mloyttyn 30.11.2005 21:38:03 | |
---|
Onko joku löytänyt jonkun hyvän valmiin ratkaisun efektien lautaamiseen? Käytössä noin kymmenen vermettä. Siis salkkutyylinen ratkaisu, jossa olisi tilaa myös piuhoille. Ja jos saisi vielä laitteet kätevästi irti, että voisi joskus ottaa vaan jonkun paavon mukaan ym. Siis tyyliin kansi auki ja virta seinään (plug and play). |
superfly 30.11.2005 22:16:49 | |
---|
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
mloyttyn 30.11.2005 22:32:53 | |
---|
|
superfly 30.11.2005 22:47:47 | |
---|
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
goose 01.12.2005 01:15:19 | |
---|
Olen jo teettänyt useamman pedaalilaudan Bluescasella. Neljä perhoslukkoa, kunnon kahvat ja profiilit ja puimurilla voi ajella ylitse. Käytännössä ihan tavallinen transitcase, mutta pedaalilaudan mitoissa. Kaikenlisäksi huomattavasti edullisempia kuin nuo thomannin hökötykset. Täytyyhän sitä antaa kaverinkin välillä voittaa.. |
McNulty 01.12.2005 01:20:29 | |
---|
Olen jo teettänyt useamman pedaalilaudan Bluescasella. Neljä perhoslukkoa, kunnon kahvat ja profiilit ja puimurilla voi ajella ylitse. Käytännössä ihan tavallinen transitcase, mutta pedaalilaudan mitoissa. Kaikenlisäksi huomattavasti edullisempia kuin nuo thomannin hökötykset. Mitä hintaa Jussi huutaa vähän isommista pedalboardeista? Itse meinaan tarvisin kanssa uuden laudan pedaalimäärän jälleen kasvaessa. |
goose 01.12.2005 01:37:02 (muokattu 01.12.2005 15:23:00) | |
---|
Mitä hintaa Jussi huutaa vähän isommista pedalboardeista? Itse meinaan tarvisin kanssa uuden laudan pedaalimäärän jälleen kasvaessa. Jussin hinnathan ovat varmasti aika henkilökohtaisia, mutta suurin tähän asti tilaamani lauta (100cmx50cm) kustansi kotiin tuotuna karvan päälle satasen. Toki taustalla oli jo lukuisia keissikauppoja. Tarkoitan vain sitä, että sponssatkaa nyt ihmeessä kotimaisia keissivalmistajia. Saatte monin verroin kestävämmät laudat, jotka ovat vielä edullisempiakin kuin thomannin peltiset kiulut. EDIT: yhtään thomannin pedalcaseja väheksymättä. Täytyyhän sitä antaa kaverinkin välillä voittaa.. |
McNulty 01.12.2005 01:50:44 | |
---|
Jussin hinnathan ovat varmasti aika henkilökohtaisia, mutta suurin tähän asti tilaamani lauta (100cmx50cm) kustansi kotiin tuotuna karvan päälle satasen. Toki taustalla oli jo lukuisia keissikauppoja. Jep... pitää odotella että pari spedua vielä saapuvat. Sitten tietää kriittiset mitat. Tarkoitan vain sitä, että sponssatkaa nyt ihmeessä kotimaisia keissivalmistajia. Saatte monin verroin kestävämmät laudat, jotka ovat vielä edullisempiakin kuin thomannin peltiset kiulut. Kyllä, näin olen ajatellut tehdä. Ajattelin pyytää sellaisen perus-casen mihin voin sitten itse taiteilla sisustan. Samettia ja nahkaa :) |
superfly 01.12.2005 08:54:53 | |
---|
Jussin hinnathan ovat varmasti aika henkilökohtaisia, mutta suurin tähän asti tilaamani lauta (100cmx50cm) kustansi kotiin tuotuna karvan päälle satasen. Toki taustalla oli jo lukuisia keissikauppoja. Tarkoitan vain sitä, että sponssatkaa nyt ihmeessä kotimaisia keissivalmistajia. Saatte monin verroin kestävämmät laudat, jotka ovat vielä edullisempiakin kuin thomannin peltiset kiulut. Ei pahan hintaista ollenkaan. Ikävä kyllä myöhäistä, koska laitoin tilauksen menemään jo. Olisin varmasti tilannut tuolta jos olisin tiennyt. Hinnat ovat olleet kotimaassa vaan aika hurjia noiden keissien kanssa koska käsityönä tekevät. Köyhällä on kuitenkin jokainen säästetty euro ratkaiseva. Harmi. Eikä mulla ollut tarkoitus ajella puimurilla ylitse kuitenkaan.... "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
Ei pahan hintaista ollenkaan. Ikävä kyllä myöhäistä, koska laitoin tilauksen menemään jo. Olisin varmasti tilannut tuolta jos olisin tiennyt. Hinnat ovat olleet kotimaassa vaan aika hurjia noiden keissien kanssa koska käsityönä tekevät. Köyhällä on kuitenkin jokainen säästetty euro ratkaiseva. Harmi. Eikä mulla ollut tarkoitus ajella puimurilla ylitse kuitenkaan.... Ou shit. Olis varmaan tonne bluecaselle pitäny laittaa se kimppa. Tuumasta toiseen. |
madu 01.12.2005 10:31:09 (muokattu 01.12.2005 10:45:59) | |
---|
Mulla on tuosta thomannin rockcase salkusta nyt kokemusta reilun vuoden ajalta. ( http://www.thomann.de/thoiw3_rockca … sn=f1807bed2cfbce48d22693c20bc65ab0) Ainoana ongelmana pidän tuota velcrotarra kiinnitystä koska raskaat pedaalit eivät meinaa pysyä kunnolla niillä kiinni. Ongelmana on lähinnä sen laukun mukana toimitettavan velcrotarranauhan liiman heikko pitävyys. Eli itse olen nyt ratkaissut asian ostamalla kaksipuolista erittäin vahvakiinnitteistä mattoteippiä jotka läppäsin laukun velcrotarroihin liimapuolen päälle ja sitten pedaaliin. Nyt on toistaiseksi pysynyt pedaalit hyvin kolistelussa ja kuljetuksessa paikoillaan. Thomanin laukku on muuten suhteellisen kestävä, tosin sen päällä ei kestä kyllä kovin isoa kuormaa pitää eikä missään nimessä se kestä ihmisen painoa seisomassa sen päällä. Oma laukku on vanhempaa mallia jossa on salpalukot ja sitten saranat ovat irroitettavat. Uudessa mallissa on 4 kpl perhoslukkoja joka pitää huomattavasti paremmin laukun kannen kiinni kovassa roudauksessa eli siinä mielessä myös tuotekehitystä on tapahtunut. Tosin uudessa mallissa laudan reunat ovat korkeammat jotka vaikeuttavat pedaalin laittamista aivan laukun reunaan koska plugia ei saa silloin kiinni ellei ole kulmaplugia. Mutta itse kyllä melkein näillä kokemuksilla suosittelisin bluescasea koska jos sieltä saa lähes samaan hintaan mittatilaussalkun. Muutenkin on hyviä kokemuksia muutaman nuppi casen teettämisestä bluescasesta. Tämmöstä. I'm afraid that I was very, very drunk... |
Andy J. 01.12.2005 10:39:34 | |
---|
http://www.thomann.de/thoiw3_rockca … _bodeneffekt_roadcase_prodinfo.htmlTämä ollut käytössä jo suht' kauan, laiskalle hyvä ratkaisu, kun siinä on patchbay ja muuntaja speduille sisäänrakennettuna... Muuten ollut hyvä, mutta saranoiden kanssa on saanut olla tarkkana, etteivät väänny suljettaessa. Siksipäs varmaan vol. II:sessa perhoslukot... Mutta jos tosiaan kotimainen mittatilaustuote irtoaa noihin hintoihin, niin sellainen ja 1Spot-muuntaja, ja menoksi! |
superfly 01.12.2005 10:52:23 | |
---|
Ou shit. Olis varmaan tonne bluecaselle pitäny laittaa se kimppa. Aivan. Myöhäistä rypistää kaatunutta maitoa. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
madu 01.12.2005 11:05:01 | |
---|
Aivan. Myöhäistä rypistää kaatunutta maitoa. No ei tuo rockcase missään nimessä huono ole. Etuna varmasti se että se on kevyempi kuin filmivanerista väännetty case ja kyllä se on kovassa käytössä hyvin kestänyt ja laskettakoon vielä hinnan eduksi että tuota velcrotarranauhaa tulee tuon casen mukana. Nimittäin ainakin 3M:n ja Tesa:n valmistat velcrotarranauhat ovat aivan järkyttävän hintaisia kun kävin tuossa rautakaupassa niitä kyselemässä... I'm afraid that I was very, very drunk... |
JuSu 01.12.2005 11:08:06 (muokattu 01.12.2005 11:10:13) | |
---|
I'm afraid of the candle but live for the flame. |
P2 01.12.2005 11:10:03 | |
---|
Mulla on tommonen Rockcasen pienempi lauta ollut jonkun aikaa käytössä, enkä mitään pahaa sanottavaa keksi. Helppo käyttää ja asiallisen näköinen. Harmi vaan, etten Suomesta oo onnistunu löytämään samaan hintaan mistään. |
madu 01.12.2005 11:16:53 | |
---|
I'm afraid that I was very, very drunk... |
Jucciz 01.12.2005 12:19:58 | |
---|
Minun oma Thomannin peltinen kiulu (tai onko se nyt Thomann, jos siinä lukee Warwick?) on kestänyt jo yli sata keikkaa - käytön jäljet näkyy, mutta toiminnallisia ongelmia ei ole vielä ilmennyt. |
mloyttyn 01.12.2005 20:43:24 | |
---|
Itse olen laittanut pedaalit ohuelle levylle (mahtoiko tulla ruokapöytää ostettaessa pakkausmatskuna tms?) ruuveilla, jotka on vähän pidemmät kuin normaalit ruuvit. Tarrahommat alkoi ärsyttää, kun roudatessa ne liikkuivat aina. Vähän vaikea oli löytää jenkkikierteillä olevia ruuveja. Vallilassa on yksi mesta, josta suunnilleen sopivia löytyy. Tämän levyn olen laittanut Bauhausin työkalusalkkuun kanteen kiinni. Saranat piti vääntää irti ja laittaa lukot tilalle. Se onnistui ihan ok pehmeään salkkuun. Vähän alkaa turvota pehmeä matsku kun kamaa on niin paljon kun mahtuu... vielä on kestänyt kun ei ole paiskonut. |
meitu 08.12.2005 11:31:02 | |
---|
Tuommoisen laitoin juuri tilaukseen. Siinä on kaikki ominaisuudet mitä tuoda mainitsit. Hinta ihan kohdallaan ja tuota ovat isot pojat kehuneetkin joskus tällä palstalla. http://www.thomann.de/thoiw3_rockca … sn=f1807bed2cfbce48d22693c20bc65ab0 Itekkin tilailin tuon vasta, saas nähä onko hintansa arvoinen. Kuitenkin mittailin että 40cm X 60cm X 10cm -tilaan mahtuu kuitenkin aika monta vehjettä sekaan. Virtalähde pitää vaan hommata erikseen. Ne jotka soittaa, ne tietää. |