UNDU 30.11.2005 15:34:56 | |
---|
eli siis ongelma on; on vanha kitara jonka body on maalattu uudestaan, ja nyt se pitäis saada takas alkuperäiseen sävyyn. Kaulassa on vanha maali (sävy). Tietääkö kukaan ketä tekis, tai tekeekö kukaan k.o. maalausta?? Tai sit vaan vinkkejä miten olis parasta tehä. Nii ja mielellään etelä-suomesta. two wheels and a leatherseat |
Jarrari 01.12.2005 17:52:03 (muokattu 01.12.2005 17:52:42) | |
---|
Ite ainakin maalaisin itse. Ruuvit, rapasuojat sun muut releet pois vaan, ja laadukkaalla spraylla ja lakalla päälle EDIT: Ja muista tehdä jossain teknisentyön luokassa esim., koska on kuulemma aika sotkuista hommaa |
Tästähän jo muutamia threadeja onkin, koitappa hakua... Awaken the suffering |
UNDU 03.12.2005 11:07:18 | |
---|
Tästähän jo muutamia threadeja onkin, koitappa hakua... juuh, kävin haussa kattelemassa, olihan siellä, mut ajattelin että jos joku tietäis täältä etelä-suomest joku hyvä/halpa maalari joka tekee noita two wheels and a leatherseat |
kulmahiomakone 03.12.2005 14:10:59 | |
---|
juuh, kävin haussa kattelemassa, olihan siellä, mut ajattelin että jos joku tietäis täältä etelä-suomest joku hyvä/halpa maalari joka tekee noita Hyvän ja halvan maalarin voi löytää vain kaveripiiristään. Jos johonkin liikkeeseen menet, niin hyviä ovat kyllä, mutta tuskin halpoja. Satanen rungon maalauksesta ei ole mitään. Tietysti joku automaalari voi hyväsydämisyyttään suostua maalaamaan sun kitaran suht' edullisesti samalla kun maalaa jonkun auton, mutta silloin et pääse valitsemaan väriä, vaan sun kitarasta tulee sen värinen kuin siitä autosta. Ja jos ajattelit yksinkertaisesti jättää koko pitakäsittelyhomman kitaran purkamista ja hiomista myöden jättää jollekin maalarille, niin suosittelen samoin tein ostamaan uuden kitaran. ECL82 pääteputkella varustetun putkiradion haluan mä. Tarjoa! |
Puavali 03.12.2005 18:33:43 | |
---|
... Tietysti joku automaalari voi hyväsydämisyyttään suostua maalaamaan sun kitaran suht' edullisesti samalla kun maalaa jonkun auton, mutta silloin et pääse valitsemaan väriä, vaan sun kitarasta tulee sen värinen kuin siitä autosta... Tuskanpunainen kuin Lada! Hieno homma! Rocks! kalamies#19 >-)))>
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2 |