half 01.12.2005 19:43:32 | |
---|
On taas aika pikkuhiljaa väsäillä teostoilmoitusta ja huomaan aukkoja sivistyksessä. Olemme koko vuoden vetäneet valsseja Haaveilua ja Yön syliin Stetson-menetelmällä l. ei ole lappuja niistä. Kukahan nekin on mennyt tekemään, jotta menis nekin rovot oikein. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
pekkajau 01.12.2005 19:56:15 | |
---|
On taas aika pikkuhiljaa väsäillä teostoilmoitusta ja huomaan aukkoja sivistyksessä. Olemme koko vuoden vetäneet valsseja Haaveilua ja Yön syliin Stetson-menetelmällä l. ei ole lappuja niistä. Kukahan nekin on mennyt tekemään, jotta menis nekin rovot oikein.
"Yön syliin" säv. Heikki Annala, san. Veikko Juntunen "Haaveilua" säv. Boris Andreevich Mokrousov, san. Kosti Kivilahti Onkohan se näin? Piereminen on modernin ihmisen tarkimmin varjeltuja salaisuuksia. |
"Yön syliin" säv. Heikki Annala, san. Veikko Juntunen "Haaveilua" säv. Boris Andreevich Mokrousov, san. Kosti Kivilahti Onkohan se näin? Kiitos ja ylistys. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
uruttaja 01.12.2005 21:09:09 | |
---|
"Yön syliin" säv. Heikki Annala, san. Veikko Juntunen "Haaveilua" säv. Boris Andreevich Mokrousov, san. Kosti Kivilahti Onkohan se näin? Yön syliin on varma. |
KoskPaavo 01.12.2005 21:15:28 | |
---|
On se toinenkin, sama itäheppu on tehnyt myös "Yksinäinen harmonikka"-valssin. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
jeppeq 01.12.2005 22:14:44 | |
---|
Ei kai nyt kukaan soita muita kun Sertson biisejä keikalla ? Mitäs niitä nyt taas olikaan..... (autetaan vanhaa kirjoitustaitoista pelimannia ) Soitan - olen siis olemassa |
Sertzo S 02.12.2005 07:29:08 | |
---|
Ei kai nyt kukaan soita muita kun Sertson biisejä keikalla ? Mitäs niitä nyt taas olikaan..... (autetaan vanhaa kirjoitustaitoista pelimannia ) Kun soittaisittekin ja teostoilmoituksen tekisitte, niin kumartaisin syvään. Laput tulee tarvitessa, niin voitte onanoida ei kun moduloida itse ne oikealle lentokorkeudelle. |
Jalmus 02.12.2005 15:49:35 | |
---|
Ei kai nyt kukaan soita muita kun Sertson biisejä keikalla ? Mitäs niitä nyt taas olikaan..... (autetaan vanhaa kirjoitustaitoista pelimannia ) Kesän kukka. Vaikka maailma olisi millä mallilla tahansa, sutenööri se vitut välittää. |
jeppeq 02.12.2005 15:57:16 | |
---|
Laput tulee tarvitessa, niin voitte onanoida ei kun moduloida itse ne oikealle lentokorkeudelle kliksuttelen parhaillaan sähköpostiluukkua, mutta ei ainakaan vielä näy.... Onkohan vikaa linjoissa ( Eli paa tuleen ). Jos ei sähkönuotteja, niin annan maaosoitteen ;) Paa vaikka postiennakolla, niin maksan takautuvasti ! Soitan - olen siis olemassa |
R.Syke 09.12.2005 21:33:27 | |
---|
Jos vedän hatusta 'Moskovan valot' keikalla, mitä mulle tapahtuu? |
half 09.12.2005 21:37:34 | |
---|
Jos vedän hatusta 'Moskovan valot' keikalla, mitä mulle tapahtuu? Ei mitään, paitsi runsaat aplodit. Jos kuitenkin teet teostoilmoituksen, saa T. Threnikovin perikunta tai T. H itse jonkun centin osan. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
Lennu 09.12.2005 21:37:45 | |
---|
Jos vedän hatusta 'Moskovan valot' keikalla, mitä mulle tapahtuu? Luultavasti laulat "kapuun lyhtypylvääseen, pientä sähkötyötä teen, mun täytyy saada, valot moskovaan." "kun kitara soi, ei itkeä saa, ei meluta saa, joku voi tulla ikkunan taa" |
R.Syke 09.12.2005 21:39:07 | |
---|
Ei mitään, paitsi runsaat aplodit. Jos kuitenkin teet teostoilmoituksen, saa T. Threnikovin perikunta tai T. H itse jonkun centin osan. Eikös se prkl ole Hrennikov? |
half 09.12.2005 21:53:22 | |
---|
Eikös se prkl ole Hrennikov? Kyllä ne firmassa selvittävät. Paikka maksaa teostot kuitenkin, Sinä päätät, miten ne jaetaan. Itsekin esitämme jonkin verran omaa matskua ja suosittelemme sitä muillekin. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
R.Syke 09.12.2005 21:55:57 (muokattu 09.12.2005 21:56:48) | |
---|
Kyllä ne firmassa selvittävät. Paikka maksaa teostot kuitenkin, Sinä päätät, miten ne jaetaan. Itsekin esitämme jonkin verran omaa matskua ja suosittelemme sitä muillekin. Häh? Nyt meni ohi...Teostot on aina maksettu kohilleen kyllä Hrennikovillekin. |
half 09.12.2005 22:02:53 | |
---|
Häh? Nyt meni ohi...Teostot on aina maksettu kohilleen kyllä Hrennikovillekin. Kännissä olen, mutta mielestäni Moskovan valoissa paras kohta on se, jossa Aamun tullen sinut kadotin pois, kun sammuin.... ja valot kaupungin.... Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
R.Syke 09.12.2005 22:33:02 (muokattu 09.12.2005 22:33:34) | |
---|
Kännissä olen, mutta mielestäni Moskovan valoissa paras kohta on se, jossa Aamun tullen sinut kadotin pois, kun sammuin.... ja valot kaupungin.... Jaaha. Ulkomuistista: Sinut kerran löysin, ystäväin kuljit hetken yössä vierelläin. Silmäs mua katsoi niin kutsui lemmenhaaveisiin, ja meille loisti valot Moskovan Aamun tullen sinut kadotin, pois kun sammui valot kaupungin. Sanoit hiljaa näkemiin, lyhdyn alla erottiin. Nyt sua näenkö enää milloinkaan? Yhä etsin yhtä ikkunaa. Näen niitä monta miljoonaa. Kuljen iltaan tummuvaan, valot kertoo muistojaan, ja tiedän: en voi sua unohtaa. ..ja vitut.. |
Timi 09.12.2005 22:53:32 | |
---|
Ja kuka noita laskee? |
Riksteri 09.12.2005 23:29:53 | |
---|
Jos vedän hatusta 'Moskovan valot' keikalla, mitä mulle tapahtuu? Tulet todennäköisesti apaattisen ja melankolisen oloiseksi, zombien oloiseksi humppamuusikoksi, jonka on mahdotonta enää loppuillasta soittaa mitään oikeasti iloisempaa musiikkia. Voit yrittää kohentaa oloasi hymyilemällä kuin E.P, mutta todennäköisesti sekään ei auta. Muutut siis perushumppamuusikoksi ja saat paljon empatiaa kohtalotovereiltasi. |