Aihe: The Duke : Crazy Days
1
Demostudio
28.11.2005 13:51:06
Bändin nimi: The Duke
Kappaleen nimi: Crazy Days

URL: http://media.putfile.com/The-Duke---Crazy-Days (Mp3)

Asennetta ja attituudia.
Raakaversio tulevalta ep:ltä
Godhead s Lament
29.11.2005 15:14:35
kommenttia vaan rohkeesti...ei tarvi itse kommentoida
Aerodactev
29.11.2005 15:37:31 (muokattu 29.11.2005 15:39:55)
Toi putfile on ärsy. Semmonen paikka, josta biisin vois ladata suoraan ilman mitään plugin-hässäköitä olisi n. 2000% parempi....

Alkuhämyilyistä luulin: "täähän on happoisaa krautrockia!" mutta sitten lähtikin ihan jytää tulemaan.

Biisissä on hyvinkin toimivia ja nokkelia juttuja, luettelempa ne tässä:
- Alku
- 7/8 ;)
- dynamiikanvaihtelut!!! (säkeistön rentoilun ja jytän välinen kontrasti; kertosäkeen välissä tuleva "hiljaisuus")
- valelopetukset

Kun säkeistö tuli ihan ensimmäistä kertaa olin kuulevinani taustalla huilua, mutta se olikin soitettu kitaralla. Huilu olisi kyllä ollut todella mainio sovitusvaihtoehto, mikäli sellaisen soittajan olisitte löytäneet.

Eli siis biisihän lähenee pääosiltaan suorastaan loistavuutta, mutta jokin pistää korvaan, ja se on tuo kertosäe (tai b-osa, miten vaan). Se on jotenkin liian simppeli, tai liian "perus" minun makuuni; se hiljainen basarinpoljenta kyllä pelastaa paljon. Myös lopussa tuleva fade-in ja b-osan uudelleentuleminen häiritsevät. Veikkaisin, että jotain toista kuuntelijaa asia ei haittaa yhtään.

Potentiaalia on kyllä ns. vitusti.

EDIT: Täytyy kyllä myöntää, että jää päähän soimaan se kertsi. Perkele. Toimii.
Long = progressive = good
Tele van Caster
06.12.2005 17:18:10
Joo, lisää vaan kommentteja kehiin.
"Tehdään kaikesta elämää suurempaa" kuuluisa lainaus kuuluisalta äärinostalgikolta, eli minulta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt