mutta itselle se rakkain levy on varmaan Colony, siitä on tämän bändin dikkailu aikoinaan käyntiin lähtenyt ja toimii vieläkin todella loistavasti. oikea mielipide. paitti etä kaks viimeisintä on paskoja, siis ihan kamalia. |
Johnnyk 06.12.2005 23:41:26 | |
---|
"Ripusta se sika ristille väärinpäin ja suolesta julmasti. Jos kahvitauon jättää välistä, niin voi vielä runkata päälle." -Järvihirviö |
Viper51 07.12.2005 11:44:12 | |
---|
Oli kyllä loistava levy tuo Come Clarity! Ehdottomasti STYE:ä parempi, vaikka sekään ei missään nimessä huono ollut. |
jonsku1 07.12.2005 13:07:27 (muokattu 07.12.2005 13:08:03) | |
---|
|
sipulinaama 08.12.2005 14:23:13 | |
---|
Noh, tuli tuokin sitten latailtua. Ei kyllä ole mun mielestä parantunut yhtään mihinkään. Kaikki biisit kuullostavat samanlaisilta ja ovat vielä tasaista, tylsää mössöä. Minne ovat kadonneet introt ja interludet? Tätä ei voi edes verrata Claymaniin. Tai RTR:ään |
Matjardo 08.12.2005 14:38:49 (muokattu 08.12.2005 14:39:14) | |
---|
Nyt kun olen tässä lueskellut ihmisten mielipiteitä tuosta uutukaisesta kiekosta, niin aika tehokkaasti jakaa ihmisiä. Jotkut sanovat sen olevan silkaa kuraa ja joku ylistää taivaisiin. Mutta itse pidän tuosta levystä todella paljon. Saletti ostos kunhan kauppoihin ilmestyy. Two coke or not two coke? |
Anttichrist 09.12.2005 20:39:59 | |
---|
...kuka muuten se muija on joka laulaa dead endissä? |
Ukkosenjumala 10.12.2005 12:18:47 | |
---|
...kuka muuten se muija on joka laulaa dead endissä? Lisa Miskovsky. Tuttu korkkareista.. :) No ei, joku ruottalainen artisti.. Kai se on sitten niin... |
carnation 13.12.2005 18:45:24 | |
---|
Kuuntelin tuossa äsken Take This Lifen, tykkäsin. Mukavan rouhea meininki. |
7-kielinen mies 14.12.2005 00:39:00 | |
---|
Mun mielestä paras In Flames levy on Reroute To Remain, sen jälkeen Clayman. Toki nuo muutki levyt ovat hyviä. Innolla odotan uutta levyä!! Pakko ostos ja pelkästään täälä tulleiden kommenttien perusteella ei tartte kuunnella ees etukäteen. Tästä vois pistää vielä tällasen Top5-parhaat In Flames biisit: 1. Episode 666 2. Only for the Weak 3. My Sweet Shadow 4. Trigger 5. Dismiss the Cynics (harmi ku tätä ei oo tullu vielä livenä kertaakaan) -"Luonnonlahjakkuudet ovat erikseen"- |
Akiman 14.12.2005 03:34:29 | |
---|
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: TUOREIMMAT HAASTATTELUT: SÓLSTAFIR, FACE DOWN, DARK FUNERAL :: |
Defrayer 14.12.2005 05:43:17 | |
---|
1. Episode 666 2. Only for the Weak 3. My Sweet Shadow 4. Trigger 5. Dismiss the Cynics (harmi ku tätä ei oo tullu vielä livenä kertaakaan) Jees, Episode, Only ja Trigger olivat ensimmaiset kappaleet mitka bandilta kuulin, ja koukkuun jain. Varsin patevalta vaikuttaa tama uusi albumi, pitaapa pistaa hankintalistalle... Pastilli?
IMIK #15, IHKK #16, THV #17 |
pehko 14.12.2005 09:04:16 | |
---|
on kyllä hyvä levy.....Come Clarity on loistava biisi "Thanks for paying attention,fuck you if you don't, eitherway buy a t-shirt and fuck off!" Devin Townsend @ Waldrock 2005 |