kimurantti1 01.12.2005 00:07:50 | |
---|
Kuinkahan helppo/vaikea homma digitaalivermeiden korjaaminen on? Minulle tarjottiin TC Electronics G-majoria, josta on toinen "ohjausrulla" rikki. Kuinka paljon tuon tyyppinen korjaus tulisi maksamaan (valitettavasti en tiedä tarkemmin viasta)? Jos korjauksen hinta pysyisi muutamassa kympissä, niin tarjous olisi vähintääkin asiallinen.. "Olen oppinut että tämän jutun pääpaino on jossain aivan muualla kuin mediassa ja julkisuudessa."
-Antti Tuisku (Nokian Uutiset 1.8.2005) |
koponen 01.12.2005 01:12:16 | |
---|
Muutamalla kympillä ei varmasti saa kuntoon. Nehän on molemmat tuplapotikoita ja toisessa on vielä nappi keskellä. Itselläni kusi kanssa se vasemmanpuoleinen rulla mutta avasin aparaatin ja voitelin potikan ja taas rokkaa. Jostakin syystä tänään tuntuu pahemmalta kuin eilen. Ja eilen tuntui pahemmalta kuin toissapäivänä.. |
kunnasja 01.12.2005 09:49:06 | |
---|
Laite ei maksa enää uutena kovin monta satasta. Ei kannata hommata käytettynä jos hintapyynti on yhtäänkään lähempänä uutta, sen verran se huolto voi maksaa. Ja käytetty on kuitenkin aina käytetty. G-Majoreilla on ilmeisesti taipumuksia noihin rullapotikoiden hajoamiseen, siitä on ollu juttua tasaiseen tahtiin mm tällä foorumilla. |
Mrezzye 01.12.2005 11:56:12 | |
---|
Laite ei maksa enää uutena kovin monta satasta. Ei kannata hommata käytettynä jos hintapyynti on yhtäänkään lähempänä uutta, sen verran se huolto voi maksaa. Ja käytetty on kuitenkin aina käytetty. Samaa mieltä. Jos tuon saa siihen 400€ pintaan uutena (takuukin voimassa), niin enpä ostaisi viallista käytettyä. Jos vamma vaikuttaisi korjattavissa olevalta pikkuvialta, niin satasen verran voisin maksaa. Tai tee nyt ainakin sitten sellainen sopimus, että jos laitetta ei saa korjattua, niin rahat takaisin. Ehjä, hyväkuntoinen käytetty on ehkä n. 250€:n arvoinen. |
Kylläpäs tulee huolestuttavaa kommenttia:( No - mietin vielä, mutta taitaa jäädä ostamatta. Mä kun en ole luonnostani mikään riskienottaja. "Olen oppinut että tämän jutun pääpaino on jossain aivan muualla kuin mediassa ja julkisuudessa."
-Antti Tuisku (Nokian Uutiset 1.8.2005) |