Aihe: 300e hintalaatukeppi
1
aamuunsaakka
01.12.2005 09:10:33
jep. ehdottakaa mulle nopiaan jotain 300e/max kitaraa. itse olen suuresti miettinyt
tokain sg-35:sta.
ReBeat
01.12.2005 09:33:31 (muokattu 01.12.2005 09:45:57)

Jos selailet tätä palstaa muutaman sivun taaksepäin niin ehdotettuja kitaroita alkaa löytymään. Ja sillähän ei varmaan ole mitään väliä että mitä ominaisuuksia kaipaat kitarallasi olevan?

http://solar.hamk.fi/~foholmqtu/lai … aus/aloittelijan_kitaralaitteet.php
Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole.
Vapour
01.12.2005 11:59:34 (muokattu 01.12.2005 12:00:16)
jep. ehdottakaa mulle nopiaan jotain 300e/max kitaraa. itse olen suuresti miettinyt
tokain sg-35:sta.

Säästä, tai lainaa 50€ ja osta Heti torilta pois Washburn (idol series) WI64. Kerran moista soittanut, hyvä on. parempi, näin luulen, kuin saman hintaiset uudet, mitä tästä maasta löytyy.

EDIT: Muutenkin tuohon hintaan kannattaa kahtoa käytettyjä, jos vain jaksaa hetkenkin venata.
Ihmisillä, jotka pelkäävät menettävänsä kasvonsa, ei ole kasvoja, mitä menettää. -Allekirjoittanut.
aleksi
01.12.2005 13:49:17
EDIT: Muutenkin tuohon hintaan kannattaa kahtoa käytettyjä, jos vain jaksaa hetkenkin venata.

Tuijota tota: www.huuto.net
"Open hands to the wind."
Pnctocn
01.12.2005 14:01:16
Säästä, tai lainaa 50€ ja osta Heti torilta pois Washburn (idol series) WI64. Kerran moista soittanut, hyvä on. parempi, näin luulen, kuin saman hintaiset uudet, mitä tästä maasta löytyy.

on erittäin hyväkitara tuohon hintaan.
"Kaikki musiikki on paskaa, paitsi hevi ja metalli - ja ne vasta paskaa onkin"
simosiili
01.12.2005 14:58:29
on erittäin hyväkitara tuohon hintaan.

mulla kyseinen keppi. HITON HYVÄ. parempaa kitaraa et tuohon hintaan ikinä tuu löytämää.
maraparta
rosberg
01.12.2005 16:01:04
oon omasta japsistratostani maksanut 200e, että kyllä tolla hinnalla pitäis ihan hyvä vehje löytää.
ostan fender-straton jossa floikka tai vastaava hässäkkä. miel.jpn.
RandomHero
01.12.2005 17:12:26
Kyllä niitä hyviä käytettyjä tohon hintaan löytyy jos vain viitsii vähän odotella. Itse ostin 300€:lla Tokain tsekkiläisen heritage lespan. On muuten ehkä maailman paras kitara. Tosin myyjä ei ehkä tiennyt kitaran todellista laatua/hintaa...mutta so not :)
Lines join in faint discord and the stormwatch brews a concert of kings as the white sea snaps at the beels of a soft prayer whispered
LaXu
01.12.2005 17:37:28
Tuossa hintaluokassa ehdottomasti käytettyjä etsimään. Jos on pakko saada uutena, niin säästä satanen lisää, niin saisi jo Yamaha RGX A2 skeban. Siinä jos missä on hinta-laatusuhde kohdallaan.
aamuunsaakka
01.12.2005 18:01:07
Jos selailet tätä palstaa muutaman sivun taaksepäin niin ehdotettuja kitaroita alkaa löytymään. Ja sillähän ei varmaan ole mitään väliä että mitä ominaisuuksia kaipaat kitarallasi olevan?

http://solar.hamk.fi/~foholmqtu/lai … aus/aloittelijan_kitaralaitteet.php

en ole aloittelija kitaroiden osalla, en ole vaan koskaan ostanut kitaraa. ja rahaa ei ole kuin maksimissaan 350e. oon vakavissaan miettinyt Tokai Sg-35:sta. mitä mielt' olette siitä??

sitten taas mietein että en välttis tarvis taas yhtä sähkistä, vaan sellanen semi acoustic, mitä tiedätte Epiphonen Dot Studio:sta??
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)