Jaristoteles 01.12.2005 08:39:33 | |
---|
Kotiteollisuus on kokonaisuudessaan fonotoonista tuubaa eli paskaa. Tollanen vallipaska uppoaa ihmisiin jotka eivät musiikista ymmärrä/välitä niin paljoa. Bändi perustuu pitkälti Hynysen "mukamas" tylyyn ja karun oloiseen asenteeseen ja siihen sieluttomaan junttaamiseen. Uppoaa kakaroihin ja takakammarin aikamiespoikiin. Itse pidän tällaista ihmisten aliarvioimisena. Minä pidän tuollaisia viestejä ihmisten aliarvioimisena. Kylmiä vesipaloja saa Joensuusta. [v a l t a v a] - Ylistyslaulu Tästä. Jaakko Pesola, Hunajaa-video Joo |
ozz3 01.12.2005 10:23:46 | |
---|
Tollanen vallipaska uppoaa ihmisiin jotka eivät musiikista ymmärrä/välitä niin paljoa. Aikamoinen yleistys. Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 |
nahkalipsi 01.12.2005 10:30:56 | |
---|
Minä pidän tuollaisia viestejä ihmisten aliarvioimisena. aamen jotkut on niin suppeita Roses are red, violets are blue. All by base are belong to you |
nikomati 01.12.2005 10:46:25 | |
---|
Aikamoinen yleistys. todellakin! Itse kuuntelen myös ns. vaikeahkoa, sekä hieman erilaisempaakin musiikkia... Mutta kotsareiden junttaus uppooa meikäläiseen hyvin, olkoonkin, ettäs se hieman yksinkertaista onkin. Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä |
carnation 01.12.2005 11:29:18 | |
---|
Kotiteollisuus on kokonaisuudessaan fonotoonista tuubaa eli paskaa. Tollanen vallipaska uppoaa ihmisiin jotka eivät musiikista ymmärrä/välitä niin paljoa. Bändi perustuu pitkälti Hynysen "mukamas" tylyyn ja karun oloiseen asenteeseen ja siihen sieluttomaan junttaamiseen. Uppoaa kakaroihin ja takakammarin aikamiespoikiin. Itse pidän tällaista ihmisten aliarvioimisena. Mitä vittuu. Sulla lukee jäsenkuvauksessa että AC/DC, no mitäs se sitten on, hä. |
Morris on acid 01.12.2005 13:46:23 | |
---|
Jouni totesi joskus, että "Kotiteollisuudelta on turha odottaa sen kummallisempia musiikillisia ulottuvuuksia. Tämmöstä soitetaan, ku ei muutakaan osata." Tai jotain tuohon suuntaan. Eli kuka jaksaa kuunnella, kuka ei. Minä kyllä tykkään. |
Mä kun luulin, että kun tällainen kirjoitus herätetään henkiin, niin eikö silloin pitäisi keskustella jostain levyyn liittyvästä, ajankohtaisesta tapahtumasta. Sanotaan se siis nyt: "Onneksi olkoon Kotiteollisuus! Olette voittaneet Radio Cityn 'vuoden kotimainen levy'- äänestyksen!" "Jack of All Trades is a Master of Nothing" |
Bobana 02.12.2005 07:32:39 | |
---|
Mitä vittuu. Sulla lukee jäsenkuvauksessa että AC/DC, no mitäs se sitten on, hä. Voi jukol... Vertaatsä AC/DC:tä johonkin Kotiteollisuuteen..??!!!!! Ei stna!!!! HÄPEÄ!!!! Sex, choppers and rock´n roll!!! |
Bobana 02.12.2005 07:51:12 (muokattu 02.12.2005 07:53:30) | |
---|
Minä pidän tuollaisia viestejä ihmisten aliarvioimisena. Olkoon sitten niin. Eli aliarvioin teitä yhtä paljon kun Kotiteollisuus ihmisiä... Paska on paskaa. Ja jos mielipiteet sattuu noin kovin niin olet väärässä paikassa. Sex, choppers and rock´n roll!!! |
-Spade- 02.12.2005 07:59:03 | |
---|
Voi jukol... Vertaatsä AC/DC:tä johonkin Kotiteollisuuteen..??!!!!! Ei stna!!!! HÄPEÄ!!!! Nii just!!1 Kotiteollisuudella on sentään 2-3 erilaista biisiä, mutta AC/DC:llä vain yksi. Itse aiheeseen voisin sanoa, että tykkään "Seiskasta" paljon enemmän kuin edellisestä levystä. DVD:n voisi käydä hankkimassa viikonloppuna. Ohan se varma. |
carnation 02.12.2005 13:18:55 (muokattu 02.12.2005 13:19:19) | |
---|
Voi jukol... Vertaatsä AC/DC:tä johonkin Kotiteollisuuteen..??!!!!! Ei stna!!!! HÄPEÄ!!!! No vertaan, tottakai. AC/DC on kokonaisuudessaan fonotoonista tuubaa eli paskaa. Tollanen vallipaska uppoaa ihmisiin jotka eivät musiikista ymmärrä/välitä niin paljoa. Bändi perustuu pitkälti Bon Scottin ja Brian Johnsonin "mukamas" tylyyn ja karun oloiseen asenteeseen ja siihen sieluttomaan junttaamiseen. Uppoaa kakaroihin ja takakammarin aikamiespoikiin ja keskikaljarokkareihin. |
Jokunen 02.12.2005 14:19:57 | |
---|
Hoho! Carnationille +, vaikka en täysin samaa mieltä olekaan! "Olen 16, minulla on farmariauto" Iron Maiden - Running free (käännös: YLE) |
Morris on acid 02.12.2005 21:38:03 | |
---|
Tänään ostin DVD:n ja vaikuttaa mainiolta. Materiaalia on ainakin riittämiin (4 tuntia). Helvetin hyvä info/viihdepaketti. Varsinkin kaljapullo kourassa katseltuna. |
nikomati 02.12.2005 22:17:13 | |
---|
Tänään ostin DVD:n ja vaikuttaa mainiolta. Materiaalia on ainakin riittämiin (4 tuntia). Helvetin hyvä info/viihdepaketti. Varsinkin kaljapullo kourassa katseltuna. joo, tuskin maltan odottaa pukin tuloa! Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä |
Heissi 02.12.2005 23:05:53 | |
---|
Hauska on. Ei vitun hauska, mutta tosi hauska. J akivaa liveä ja videoo ja sensemmoista. Takuulahja perheen pienimmille ja miksei myös ei-enää-niin-pienille sankareille! Eli hyvä. |
Iscariah 03.12.2005 22:53:28 | |
---|
todella tylsää musiikkia. jätkät ei edes osaa soittaa. se on ainakin minulla se periaate musiikissa että sen soittajat osaa soittaa edes vähäsen (Venom poikeuksena yksi jäsenistä osasi jopa soittaa). hynynenkin vetää överiksi sen 'äijäasenteensa'. kyllä niille jutuille vähän aikaa nauroi mutta siihen se jäi |
Heissi 04.12.2005 05:09:44 (muokattu 04.12.2005 05:10:08) | |
---|
todella tylsää musiikkia. jätkät ei edes osaa soittaa. se on ainakin minulla se periaate musiikissa että sen soittajat osaa soittaa edes vähäsen (Venom poikeuksena yksi jäsenistä osasi jopa soittaa). hynynenkin vetää överiksi sen 'äijäasenteensa'. kyllä niille jutuille vähän aikaa nauroi mutta siihen se jäi mee vittuun EDIT: olet ruma |
Lego 04.12.2005 09:53:45 (muokattu 04.12.2005 09:56:59) | |
---|
mee vittuun EDIT: olet ruma Eisaatna, hähä. Niin ja tuosta DVD:stä, loistava paketti täynnä yksinkertaisen mahtavaa tavaraa! Kyllä kyllä, tulihan nuo karaoketkin jo kokeiltua. Ett, ett, twå, jåå just så! Ei helevetti. |
Räbbänä 04.12.2005 10:14:36 | |
---|
Ihan hyvä tuo seiska on. Ostin joku aika sitten. Aiempi levykin löytyy kun halvalla sain joskus vuos sitten. Muistakaa lapset! Festareilla kannattaa varoa 1) [b] Satu-setiä [/b] 2) [b] Namu-setiä [/b] 3) [b] Sentencediä [/b]. Jälkimmäinen aiheuttaa vakavan hevimusiikin riippuvuuden. Nuo kaksi ensimmäistä voi siis unohtaa. |
Iscariah 04.12.2005 13:43:41 | |
---|
mee vittuun EDIT: olet ruma menen ja olen ja KT on perseestä |